Halloo,
Potver, nu weet ik al niet meer van wie er nu een foto van de wieg stond, ehm Carina? Hoe dan ook: leuk leuk leuk. Ik ga zo maar eens naar boven voor een foto van ons ledikantje. Wiegje op onze slaapkamer is niet echt bijzonder die laat ik wel voor wat het is. De babykamer is zoooo leuk. Maar goed dat kan ik nu nog zeggen he, geen foto's!
Fijn Petra dat je in ieder geval een wiegje hebt, leuk dat je je daar nu mee kan vermaken! Spannend inderdaad ook voor je vriend ja een eerste kindje, wow wat een stappen heeft hij ook in zijn leven gemaakt nu he, van alleen wonen naar drie kinderen, zozo. Snap best dat dat even allemaal moet 'schikken', komt vast helemaal goed hoor!
Tsjonge nog ehm drie dagen he... aaaaaaaaaaah. Ja ik begin zenuwachtig te worden, nee het heeft niets met de keizersnede te maken (is dat eigenlijk raar, denk daar helemaal niet over na) maar ehm het dan daadwerkelijk hebben van een baby. Haha ben je daar al die maanden mee bezig... gaat het kwartje nu pas vallen....
Jammer dat ik volgende week geen laptop heb zeg, anders zou ik even van me af kunnen typen bij jullie als ik in het ziekenhuis lig.
Fijn dat er bij jullie wel dames naar het ziekenhuis zijn geweest om te kijken, heb geen flauw idee wat me te wachten staat qua kamer etc. Dat is wel wat raar, ze hebben zo'n vier keer per jaar een avond maar die ene die dan voor ons goed zou zijn konden we niet. Wat wel grappig is is dat ik in dit ziekenhuis ooit heb stage gelopen (toen ik 1 jaar HBO-V deed), de vorige operatie kwam ik een 'ex-collega' aan het bed tegen.
Ik ben gisteren voor het eerst overdag ook naar bed gegaan, best lekker. Moet echt moeite doen om toe te geven aan mijn moeheid, maar nu kan ik haast niet anders. Ben een waggelende hobbezak, hoe doen jullie reeds moederende zwangeren dat zeg? Ik ben zelfs blij dat de logeerhond weg is omdat ik daar naar mijn gevoel niet goed voor kon zorgen.... Tsja en de kat geniet alleen maar, die ligt de hele tijd op/naast me (ben benieuwd hoe zij een baby gaat vinden).
Nou ik ga weer even wat doen en dan meteen kijken of ik een foto kan maken voor jullie (en voor mezelf natuurlijk).
Fijne dag en hoop tot snel (ergens ben ik nog steeds ervan overtuigd dat die kleine niet gaat wachten tot dinsdag). x D