Hallo meiden,
Eindelijk weer even een berichtje van mij. Ik heb nog steeds niet veel tijd gehad en ook is mijn eigen pc nog niet aangesloten maar dat gaat deze week echt gebeuren!!! Mijn vriend is vandaag pas weer aan het werk dus dit is mijn eerste dag alleen thuis. Er is nog zat te doen joh! niet leuk meer. Maar stukje bij beetje zal het wel goedkomen. Ik ga zometeen proberen de keuken ff aan kant te krijgen en dan nog wat dozen uit te pakken want ik wil wel gewoon doorgaan met alles en ik moet en zal het afkrijgen voordat de baby komt haha....wil rust op dat vlak, ja ja ook nesteldrang! Niet te weinig ook.
En jullie hadden het over harde buiken pfffffffffffffffffffffff ja ook hier zijn ze vaak aanwezig maar gelukkig niet zo vaak dat het erg is. Snachts slaap ik ook niet echt lekker meer. Ik ben het zat om op mn zij te moeten liggen. En als ik goed en wel lig dan is er een kermis in mn buik aan de gang van hier tot tokio haha. Maar omdraaien ho maar. Volgens mij ligt ie nog steeds in stuit grrrrrr.
A.s donderdag moet ik voor het eerst naar de gyn op mijn nieuwe stek en dan krijg ik een uitgebreide echo ivm de groei van de baby, niet dat daar iets mis mee was maar omdat ik 2 x een kunstverlossing heb gekregen willen ze nu bij voorbaat al weten of het kindje niet te groot zal zijn voor mij om het er uit te krijgen! En ze willen kijken of ie nog in stuit ligt, zo ja dan gaat ie gekeerd worden! Dat heb ik al eens meegemaakt met mn zoon en dat viel best mee toen op een wat benauwd gevoel na voor heel eventjes. Maar dit x vind ik alles eng en ik wil gewoon dat de baby zelf draait. Elke dag spreek ik hem of haar toe, ga alsjeblieft goed liggen voor mama haha....luisteren doet ie nu al niet pff dat beloofd wat voor de toekomst!
@ Sab, niet meer zo eng dromen zeg, bah bah. Das meer een nachtmerrie, bleh.
@ Marije, je hebt een mooie buik hoor voor de aantal weken en ik zie nergens een grammetje vet!!!!!! Kan me niet voorstellen dat je 3 dubbele onderkinnen hebt hahaha. Je ziet er keurig uit!
@Dattig, ja doe maar ff een keizersnee haha, ik wacht wel ff af hoe het bij jou gaat allemaal voor ik beslis haha. Ach, als er geen keus is meid zal ik er toch aan moeten geloven he! Zijn de trouwkaarten de deur uit?
@Marije nogmaals haha, een slinger? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Zoals met een verjaardag maar dan van stof? haha...(ben blond zeker)
Ik ga nog ff wat doen. Vanmiddag wil ik toch echt al een eindje op weg zijn met opruimen. Gelukkig zijn mijn ouders hier tot vrijdag (in een hotelletje) ze wilden de kids door hun eerste schoolweek helpen en mij nog wat helpen in huis dus dat is heerlijk. Nou tot van de week, op mijn eigen pc hoop ik.
Groetjesssss en aan iedereen die ik vergeten ben, succes met alles!