Forum hoppers - deel 2

Hoi meiden,

Ben ik ook nog even. Ik heb ook niet veel te melden op het moment. Ben druk geweest vandaag, wanneer niet haha. We hebben de woonkamer wat veranderd en ik moet zeggen dat ik het steeds gezelliger ga vinden. Ben wel erg moe nu pfff.

Ik heb voor de tigste keer net weer geprobeert er een foto op te zetten. Mijn vriend heeft vandaag een buikfoto genomen en ik wil hem zo graag aan jullie laten zien. En het lukt weer met geen mogelijkheid. Ik volg alle instructies netjes op die gegeven worden op het oktoberforum. Sab hoe doe jij dat nou eigenlijk? beschrijf eens stap voor stap hoe jij een foto er op zet? Ik weet dat ik naar Carina kan mailen hoor maar ik wil het zo graag zelf ook kunnen. Ik snap het gewoon niet. Ik heb een nieuw pc met vista er op en die loopt als een trein. Daar kan het toch niet aan liggen zou ik zeggen. Marije jij plaatst ook altijd foto's hoe doe jij het? Wat doe ik toch fout meiden. Mijn vriend heeft het net ook nog geprobeert maar niks hoor. Baal er gewoon zo onderhand van.

Verder hoop ik op een goede nachtrust pfff, het is zo zwaar dat in bed liggen. Ik weet wat je bedoelt met pijnlijke heupen in bed Marije. Wat een drama en veel pijn idd. Verder heb ik totaal geen last van mn bekken ofzo hoor. Het is eerder de druk van het zijslapen bij mij. Ik kan er niet meer tegen. Heb ook vreselijke krampen in mn bilspieren. Nou kom daar maar vanaf midden in de nacht bleh. Ik moet er dan ook erg vaak uit en vandeweek zat ik al om half 6 beneden pfff. Ik vind die laatste loodjes helemaal niet erg maar mn nachtrust die er aan gaat vind ik wel erg. Overdag ben ik steeds minder waard en mijn andere 2 kids zijn er ook nog!!!

Jij wilde weten hoe ze heten he Sab, mijn dochter heet Maria en mijn zoon heet Connor. Het maakt mij niet uit om dat hier neer te zetten. Zal wel heeeeel toevallig zijn dat iemand hier meeleest die ik ergens anders van ken. En ach, het is geen geheim ook haha.

Nou ik kruip zo onder de wol en wens jullie een goed nachtrust toe haha. Carina, je zal wel post van me krijgen. Het was toch jufcarina@hotmail.com  ? of heb ik het verkeerd onthouden hihi. Ik hoor het wel.

Groetjessss

goedemorgen!
pffffff tis mij nog iets te vroeg, maar ik lig al zo'n tijd wakker! gelukkig is dit pas de 2e keer dat ik veel wakker lig, dus daar ben ik wel erg blij mee! m'n lijf begint ook steeds meer zeer te doen   'snachts. dat van die heuppijn dat ken ik eigenlijk niet, maar wel spierpijn in m'n rug en schouders en billen...en waarvan??!?!?? geen idee!
zo gisteravond was ik weer helemaaaaaaal niet lekker, weer 'krampen' in onderbuik en onderrug, maar na een uur werd het weer minder. ben maar heel vroeg naar bed gegaan en heb m'n avondeten overgeslagen en lekker yoghurt gegeten. lijkt of m'n maag steeds minder kan verdragen, kennen jullie dat ook?

leuk om te horen hoe je kids heten peet, gek is dat eigenlijk he, dat we het hier steeds over onszelf en de baby's hebben en eigenlijk helemaal niet zo veel over de andere kids die er al zijn! mooie namen hebben ze. ik ben nu wel erg nieuwsgierig welke namen jullie voor de baby hebben uitgekozen!
oh hebben jullie daar ook zoveel zin in? om de baby zometeen eindelijk in het 'echt' bij naam te noemen?

de foto's erop zetten heb ik gedaan via de omschrijving in het oktoberforum (bovenaan in het moderator bericht). via dat imageshack, bladeren in je eigen bestanden, foto aanklikken, uploaden en de onderste link kopieren. dan bovenaan in het berichtje klikken op dat plaatje met die 'bergen' (naast de smileys) en dan opent er zich een nieuw venster waarin je de gekopieerde link moet plakken. (dat venster vond ik zelf pas na een lange tijd, want bij mij verscheen ie achter het 'jonge gezinnen venster', snappie?) daar plak je dus die link in en dan zeg je 'plaats beric ht' (gewoon weer in het normale venster.
het schijnt dat je het ook via hyves kunt doen...heb je hyves? het gaat er volgens mij gewoon om dat die foto ook maar ergens op internet een 'thuisbasis' heeft, en dan kun je de link daarvan plaatsen.
nou ik weet eigenlijk niet of dit wel zo duidelijk is, ben nog niet zo fit hahaha!!

marije wel fijn dat je het nog niet zat bent hoor!! en dat je je teennagels nog kon knippen hahaha! dat soort dingen lukken mij gelukkig ook nog wel. toen ik gisteravond weer die 'krampen' kreeg dacht ik ineens 'help straks gaat het echt beginnen en dat is heel erg gaaf maar dat betekent ook dat de baby uit m'n buik gaat en ik dit dus niet meer ga voelen'. zwangere vrouwen logica denk ik haha.

en carina, moet je nog werken vandaag? of is de telefoon stil gebleven vanmorgen?

dattig hoe gaat het nu met jou en je meisje en je man? is je man eigenlijk lekker thuis of is hij aan het werk?
hoe gaan de anderen dat eigenlijk doen? ik denk dat het bij ons zo gaat dat hij de eerste paar dagen lekker thuis is, daarna wat werkt maar wel zo kort mogelijk, en als de kraamhulp weg is dat hij dan een week thuis is ofzo. daarna heeft hij hele goede projecten, 1 in de buurt en 1 alleen 's avonds, dus dat betekent dat hij komende maanden heel veel thuis zal kunnen zijn! joepiie!!!!

nou ik stop maar even met wauwelen, het wordt een beetje een warrig verhaal geloof ik .

tot later!! sabine

Haai Sab,

Bedankt voor je uitleg. Het is idd hetzelfde als hoe het beschreven staat op het oktoberforum en ik doe ook precies hetzelfde! Alleen krijg ik een kruis te zien waar er een foto hoort te staan. Daar begrijp ik dus geen reet van maar goed.

De namen die wij hebben voor de baby zijn nog steeds niet definitief. Ze moeten wel bij die andere 2 passen ook. Mijn dochter heet voluit Maria Jennifer en mijn zoon Connor William. De naam van mijn zoon is een echte schotse naam. Je spreekt het ook schots uit. De vader van mijn 2 kids komt uit schotland namelijk. (lang verhaal haha) De naam Maria had ik gekozen omdat ik jaren in Spanje heb gewoond en het daar zo heerlijk zuidelijk wordt uitgesproken. Heel anders dan gewoon Maria haha. En toen dat nummer van Santana helemaal in was jaren geleden vond ik het zooo romantisch. Ik heb vaak met haar op dat nummer gedanst toen ze net geboren was. Ken je het nog? Maria Maria heet het. Bij de aankomende baby weet ik het gewoon nog steeds niet zeker. Vanochtend aan het ontbijt zaten we nog te brainstormen. We hebben ook 2 namen nodig omdat mijn andere kids ook 2 namen hebben. We willen de eerste naam een mooie leuke pakkende naam laten zijn en de 2e (die weten we wel al voor beide) is een vernoeming naar onze ouders. Bij een meisje is dat een mengeling van de 2 namen van de oma's! En voor een jongen een mengelmoes van de namen van de opa's en dat komt nog eens heel leuk uit ook. Helaas de eerste naam daar worstelen we nog steeds mee. Maar dat zal toch vroeg of laat echt goed moeten komen haha.

Tja het idee dat dalijk het kindje uit je buik weg is he.....raar idee. Ik vond dat ook ineens hoor dit weekend. Het mag gewoon binnenkort geboren gaan worden en dan is dit de laatste keer dat ik het zal voelen. Das echt wel heel gek. Dus erg bijzonder en ik ga maar eens wat minder klagen er over haha.

Nou Sab, ik ga koffie drinken en de afwas wegwerken want die hebben we laten staan gisterenavond pfffffffffffffffffffffffff. GRRRRRRRRRRRRR. Mja hadden we echt geen puf meer voor want we hebben enorm veel gedaan gisteren. Vandaag een nieuwe dag. Afwassen en de rest vd babykleertjes wegwerken (strijken dus) dan is het helemaal klaar.

Tot latersssssssssss

goeiemorgen!

je ziet het.. de telefoon is niet gegaan vandaag. ik vind het ook eignelijk wel fijn, want wil de nieuwe badkamer goed gaan poetsen en als ik het poetsen beu ben  (waarschijnlijk al voordat ik begonnen ben!), wil ik het raamkozijn op onze slaapkamer aflakken. de nieuwe schuiframen zitten er sinds zaterdagmiddag in en ik wil het nu eigenlijk ook afhebben ook!

vanavond gaat mark de plintjes op de babykamer zagen en erop zetten en dan kunnen de meubeltjes in elkaar. als we dan precies weten hoe we het neer gaan zetten.. dan kan ik kijken welke muren er nog gedaan moeten worden...

oja en als ik zo de woonkamer inkijk... dan heb ik ook daa rnog wel wat op te ruimen (getver!) het is bij ons na een weekend altijd zo'n puinhoop! als ons kindje op zondagavond besluit te komen.. nou dan heb ik echt geen net huis als de kraamhulp komt!

@ petra.. mijn emailadres klopt zo hoor.. dus stuur maar door!
het maakt me echt niet uit dat ik die foto er even op zet. kleine moeite!
(krijg ik dan ook als eerste jullie baby te zien? gaaf!)
oja.. je zoekt dus een beetje engelsklinkende naam? of begrijp ik dat verkeerd..
ik wil wel helpen denken hoor...

ik ga maar eens mijn huiskloffie verwisselen voor schilderkloffie, de hondjes uitlaten en dan aan de slag!
groetjes!

Hoi Carina,

Bij deze heb ik de foto naar je toegestuurd. Ik zeg er alvast voor iedereen bij dat de achtergrond er eigenlijk niet op had gemoeten maar ja ik mag niet klagen ik heb een buikfoto haha.

Goh Carina je krijgt weer een druk dagje zo te lezen, nog zat te doen he. Maar wel leuk dat je je dagen goed kunt opvullen zo he. Anders ga je je vervelen en als er iets erg is pfff. Fijn dat je die foto wilt plaatsen. Groetjes en succes met alle leuke verf en klusdingetjes!

Tot straks weer allemaal.

Goeiemorgen dames!

Op maandag kan ik altijd zeggen redelijk goed uitgerust te zijn . Niet omdat ik die nacht nou zo heel veel beter slaap, maar dan brengt mijn man de kids naar school/psz en doezel ik verder en op 1 of andere manier.... die uurtjes na 7 uur slaap ik wel heerlijk gewoon tot 10 uur ofzo . Nu even relaxed met de laptop en straks de jongste weer ophalen.
Mijn moeder belde net al dat zij de oudste wel wil halen en ook brengen, eet dan gezellig een broodje mee tussendemiddag, dus hoef ik alleen vanmiddag nog een rondje te maken langs school.

Vannacht overigens sowieso wel redelijk geslapen, slechts 2x kort wakker geweest, mezelf op mijn andere zij 'gehezen' en vrij snel weer in dromeland... meest bizarre dromen trouwens, maar deze keer niks engs gelukkig. Dat van die pijn op de heupen staat trouwens los van bekkenpijn, want vorige zw.schappen geen last van mijn bekken en wel mijn heupen. Komt puur duur het gewicht van die buik heb ik het idee.

@Carina, schiet het al op of ben je het idd heel snel beu geworden en als alternatief gaan lopen met de honden haha. Weet niet of dat bij jou nog komt, maar eerder in de zw.schap was het hier na een weekend ook een puinbak hoor... speelgoed kist ontploft, geen zin om dit of dat te doen etc etc. Maar nu is het elke avond netjes aan kant, alleen bouwwerken van Duplo dan wel Lego blijven staan, maar hé er wonen kinderen dat zal je zien ook .

@Petra, ben erg benieuwd naar je buikfoto... en wat er dan nog meer op die foto staat haha. Ga zelf meestal voor een effen muur staan (babykamer) of buiten voor de klimop haag.... lekker neutraal. Maar ja moet je maar wel net zo'n muur hebben.
Kan me trouwens best voorstellen dat je in de woonkamer wat aan het schuiven bent... tis toch al die tijd zijn huis geweest, jij kwam er ook wel, maar dan ga je niet uitgebreid veranderen. Nu is het ineens jullie huis, wat automatisch ook extra spullen betekent.... loopt dat allemaal een beetje met dat nieuwe voor je vriend instant gezin? Voor jullie 3 is het anders, andere omgeving etc, maar hij heeft natuurlijk nooit met een gezin in 1 huis gewoond, lijkt me best wel even grote omschakeling! En straks de kleine er nog bij, heeeerlijk.

@Sabine, volgens mij ben jij toch wel afentoe met flink voorwerk bezig.... scheelt straks weer een beetje waarschijnlijk.... ben je eerder door de eerste cm's heen. Hier is het eigenlijk vrij rustig in de buik op Junior na . Heb wel flink harde buiken die je nu duidelijker voelt omdat de kleine niet zo klein meer is hihi, maar niet meer zoals vorige week een keer dat ik dacht 'zou het begonnen zijn'????
Vind dat speculeren trouwens wel leuk.... wanneer zou het beginnen, hoe zou het beginnen, hoe zal het verder verlopen etc etc. Tis deze week volle maan he, dus wie weet haha. Vanaf het begin lopen grappen tijdens Sint Maarten weeen, zou wat zijn als het echt zo is morgen (al heb ik min of meer besloten manlief te laten lopen, want als ik het halverwege echt niet meer trek dan kan ik de jongens moeilijk mee naar huis nemen.... en papa kan het blokje zeker wel rondlopen hihi).

Nou ik ga mijn 'luie lijf' eens onder de douche zetten en dan richting de psz. Heerlijk zo'n relax ochtend.

groetjes,
Marije

hoi hoi

haha marije.. ik heb gewoon al geen zin om eraan te beginnen. dat poetsen dan he! schilderen vind ik veel leuker om te doen!
maar de hondjes moesten echt even eerst, die waren nog niet uit geweest vandaag. en als ik ze dan nu niet even laat plassen, dan moet ik straks beneden ook nog dweilen!

heb net een cracker op, want was onderdeel ontbijten vergeten en nu zet ik nog even de foto van Petra erbij.
dus heb ik in ieder geval mijn goede daad voor vandaag weer gedaan. (zou bij de scouting moeten! hahaha)

groetjes!... ennuh.. ik zag mijn 24 weken buikje nog op de camera staan.. dus wie weet zet ik die er straks ook nog wel even bij. al ben ik alweer ruim 25 weken op weg nu.

PETRA'S BUIKJE!

Terug
Bovenaan