hey Sabine, jij dus ook weer voor de check geweest.
Hier tot nog toe 8 kilo aangekomen, best netjes dus. Bij de oudste kwam ik in totaal 10 aan, bij de jongste 18 en nu kom ik vast ook weer rond die 10 uit van bij de oudste (ga er namelijk nog steeds vanuit de 40 week vol te maken).
Hier ook vandaag weer geweest en was allemaal goed. Junior wordt NU op zo'n 7/7,5 pond geschat, dus rond 40 weken zit je dan zeker wel op een pond of 8, maar daar gingen we al die tijd al wel vanuit. Zolang het onder de 9 blijft valt het me allemaal mee, Maar ja hier komen ze blijkbaar gewoon net in een maatje groter ter wereld hihi.
Junior ligt nu wel vrijwel geheel met het koppie in mijn bekken en dat voor een 3e! Wel blij om dat te horen, dan gok ik er op dat hij/zij nu ook wel zo blijft liggen eigenlijk.
Mijn bekken is nu weer wat minder... de vakantie en het dus niet hoeven zeulen was erg fijn, maar nadat ik gister bij de fysio ben geweest is het een stuk minder... het heeft met deze keer dus duidelijk meer kwaad dan goed gedaan en daar baal ik behoorlijk van. Lukt me nu dus echt niet meer om te fietsen en lopen is ook al niet haalbaar voor die afstand en meerdere keren per dag. Ben dus erg blij met mijn eigen kleine autootje, want anders was ik aardig onthand,
Manlief brengt 2x per week en haalt 2x per week (heeft dit gelukkig kunnen regelen op zijn werk) en mijn ouders zijn nu weer in het land en mijn moeder komt volgende week waarschijnlijk elke dag om tussendemiddag voor haar rekening te nemen, Erg prettig die hulp.
Ach ja het is nu af te zien, zo lang is het niet meer, krijg dus hulp zat en verder is het gewoon rustig aan doen en afentoe even verbijten.
Nog maar 2 tot 4 week... al kan het natuurlijk ook zomaar ineens morgen beginnen, maar daar ga ik niet vanuit eigenlijk.
groetjes,
Marije