[quote quote=10340752]Hoi allemaal! Nu (als het goed is) bijna 9 weken zwanger. Dan zou ik half februari ongeveer uitgerekend zijn. 28 juli de eerste echo. Ik ben erg onzeker en terughoudend. Eerst die echo maar eens. Ik kan nog moeilijk van deze zwangerschap genieten. Dat komt doordat ik afgelopen februari met 24 weken afscheid heb moeten nemen van onze dochter. De komende maanden en misschien wel de hele zwangerschap zal dus erg onzeker zijn. Lekkere domper op alle feestvreugde sorry! Ik stuur vooral een bericht omdat ik toch wat meer probeer bezig te zijn met deze zwangerschap. Ondanks dat ik dat nog erg moeilijk vind. Zo’n forum (of misschien een appgroep?) helpt me misschien… oh en natuurlijk: gefeliciteerd allemaal! Ps. Ik heb al een zoontje van 2 jaar. Liefs.[/quote]
Jeetje wat heftig dat je je dochter zo laat nog bent verloren! Hoe is dat zo gekomen? Ik kan mij voorstellen dat de vreugde die je voorheen had niet meer te voelen is. Eerst zien, dan geloven. Zo zonde dat dat zoveel impact heeft. Ik hoop dat het nu lekker uitgroeit tot een gezond en blij frummeltje!! Heel veel succes!
Jeetje wat heftig dat je je dochter zo laat nog bent verloren! Hoe is dat zo gekomen? Ik kan mij voorstellen dat de vreugde die je voorheen had niet meer te voelen is. Eerst zien, dan geloven. Zo zonde dat dat zoveel impact heeft. Ik hoop dat het nu lekker uitgroeit tot een gezond en blij frummeltje!! Heel veel succes!