Februari 2021

Hoii! Even een tijdje niks van mij laten horen. Vanmorgen de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit. Ben iets naar voren gezet. Nu 9 februari uitgerekend. Over 2 weken de termijnecho. Hopelijk loopt het allemaal goed ??

Jullie de echo’s al gehad? 

Ik heb morgen mijn echo! Maar je raadt al wie er verkouden is geworden.....  Dus als ik morgen nog verkouden opsta moet ik de afspraak laten schieten.. Ik baal natuurlijk als een stekker want ik wacht er al 4 weken op..
aIs dus afwachten of er op korte termijn weer een gaatje is..
(Onze andere kleine gaat naar de opvang en heeft dus ook een snotneus.)
Het blijft hier dus nog even spannend. Bijna mijn tweede week moeders voor moeders er ook alweer op zitten. 

[quote quote=10337347]Hoii! Even een tijdje niks van mij laten horen. Vanmorgen de eerste echo gehad. Alles zag er goed uit. Ben iets naar voren gezet. Nu 9 februari uitgerekend. Over 2 weken de termijnecho. Hopelijk loopt het allemaal goed ?? Jullie de echo’s al gehad?[/quote]Leuk! Zitten we op dezelfde datum. En super fijn dat alles goed was!! 

@sylvestertje: ah super balen is dat! Hoop snel dat je een echo kan krijgen binnenkort.
@littlesnuggele: ah wat leuk? Hoe voel je je verder?

Hoi,
ik heb afgelopen donderdag 9 weken echo gehad alles was goed ?? gelukkig 
alleen nu vraag ik me af of meerdere hebben dat de kwaaltjes iets afnemen ? 
met mijn darmen gaat het beter ipv diarree wat ik al 9 weken heb is het normaal vanochtend en mijn bosten zijn nog wel gevoelig en af en toe pijnlijk maar niet meer zo extreem als wat ik in het begin had. Wel sinds vrijdag soms ineens misselijk en dat heb ik niet eerder gehad.

tevens heb ik het ook soms koud ? en vroeg me af of meerdere dit hebben koude rillingen ? 

Vanochtend voelde ik me helemaal goed., dus superblij! Dus alsnog een echo gekregen. Het hartje klopte en zat precies op de door mij berekende termijn, namelijk 7+5. Dus een hele geruststelling :)
Toen ik thuis kwam, kreeg ik ineens weer last van verkoudheid. Net of mijn lichaam even halt heeft gezegd. En het daarna weer mocht. Heel erg raar was dat. Ik hoefde niet te niezen of hoesten en geen loopneus ed.

@sylvestertje: wat goed dat je een goed echo had en wat fijn dat de verkoudheid toch een paar uurtjes op pauze stond.
ik mag zelf komende vrijdag voor de eerste echo, ben dan als het goed is precies 7 wk.
@gebruiker10249159: ik ken zelf die koude rillingen niet, wel de wisselende klachten. Soms 2 dg nergens last van, en dan in ene is het weer terug. In die 2 dg dat het weg is, zit ik natuurlijk weer te stressen om helemaal niets. Zeker met een goede echo, zal het gerust goed zijn. Zeker nu je dan wel weer misselijk bent, hopelijk trekt dit snel weer weg.

[quote quote=10337862]@sylvestertje: ah super balen is dat! Hoop snel dat je een echo kan krijgen binnenkort. @littlesnuggele: ah wat leuk? Hoe voel je je verder?[/quote]

Ja mag zeker niet klagen. Af toe beetje weeiig, niet echt misselijk. En ik ben soms wat duizelig   maar als dat t enige is. Donderdag eerste echo! Erg spannend!! 

Terug
Bovenaan