Forum hoppers - deel 2

goedemorgen!
alles goed met iedereen?
morgen breekt voor een aantal van ons ONZE maand aan!!! joepie!! hebben jullie er ook zo'n zin in?
we zijn naar een infomiddag in het ziekenhuis geweest en ik heb er gewoon bijna zin in, in die bevalling! het speelde vannacht alleen wel zo erg door m'n hoofd dat ik al heeeeeel vroeg wakker was en echt niet meer in slaap kon komen. ik ben zoooo nieuwsgierig naar ons kindje!!

leuk peet dat je kast zo mooi is geworden! mooie kleur he!! :) fotoooo!!!
carina mooie romantische wieg! hoe gaat de rest van je kamertje eruit zien?

ons kamertje is echt zo leuk geworden!! alle kleertjes en spulletjes zijn gewassen en gestreken en de kamer begint al lekker naar baby te ruiken vanwege een paar lekkere zwitsal geurzakjes die we ergens bij kregen! nog iemand tips om het nog wat meer naar baby te laten ruiken?

oja peet we hebben een blauw/grijze draagdoek gekocht! en via marktplaats heb ik een hele mooie baby bjorn gevonden voor 10 euro! ziet er echt super uit! dat zijn de leuke dingen he!

groetjes!
sabine

Hey meiden,

IK HEB EEN WIEG!!!!!!!

Mijn schoonmoeder kwam er gisteren mee aandraven, had ze op de kop getikt voor 15 euro!!!! Wat een bak he. Ze belde me eerst op om te vragen of ik dat ledikant nu al had staan en ik zei nee niets meer van gehoord. Nou zegt ze dan hebben we voor nood een wiegje ik ga er nu naartoe om te kijken, wil je mee? Ik kon helaas niet want ik had mijn eigen ouders over de vloer en moest de kids weer uit school halen maar ik vertrouwde haar oordeel wel haha. En ja ze kwam er savonds mee aanzetten. We gaan zometeen stof kopen en het ding opknappen. Joepieeeeeeeeeee.

@ Carina, die van jou is ook heel mooi geworden meid. Pronkstukje hihi. Oh ja jij vroeg laatst of het het eerste kindje van mijn vriend wordt toch? Ja, hij heeft nog geen kinderen dus het is extra spannend voor hem.

@ S, wij zijn ook naar de info avond geweest in het ziekenhuis en ik heb de kraamsuites gezien, echt luxe daar joh. Zijn net nieuw! Ik heb er ook zin in alhoewel ik de bevalling echt vrees ...maar dat is oud nieuws ondertussen. Leuk die draagdoek, ik hoop dat jij hem onder de knie krijgt haha. Nou ik ga gauw verder want ik wil nog wat doen voordat ik ga shoppen.

tot laterssssssssss

jeeee dat is fijn, eindelijk een bedje voor je baby!! leuk zeg! moet je er veel aan opknappen? of is het meer iets van het naar je eigen smaak maken? lekker!

haha die draagdoek hebben we in de winkel uitgelegd gekregen en als de baby er straks is dan mogen we er ook mee langskomen om te 'oefenen' mocht het niet zo makkelijk gaan. en we hebben geoefend met een teddybeer hahaha! dat lukte wel heel goed! maar die beweegt natuurlijk niet. wel nog even met de baby van mn vriendin geprobeerd, maar die ging enorm huilen, had honger (of vond het echt niet leuk) en daarna hebben we het niet meer geprobeerd.

nou veel plezier met het shoppen voor je wiegje he!
groetjes!
sab

Halloo,

Potver, nu weet ik al niet meer van wie er nu een foto van de wieg stond, ehm Carina? Hoe dan ook: leuk leuk leuk. Ik ga zo maar eens naar boven voor een foto van ons ledikantje. Wiegje op onze slaapkamer is niet echt bijzonder die laat ik wel voor wat het is. De babykamer is zoooo leuk. Maar goed dat kan ik nu nog zeggen he, geen foto's!
Fijn Petra dat je in ieder geval een wiegje hebt, leuk dat je je daar nu mee kan vermaken! Spannend inderdaad ook voor je vriend ja een eerste kindje, wow wat een stappen heeft hij ook in zijn leven gemaakt nu he, van alleen wonen naar drie kinderen, zozo. Snap best dat dat even allemaal moet 'schikken', komt vast helemaal goed hoor!
Tsjonge nog ehm drie dagen he... aaaaaaaaaaah. Ja ik begin zenuwachtig te worden, nee het heeft niets met de keizersnede te maken (is dat eigenlijk raar, denk daar helemaal niet over na) maar ehm het dan daadwerkelijk hebben van een baby. Haha ben je daar al die maanden mee bezig... gaat het kwartje nu pas vallen....
Jammer dat ik volgende week geen laptop heb zeg, anders zou ik even van me af kunnen typen bij jullie als ik in het ziekenhuis lig.
Fijn dat er bij jullie wel dames naar het ziekenhuis zijn geweest om te kijken, heb geen flauw idee wat me te wachten staat qua kamer etc. Dat is wel wat raar, ze hebben zo'n vier keer per jaar een avond maar die ene die dan voor ons goed zou zijn konden we niet.  Wat wel grappig is is dat ik in dit ziekenhuis ooit heb stage gelopen (toen ik 1 jaar HBO-V deed), de vorige operatie kwam ik een 'ex-collega' aan het bed tegen.
Ik ben gisteren voor het eerst overdag ook naar bed gegaan, best lekker. Moet echt moeite doen om toe te geven aan mijn moeheid, maar nu kan ik haast niet anders. Ben een waggelende hobbezak, hoe doen jullie reeds moederende zwangeren dat zeg? Ik ben zelfs blij dat de logeerhond weg is omdat ik daar naar mijn gevoel niet goed voor kon zorgen.... Tsja en de kat geniet alleen maar, die ligt de hele tijd op/naast me (ben benieuwd hoe zij een baby gaat vinden).
Nou ik ga weer  even wat doen en dan meteen kijken of ik een foto kan maken voor jullie (en voor mezelf natuurlijk).
Fijne dag en hoop tot snel (ergens ben ik nog steeds ervan overtuigd dat die kleine niet gaat wachten tot dinsdag). x D

Jemig Dattig, dinsdag al he.....oh wat spannend. En ja wie weet begint die kleine al eerder dat ie er uit wil haha. Zou zomaar kunnen natuurlijk. Ik snap dat je je een waggelend gevaarte voelt hihi, ik begin ook aardig de P in te krijgen over mijn lichamelijke mobilieteit zeg pff. In bed liggen vind ik dus niet eens meer fijn sinds ik verhuisd ben want ik krijg krampen in mn billen en heupen en dijen, niet leuk meer zeg. Ik snap niet waar dat vandaan komt. Elk ander mens heeft kramp in zijn kuiten of voeten maar ik dus niet....bleh. En dat haal je niet zomaar eventjes weg ook joh pff.

Nou ben benieuwd naar jouw foto's van het ledikantje dattig, ik moet er van mezelf van de buik ook nog foto's opzetten maar het komt er niet van op het moment om ze te maken.

@ S, de foto van de kast moet nog wachten want het bovenste deel is nog niet geschilderd. Als ie helemaal af is dan maak ik een foto hoor.

@ Marije, help.....moet nu zelf gaan naaien om de wieg te bekleden....damn...wel heel leuk maar hoe? Mijn schoonmoeder wil wel helpen maar die zei nu dat ze er ook al jaren uit is en dat niet precies meer weet allemaal. Ik wil echt een goede poging gaan wagen maar ik weet niet precies waar te beginnen eigenlijk. Ook wil ik een nieuw matrasje er in, mag dat gewoon schuimrubber zijn? Ik weet dat Sab toen ook op zoek was naar een matrasje toch? Sab waar heb je die vandaan getoverd?

Ik heb wel al stof voor om het matrasje kunnen vinden maar nog geen stof voor de rest van de wieg. Dan zal ik tot maandag moeten wachten want dan is er markt hier.  Schilderen ga ik niet doen maar opnieuw bekleden wel want dat ziet er niet meer uit en bovendien is het blauw met wit en we weten niet wat we krijgen he.

Dattig...hopelijk staat er ergens in het zh een pc haha...misschien in een recreatieruimte ofzo? Dan kan je even van je af tikken idd.

@ Carina, gaaf wiegje zeg. Heel mooi. Staat erg leuk zo. Ik hoop dat ik de mijne ook zo mooi krijg mmmmm. Dat wordt nog even opschieten ook pff.

hoi hoi!

leuk dat jullie de wieg ook mooi vinden!
mijn moeder noemt hem koninklijk... hahaha hij is ook wel wat erg romantisch enzo geworden.

het komaertje krijgt trouwens een heel andere stijl hoor!
ik heb een oud kinderopbergbankje opgeknapt en dat is wit geworden met limegroene bekleding van de zitting. helemaal zelf erop geniet. wat was ik gisteren trots op mezelf zeg!
de baby trouwens ook, want die ging gisteravond weer even van zich laten voelen.
ik kan echt bijn de hele dag niets voelen en dan 's avonds om een uur of 10.. pffff dan kan ik echt meer dan een uur lang dat getrappel en gedraai voelen.

oja.. ik weeg mezelf iedere week. zomaar leuk om bij te houden. net als dat ik iedere 2 weken een buikfoto maak. (mijn vriend mag vanavond er weer eentje maken!).
maar vanmkorgen op de weegschal schrok ik wel even.
ik ben nog haast niets aangekomen. woog vorige week 70.5 kg. maar vandaag maar 70.1! ben dus afgevallen? gek he!

@ petra. ik vond de stof uitzoeken best moelijk. ik wilde geen kinderstofje. de stof dfie we nu gebruikt hebben is een gordijnstof van de kwantum. als je voor gordijnstof kiest, kun je het beste van dat inbetween stof kiezen, echte vitragestof kan nogal dun zijn.
ennuh. dat bekleden.. ik heb het  niet zelf gedaan, maar mijn moeder en haar buurvrouw. ik weet neit of ze een patroon hebben.. kan het eventueel wel navragen voor je.

@ dattig.. nog maar een paar dagen. dan is de eerste hopperbaby geboren.
jammer dat je geen laptop hebt, kun je die niet van iemand lenen?
ben benieuwd naar jou foto's van het kamertje!
dus kom maar op!

@ sabine.. leuk zo'n draagdoek. ik twijfel nog steeds.
laten we afspreken dat ik jou ervaringen even afwacht! misschien wel leuk om als kraamkado te vragen? ik krijg nu al commentaar van mijn zus dat ik niet alles al moet kopen, want dan weet ze niet meer wat ze meot geven! hahaha

ik ga even een boterhammetje eten. want moet niet nog meer afvallen he!!
groetjes!

(hmmz.. krijg ineens zin in een kroket op brood...)

haha Carina, ik was ook afgevallen hoor, geen zorgen. het kindje pakt toch van je wat die nodig heeft en vreet jou gewoon op! Echt geen zorgen.

Ja vraag maar eens hoe ze dat hebben gedaan. Ik wil het liefste de stof ook over de rand heen laten komen aangezien ik niet weet waar de wieg vandaan komt haha...ga hem wel proberen schoon te maken maar dat is best moeilijk met riet lijkt mij. Tis wel erg schattig en zie het al helemaal voor me dat ie af is. Nu mijn fantasie loslaten op stof en de naaimachine...zucht....

Terug
Bovenaan