Forum hoppers - deel 2

oja hoe zet jij je foto's erop? er zit namelijk een knop 'verkleinen' ofzoiets op, misschien moet je die niet gebruiken en gewoon de hele foto erop knallen... dan worden ze niet zo klein!

@ dattig... wat een prachtkindje heb je op de wereld gezet zeg!

@ sabine.. mooie buik hoor! leuk trouwens de foto zo in zwart wit...

ik ben aan het scannen geslagen. de echofoto's moesten nog en ook alvast wat plaatjes van de stampertje voor de babykamer. mijn eigen scanner doet het niet, maar de printer weer wel. die van mijn zus scant nog wel, maar print weer niet.
maar samen doen ze het nog perfect! hahaha

vandaag hebben we flink wat kleine afwerkklusjes gedaan en alvast wat voorbereidingen voor de babykamer. de plintjes zijn bijv. geschildert. nu nog op maat zagen en dan op zijn plaats...
ik heb het ledikantje zijn eerste laklaagje gegeven, maar die heeft nog wel een 2de laagje nodig.

ook heb ik het raamkozijn van onze slappkamer in de grondverf gezet. het nieuweschuifraam heeft mark nu geplaatst en ik kan dan het kozijn nog verder aflakken komende week. (als ik zin heb...)

nog even druk met schilderen dus.
oja en nog een streven.. binnen nu en 1 week kan ik in bad liggen!!!

ik lig op de bank, te wachten tot mark thuis komt van zijn personeelsfeestje.
onze gup meldt zich vrijwel gelijk.

ik wrijf over mijn buikje en krijg meteen een tikkie terug.
en zo spelend met ons kleintje, lijkt ik het toch te gaan beseffen.
we krijgen een kindje. een wondertje zo bijzonder!

en dan pink ik toch even een traantje weg. niet van verdriet, die heb ik het laatste jaar al zoveel gehad, maar van geluk.
ik kan niets bedenken wat me gelukkiger maakt dan dit moment.

Moguh meiden!!!

Wat hebben we een heerlijk forum zo met zn allen he.

@ Carina, emoties lopen soms hoog op als het echt tot je doordringt he. Geniet maar van die momenten. Ik had vanochtend zo'n momentje. Ik besefte me dat over 2 weken ik gewoon zou mogen bevallen aaaaaaaaahhhhhhhhh. Dan is het gewoon ineens zo dichtbij. Ik schoot ook ff vol en vond die buik ineens helemaal niet zo erg meer in de weg zitten haha.

@ S, wat een prachtige buik heb je zeg. Die van mij lijkt me een stuk boller en ik ben minder ver whaha. Ik moet er toch echt een foto van laten maken vandaag.

@ D, Wat een superbaby, mooi kindje zeg. Ik snap dat jullie zo trots zijn als een pauw en dat je overspoelt wordt door gevoelens. Doe je man de groetjes en zeg maar tegen hem dat het licht ons pijn doet aan de ogen haha. Meid, wat ben ik blij voor jullie.

Wie is de volgende? hihi.....laat ze maar komen hoor.

Groetjes en liefs Peet

Ã’h Dattig wat een mooi meisje zeg!!! En die foto's mogen best groter hoor  We zullen het moois er niet vanaf kijken.

@Sabine, mooie buik! Mooie foto trouwens ook.

Hoe gaat het verder met iedereen?
Hier lekker relaxed weekend tot nog toe. Gister alle kussens voor de oudste klaar gemaakt en in plaats dat ze nu onder zijn bed liggen heeft hij ze er bovenop gesleept.... ach ja, hij vindt ze in elk geval mooi zullen we maar denken haha.

Ga zo nog even een lampje ophangen bij zijn bed, heeft hij ook weer alles af.

groetjes,
Marije (39+3)

hoi!
dankje! heb m'n vriend wat instructies gegeven en hij kan ook wel goed fotograferen :) ben wel blij dat ik toch nog een mooie foto van m'n buik heb... dat was nou echt iets waar ik "wakker" van kon liggen haha!

leuk dat hij blij is met zijn kussens! hoe heten je jongens eigenlijk? of wil je dat liever niet hier op het forum zetten? ik weet dat van petra d'r kids eigenlijk ook helemaal niet.

hier gaat het wel, ik had een slechte nacht, gisteren had ik een stel vriendinnen op bezoek, heel gezellig, daarna even 't winkelstraatje hier ingelopen en was binnen een uurtje terug, en toen had ik me toch een last van m'n rug/bekken/alles. harde buiken en spierpijn in m'n kont. ben heel vroeg naar bed gegaan maar had 's middags iets met een heeeeel klein beetje knoflook gegeten en daar kan ik dus echt niet meer tegen lijkt wel. zo'n pijn in m'n lijf gehad vannacht. ik had ook echt een soort ongi krampen in onderrug en -buik en dacht echt even dat het missxhcien wel begonnen kon zijn. maar dat was dus niet zo. ben nu wel moe en m'n lijf doet gewoon zeer. echt, ik begin er nu toch wel een beetje naar uit te kijken dat we ons kindje kunnen zien en vasthouden en dat m'n lijf weer wat normaler word. maar goed, dat kan dus ook nog 3 weken duren (van dat idee word ik echt niet blij!) heb jij dat helemaal niet marije?

nou genoeg gezeurd, ik ga nu vast wat envelopjes schrijven voor de kaartjjes!! hebben ze gisteren binnengekregen.

doei! fijne dag!

hoi hoi,

Of ik niet gek word van de gedacht dat het ook nog dik 2 week kan duren ipv een paar dagen? Nee eigenlijk niet eens haha. Ga er eerlijk gezegd ook vanuit dat het pas na 40 weken komt, dus zie 'de datum' niet als iets heiligs, maar meer als een richtpunt. Maar ik word wel vaker voor a typisch versleten hoor.... krijg nu zo vaak de vraag/opmerking het vast wel zat te zijn etc, maar dat heb ik dus niet.

Gisteravond lag ik in bad (of was het eerder afgelopen nacht  het was in elk geval laat, omdat ik niet kon liggen in bed) en was Junior enorm 'druk'. Het is niet meer zoals een tijdje terug dus, maar beweging alom en kon echt het kontje omvatten enzo, zo leuk. Hij/zij was ook echt aan het reageren op mijn handen op de buik, zich er lekker tegenaan te vleien leek het wel. Op zulke momenten heb ik wel zoiets 'kom maar hoor, kan ik je tenminste ECHT knuffelen' maar vindt het ook nog wel heel speciaal om die bewegingen in mijn buik te voelen en echt even alleen te zijn met die kleine.

Fysiek is het nu wel zo langzamerhand 'nodig' aan het worden dat Junior zich gaat tonen aan de wereld. Pijn in mijn bekken wordt meer en meer, ook met hele kleine dingen, maar ja ik moet toch door en dat is niet altijd even bevorderlijk voor de pijn... die wordt er namelijk alleen maar weer meer van natuurlijk.
En lig je net lekker te slapen, doen je heupen zo enorm pijn in bed (had ik vorige zw.schappen ook, weet niet of jullie dat ook hebben) dat je er eigenlijk wel even uit moet. Nieuw voor deze zw.schap is dat ik sinds 2 dagen toch echt vocht begin vast te houden. Mijn handen/vingers waren aldoor al wel wat dikker, maar gister kon ik echt de sokken in mijn benen zien staan .
Het hoort er natuurlijk ook wel een beetje bij die laatste loodjes en gelukkig kan ik heel veel relativeren en van veel dingen ook wel de lol inzien (zoals mijn gelukkig geslaagde poging tot teennagels knippen ).

Tis nog maar even Sabine!!!!!

groetjes,
Marije

hoi meiden!

heb eigenlijk niet zo heel veel te vertellen, maar kom wel idedere dag   even kijken of er al iemand iets meldt over een beginnende bevalling! haha

zo te lezen zijn de laatste loodjes echt behoorlijk zwaar...
ben benieuwd wat mij nog te wachten staat.
op dit moment heb ik nog veel enerige, maar als ik echt veel doe, dan krijg ik dat 's avonds wel op mijn bordje!

gupje laat zich steeds vaker op een dag even voelen en vooral 's avonds issie erg aanwezig. heerlijk!
net na het eten legde Mark zijn warme hand op mijn buik en de kleine zocht zich echt een weg ernaartoe. zo grappig! toen ging ie lekker tegen de warme hand aanliggen. totdat Mark zijn hand weghaalde.. toen was het feest.. pfffff wat ging ie tekeer!

we krijgen dus ook steeds meer reactie van ons gupje! heerlijk!

nou meiden tot mrogen maar weer..
tot nu toe moet ik nog niet werken, maar je weet het als vervanger nooit. de telefoon kan om 7 uur 's ochtends gaan met het verzoek maar snel aan te gaan kleden....
groetjes!

Terug
Bovenaan