hoihoi!!
wat een ontzettend schattig wiegje en kleur muur marije! kan me voorstellen dat je er helemaal trots op bent!!
wanda lekker zeg dat de jeuk weg is, jeuk is echt zoooooooo vervelend!! en fijn dat het verder ook goed gaat. leuk he zo'n pretecho? hoe ver ben jij nou ook alweer? ik ben het even helemaal kwijt.
dattig jaja 3 weken!! jeetje dat gaat echt heel erg opschieten ja!! moet je nog veel regelen? of heb je wel veel kans om lekker rustig aan te doen? wel doen hoor, je moet ook je bevalling en kraamweek enzo nog door!
petra, als het goed is heb jij het 2e nachtje in je nieuwe huis erop zitten!! en....hoe is het gegaan allmeaal? zijn je kids naar school? zagen ze het zitten vandaag? ik hoop het!
hier gaat het gelukkig weer goed! ik had nogal veel haringen gegeten en ik denk dat de pijn daarvan kwam. en dan die schoppende baby ertegenaan, ik voelde me echt ziiek! was vanmorgen bij de vk en die zei dat ik door die darmen waarschijnlijk ook harde buiken kreeg. geen zorgen in ieder geval. hoe staat het eigenlijk met jullie harde buiken? ik merk dat ik er nu af en toe eentje begin te krijgen. als ik hard aan het soppen ben ofzo, of te snel opsta. tja, het einde is in zicht he!
de baby doet het goed, schijnt iets kleiner te zijn dan gemiddeld maar niets om me zorgen om te maken. vind het ook niet zo erg, scheelt weer iets met bevallen hoop ik haha! en het kan komende tijd nog flink gaan groeien zei ze, nu het verlof is begonnen. oja en verplicht een uur per dag rusten. lekker!!!

nou ik ga nog even wat factuurtjes maken en dan lekker even op de bank!
wij hebben trouwens ook vandaag de intake van de kraamzorg gehad, maar bij ons hoefde ze niets te zien of te checken. ja uit nieuwsgierigheid stak ze even d'r hoofd om de hoek van de kamer, maar verder niet.
tot later!!
groetjes sabine