goedemorgen allemaal!
keesje ik voelde mijn baarmoeder rond die tijd ook heel duidelijk zitten. echt een soort hard balletje in m'n onderbuik. anderen konden het ook heel goed voelen, het pastte precies in m'n handpalm, heel gek gevoel. zelfs de vk zei een keertje "wat leuk!!!" omdat ze 'm zo goed voelde. ik zou me geen zorgen maken, maar als je dat toch doet, dan even je vk bellen, dan weet je het echt zeker!
wanda ben je weer een beetje opgeknapt? vervelend!
petra ik heb geen idee waar je zo'n standaard kunt halen, nog nooit gezien. zou idd even op marktplaats kijken ofzo...
marije hoe is het? en met je bekkenpijn etc? het gaat nu echt opschieten he! ik denk steeds dat jij al zoveel verder bent, maar het scheelt maar een dag of 5 haha! wij hebben zo'n lange draagdoek besteld, ik vind het zo geweldig! en via marktplaats voor een 10tje een baby bjorn. ook niet verkeerd!! het lijkt me echt heerlijk om die kleine straks zo lekker tegen je aan te dragen!
carina wat gaaf dat je vriend de baby heeft gevoeld! gaaf he! ik moest meteen terugdenken aan hoe het bij ons was, en dat was ook zo geweldig en genieten!
dattig nog eventjes!!! hoe laat gaat het eigenlijk gebeuren? kunnen we voor je duimen!
hier gaat het goed, veel harde buiken en menstruatiegevoel. ik ben zo benieuwd of dat het indalen is of een teken dat het niet zo lang meer gaat duren. morgen naar de vk, ben benieuwd wat zij zegt. voelen jullie de baby ook zo anders bewegen dan anders? of had ik dat al een keer gevraagd? het wordt echt krap daarbinnen denk ik!
verder zijn alle kleertjes, lakentjes etc gewassen, heeeeerlijk!! zo leuk om te doen! er moet nog een lakentje en een hemeltje genaaid worden, maar toch ben ik er wel echt klaar voor hoor! nog 3 weken te gaan, spannend!!!!
hele rare vraag aan de ervaren moeders; hoe beweegt je kindje eigenlijk tijdens de bevalling? schopt ie dan ook rond in je buik? of voel je dat op dat moment helemaal niet?
een bevriende anesthesist raadde me aan om te checken of er in ons ziekenhuis mogelijkheid tot epidurale pijnbestrijding bestaat. gewoon voor de zekerheid, voor als het te lang duurt of te zwaar wordt. hoe is dat bij jullie? ik ga het wel even navragen, en ik heb me erin ingelezen zojuist, dan weet je tenminste wat je mogelijkheiden zijn en wat je er zelf van vindt, maar voor mij is het wel echt alleen in geval van uuuuurenlange ellende en niet te houden pijn. liefst ga ik het zonder proberen.
groetjes!! sabine