Forum hoppers - deel 2

hoi meiden,

later vandaag/vanavond zal ik even wat uitgebreider reageren, maar deze foto kan ik jullie niet onthouden....

Kleuren zijn iets anders als in het echt, maar ja is genomen zonder daglicht... maar de wieg staat dus, jippie en vandaag is ook het kastje boven de commode weer opgehangen, die is nu ook groen.

En nu ga ik verder met rompertjes strijken  

groetjes,
Marije

Dag dames,

Wat is het hier toch gezellig aan het worden, had er een flinke klus aan om alles te lezen.

En zo te lezen gaat het met iedereen wel redelijk goed gelukkig.

Hier gaat het ook wel redelijk, de jeuk op mijn buik is ineens spoorloos verdwenen.
Weet niet of dat nou heeft gelegen aan de cacaoboter die ik er heel dik opsmeerde, of misschien het aantal weken dat de jeuk misschien wel vanzelf is verdwenen....
Ach ja, ben allang blij dat het weg is.
Voor de rest heb ik wat moeite met lopen, stroomt elke keer zo"n pijnscheut links langs mijn schaambeen naar mijn bil toe...echt au!!
Mijn schoonzusje denkt dat er een spiertje bekneld zit en dat dat dan zo zeer doet.
Ga het donderdag nog wel even vragen aan de gyn.

Voor de rest vorige week weer een hele prachtige pretecho gehad, en zoals het er een beetje uitzag lijkt ze zelfs al wat op haar zusje...
Zelfs de vrouw van de echo viel het op, echt heel grappig dat je al zoveel kunt zien.

Nou, hoop dat het allemaal gelukt is met petra en de overhuis...
En voor de rest een hele fijne maandag!

Veel liefs Wanda

Hallo,

Fijn dat de echo zo mooi was Wanda, leuk he baby-spieken!
Sabine gaat het alweer wat beter? Hoop het!
Voor de rest ben ik uiteraard weer vergeten wie/welk nieuws had/heeft, lastig dat je dat niet kan blijven lezen als je zelf aan het typen bent.
Oh ja Pat: houden zo dat goede nieuws!
Hier alles ok, begint nu wat zwaarder te worden allemaal merk ik, minder mobiel enzo... Gelukkig ook minder maagzuur, dat is dan weer prettig.
Vandaag de kraamzorg intake gehad, raar hoor. Wilde mijn kruiken en matrasje zien, nou ja mooi, van mij mag de hele wereld de kinderkamer zien. Wou dat ik wist hoe ik hier een grote foto op krijg dan zou ik m ook aan jullie laten zien! Maar goed de mevrouw vertelde me dat de aerosleep niet handig is eigenlijk. Grrr net zo'n ding gekocht voor in het ledikant en vrijdag krijg ik die voor in de wieg te leen. Moeilijk al die tegenstrijdige berichten. Wat nu weer?
Tsjonge komt dichtbij allemaal zeg nog drie weken... aaaah. haha.
Nou ja ik ga maar verder met alles op orde maken voor zover ik dat kan.
Fijne dag allemaal. X D

hoihoi!!
wat een ontzettend schattig wiegje en kleur muur marije! kan me voorstellen dat je er helemaal trots op bent!!
wanda lekker zeg dat de jeuk weg is, jeuk is echt zoooooooo vervelend!! en fijn dat het verder ook goed gaat. leuk he zo'n pretecho? hoe ver ben jij nou ook alweer? ik ben het even helemaal kwijt.
dattig jaja 3 weken!! jeetje dat gaat echt heel erg opschieten ja!! moet je nog veel regelen? of heb je wel veel kans om lekker rustig aan te doen? wel doen hoor, je moet ook je bevalling en kraamweek enzo nog door!
petra, als het goed is heb jij het 2e nachtje in je nieuwe huis erop zitten!! en....hoe is het gegaan allmeaal? zijn je kids naar school? zagen ze het zitten vandaag? ik hoop het!

hier gaat het gelukkig weer goed! ik had nogal veel haringen gegeten en ik denk dat de pijn daarvan kwam. en dan die schoppende baby ertegenaan, ik voelde me echt ziiek! was vanmorgen bij de vk en die zei dat ik door die darmen waarschijnlijk ook harde buiken kreeg. geen zorgen in ieder geval. hoe staat het eigenlijk met jullie harde buiken? ik merk dat ik er nu af en toe eentje begin te krijgen. als ik hard aan het soppen ben ofzo, of te snel opsta. tja, het einde is in zicht he!
de baby doet het goed, schijnt iets kleiner te zijn dan gemiddeld maar niets om me zorgen om te maken. vind het ook niet zo erg, scheelt weer iets met bevallen hoop ik haha! en het kan komende tijd nog flink gaan groeien zei ze, nu het verlof is begonnen. oja en verplicht een uur per dag rusten. lekker!!! :)
nou ik ga nog even wat factuurtjes maken en dan lekker even op de bank!
wij hebben trouwens ook vandaag de intake van de kraamzorg gehad, maar bij ons hoefde ze niets te zien of te checken. ja uit nieuwsgierigheid stak ze even d'r hoofd om de hoek van de kamer, maar verder niet.
tot later!!
groetjes sabine

ha meiden,

vanmorgen weer een echo gehad en alles is goed!!
Uk is goed gegroeid en is nu 2,29 cm!! Dat komt dan weer overeen met 9 weken, terwijl ze 1,5 week geleden 7 weken mat. Dus uk groeit echt goed!! (Whaa hoeveel pond moet dat gaan worden?? Maar ja je zal mij niet meer horen zeggen dat ik liever een kleintje heb dan een grote. Want Bas* met zijn 650 gram was toch echt een beetje te klein)
Het bewoog ook al een klein beetje, echt fijn. Dus weer even gerustgesteld. Ik zei al tegen de gyn, nou dan moet ik nu   maar wat relaxter worden en accepteren dat mijn kwaaltjes zo raar lopen. (de ene dag heftiger dan de andere) Toen zei ze, ja dat gaat je zeker vandaag en morgen lukken.... Dus ze kan zich goed inleven en dat is heel fijn.
Over 2 weken weer een echo, dan gaan we de volgende echo's plannen. Waarschijnlijk krijg ik met 16 weken, 20 weken en 32 weken een uitgebreide echo, maar ik weet niet of ik daarvoor naar een academisch ziekenhuis moet.

liefs
Patricia mama van Bas*

Haaaaaa meiden,

Wat heerlijk om even bij te lezen. Ik heb nog helemaal geen tijd gehad joh. De verhuizing is erg zwaar gesweest zaterdag pfffffff. De zondag hebben we alleen maar puin geruimd en de maandag en de dinsdag ook en nog steeds staat de woonkamer vol met dozen en op de slaapkamers vanalles en nog wat. Ik kwam natuurlijk met een inboedel van een gezin vanuit een ruim huis naar een wat kleiner huis en dan krijg je dat he.

De kinderen zijn deze week vrij (herfstvakantie) dus die kunnen gewoon lekker even wennen aan het nieuwe huis op hun gemak en helpen met hun speelgoed uit te pakken en de kamertjes in te richten. De kamer van mijn zoon is op schilderijtjes en een bedlampje na al helemaal klaar. De kamer van mijn dochter is morgen aan de beurt en die hopen we dan ook af te hebben. Het is echt een hele klus hoor verhuizen en tussendoor moet ik echt rusten. Ik heb ook regelmatig harde buiken en soms ontneemt het me de adem. Vandaag ben ik bij de vk geweest om kennis te maken etc en die gaf me een spontane echo. Wat was dat leuk. Mijn vriend en de kinderen waren er bij. We kregen een heel goed beeld van het gezichtje en ons kindje stak een keer of 3 zijn (of haar) tong uit en was aan het slikken. Wat een mooi gezicht. Wat ik wel minder vond was dat de baby weer in stuit ligt. Die is weer omgedraaid, baal baal. Ik hoop echt dat ie gauw terug draait want ik wil echt echt geen keizersnee! Maar goed, zoals ik al eerder zei, wat je niet wilt krijg je meestal haha....help! (sterkte D haha) Wel spannend te weten dat het 4 november zo is he.

Wat leuk om jullie verhalen weer te lezen meiden, leuk die wieg trouwens. Dat geeft me de kriebels om het hier rap in orde te maken. Dat uitrusten lukt nog niet erg overigens hoor, er moet nog zoooooveel gedaan worden. Ik heb wel wat spulletjes van de baby al uitgepakt en in de commode gelegd maar het moet nog alemaal gewassen en gestreken worden natuurlijk. Verder hebben we dus nog steeds geen bedje.....grrr....mijn vriend zegt dat het goedkomt, nou daar vertrouw ik dan maar op. Ik kan er slecht tegen dat het er nog niet is maar goed.

Meiden ik ga stoppen en naar mijn bed, ik ben echt helemaal versleten. Wanneer ik r weer ben weet ik nog even niet want mijn eigen pc is nog niet aangesloten en die van mijn vriend heeft af en toe kuren. En natuurlijk ben ik deze week nog erg druk en het komende weekend niet eens thuis haha, nog even 1 nachtje bij mijn ouders logeren voor voorlopig echt de laatste keer. En nog even lekker naar de kapper dan kan ik er tegen voor een tijd.

@ Pat, dat is supergoed nieuws meid. Het gaat vast helemaal goed deze keer.

hee peet! gefeliciteerd met je nieuwe huis he!! kan me voorstellen dat het nogal zwaar is geweest! wel lekker dat jullie nog herfstvakantie hebben en zo lekker de boel op orde kunnen brengen. kun jij misschien ook af en toe iets meer rust nemen. en als het straks klaar is, kun je je lekker helemaal op de baby gaan richten! hoe was trouwens je bezoek in het ziekenhuis? dat had je toch ook afgelopen weekend? zie je het al wat meer voor je?

hoe gaat het verder met iedereen?
ik heb wat meer harde buiken, hebben jullie dat ook? had het eerst eigenlijk alleen tijdens m'n blaasonstekingen, maar nu dus voor het eerst ook zonder. zullen wel voorbereiidingen zijn!
vannacht zo'n rotdroom gehad, ik droomde dat ik uuuuuren aan het bevallen was, het liep uit op een keizersnede en de baby overleed vlak na de geboorte. getverdegetver wat een rotdroom! volgens mij hoort dat er ook wel een beetje bij he. was wel blij dat ik die kleine lekker voelde bewegen toen ik wakker werd!
heeft er misschien ook wel mee te maken dat het een jaar geleden is dat de miskraam werd ontdekt. ik moet zeggen dat ik er toch wel heel verdrietig over ben. of is het meer de herinnering aan het verdriet van toen? ik weet het niet. in ieder geval houdt het me nu wel even bezig.

fijne dag!
sabine

Terug
Bovenaan