joepie! dattig!
een meisje... en wat en mooie naam ook... Sarah Fenne. ik neem aan dat jullie haar sarah noemen?
geniet maar lekker van de kraamtijd. en ik vind trouwens dat je al snel weer naar huis en mag en je beter voelt zeg!
ik ben donderdagavond naar zwangerschapszwemmen geweest. we waren wat onwennig (was met een buurvrouw/ vriendin die nu 20 weken zwanger is) maar ik denk dat dat volgende week wel weg is.
het is toch vreemd om je helemaal te ontspannen met zo'n 20 andere zwangeren erbij.
en wat was ons gupje druk toen ik 's avonds naar mijn bed ging zeg!
mijn zus herkende dat ook van haar zwangerschap. Fleur liet zich ook ff voelen als ze naar bed ging die avonden.
ik heb het idee dat onze gup een avondmens gaat worden, want iedere avond rond 9 uur begint het op het gemakje te bewegen met zijn hoogtepunt rond half 11 ongeveer..
pas na 11 uur kan ik dan echt slapen.
niet dat er dan continu beweging is, maar wel heel veel!
Heerlijk! (behalve als je echt vroeg wilt slapen! hahaha)
ik ben erg benieuwd wie van jullie de volgende is.. het zal marije of sabine wel wezen toch?
of ben jij al verder jose?
spannend!!!!
petra succes met de wieg.. wat fijn dat je iemand hebt gevonden die het hele wiegje bekleed. mijn moeder kijkt iedere dag even in de wieg (staat nog bij haar thuis). dat vertelt ze me niet zelf, maar moet ik van haar buurvrouw horen.... lief he! hoe oma ermee bezig is! volgens mij durft ook zij pas nu echt te gaan genieten.
nou meiden.. voor mij wacht de kwast en roller weer vandaag...
tot vanavond!