hoi hoi,
Of ik niet gek word van de gedacht dat het ook nog dik 2 week kan duren ipv een paar dagen? Nee eigenlijk niet eens haha. Ga er eerlijk gezegd ook vanuit dat het pas na 40 weken komt, dus zie 'de datum' niet als iets heiligs, maar meer als een richtpunt. Maar ik word wel vaker voor a typisch versleten hoor.... krijg nu zo vaak de vraag/opmerking het vast wel zat te zijn etc, maar dat heb ik dus niet.
Gisteravond lag ik in bad (of was het eerder afgelopen nacht het was in elk geval laat, omdat ik niet kon liggen in bed) en was Junior enorm 'druk'. Het is niet meer zoals een tijdje terug dus, maar beweging alom en kon echt het kontje omvatten enzo, zo leuk. Hij/zij was ook echt aan het reageren op mijn handen op de buik, zich er lekker tegenaan te vleien leek het wel. Op zulke momenten heb ik wel zoiets 'kom maar hoor, kan ik je tenminste ECHT knuffelen' maar vindt het ook nog wel heel speciaal om die bewegingen in mijn buik te voelen en echt even alleen te zijn met die kleine.
Fysiek is het nu wel zo langzamerhand 'nodig' aan het worden dat Junior zich gaat tonen aan de wereld. Pijn in mijn bekken wordt meer en meer, ook met hele kleine dingen, maar ja ik moet toch door en dat is niet altijd even bevorderlijk voor de pijn... die wordt er namelijk alleen maar weer meer van natuurlijk.
En lig je net lekker te slapen, doen je heupen zo enorm pijn in bed (had ik vorige zw.schappen ook, weet niet of jullie dat ook hebben) dat je er eigenlijk wel even uit moet. Nieuw voor deze zw.schap is dat ik sinds 2 dagen toch echt vocht begin vast te houden. Mijn handen/vingers waren aldoor al wel wat dikker, maar gister kon ik echt de sokken in mijn benen zien staan .
Het hoort er natuurlijk ook wel een beetje bij die laatste loodjes en gelukkig kan ik heel veel relativeren en van veel dingen ook wel de lol inzien (zoals mijn gelukkig geslaagde poging tot teennagels knippen ).
Tis nog maar even Sabine!!!!!
groetjes,
Marije