Februari 2021

Hoi allemaal,

Ik durf me ook jn deze appgroep te voegen. Heb nog geen echo gehad maar volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag 7 weken zwanger en 26 februari uitgerekend.
de eerste weken had ik veel last van krampen in mn onderbuik maar dat is nu sinds 2 dagen eigenlijk nagenoeg over. Was niet heel erg pijnlijk maar gewoon vervelend. Had het vooral 's avonds in bed.
nu sinds 2 dagen extreme honger! Hebben andere daar ook last van? Ik eet normaal helemaal niet veel maar ik heb nu al yoghurt op, cup a soup en 3 boterhammen en mijn maag knort nog steeds. En het is pas half 3! Normaal kom ik de dag door met yoghurt en 2 boterhammen en dan avondeten. Deze eetlust is echt nieuw voor mij en ik moet er erg aan wennen.

22 juli heb ik mn eerste afspraak bij de verloskundige en meteen de eerste echo. Ik kan niet wachten en tel de dagen af!

Hoi dames, 
wat fijn dat de eerste goede echo's beginnen binnen te druppelen. Hier vandaag ook een goede echo, precies 7 wk.
oh, wat is dat fijn om zo'n knipperend hartje te zien!! En met de miskramen hiervoor heel fijn dat ik volgende week weer een echo mag, nog net even voor de vakantie om met een gerust gevoel te kunnen genieten.

@ kicky bavel: Wij lopen precies tegelijk op. Volgens mijn eigen berekening ook 26 februari uitgerekend en 22 juli de 1e echo. 
Ik heb me alleen gevoegd bij de groep van maart 2021, want verwacht eigenlijk dat ik iets vooruitgezet ga worden (ik weet niet hoe mijn cyclus is). 
Ik tel de dagen met je af ;)!

@rooose wat leuk!
ik ben redelijk zeker van de datum omdat wij met ovulatietesten bezig waren. Ik weet dus de datum dat het raak was Haha. Dus verwacht niet dat ik veel vooruit gezet ga worden. 

sanen aftellen naar 22 juli!?

Morgen eindelijk mijn eerste echo!!! Duurde zo lang. Heb mezelf wel voorgehouden dat ik misschien niet zo ver ben, was nogal onregelmatig dus was totaal geen pijl op te trekken! Ben super benieuwd! Hoe gaat het verder hier??

Lizzyluc hoe was de echo vandaag?
Ik heb morgen de eerste echo. Ik vind het deze keer een stuk minder spannend dan bij mijn 1e kindje. Maar ik denk dat het morgen toch lang zal duren voordat het 16 uur is ?

Ik heb een goede echo gehad! Snap wat je bedoeld, stuk minder spannend. Maar toch weer heel fijn dat dat hartje klopt! Vooral omdat ik verwachtte dat het niet goed zou zijn omdat er wat dingen gebeurt zijn in onze omgeving waardoor ik het nog niet kon geloven. Maar goede echo dus! Goed kloppend hartje en nu 8+6 zwanger! Succes vanmiddag!! 

Hoi allemaal! 

Nu (als het goed is) bijna 9 weken zwanger. Dan zou ik half februari ongeveer uitgerekend zijn. 28 juli de eerste echo. 
Ik ben erg onzeker en terughoudend. Eerst die echo maar eens. Ik kan nog moeilijk van deze zwangerschap genieten. Dat komt doordat ik afgelopen februari met 24 weken afscheid heb moeten nemen van onze dochter. 
De komende maanden en misschien wel de hele zwangerschap zal dus erg onzeker zijn. Lekkere domper op alle feestvreugde sorry! 

Ik stuur vooral een bericht omdat ik toch wat meer probeer bezig te zijn met deze zwangerschap. Ondanks dat ik dat nog erg moeilijk vind. Zo'n forum (of misschien een appgroep?) helpt me misschien... 
oh en natuurlijk: gefeliciteerd allemaal! 
Ps. Ik heb al een zoontje van 2 jaar. 

Liefs. 

Terug
Bovenaan