Forum hoppers - deel 2

hahaha sabine.. tuurlijk koken we er ook in!
sterker nog, ga er zo weer aan beginnen.
jullie kunnen po de foto net niet ons ingebouwde koffiezetapparaat zien. daar staat mijn moeder net voor.
maaruh.. ik had eigenlijk gehoopt dat een goeie keuken ook mijn kookkunsten vanzelf zou doen verbeteren... dat is jammer genoeg dan weer niet zo!

wat leuk marije dat ze bij jullie aan sint maarten doen!
heb je die reclame gezien dat die man niets in huis heeft en met een pot augurken stat? geweldig vind ik die!
hier wordt niet aan sint maarten gedaan (volgens mij)

ik heb de badkamer op de vloer na gepoetst. en ik heb boodschappen gedaan. en nog een vervelende klus.. een hele papierwinkel invullen voor de salarisadministratie van de school waar ik vervangen heb. pfff wat een werk was dat zeg!

maar vanavond kan ik samen met vriendlief de plintjes gaan doen en ik hoop ook de vloer van de badkamer nog even schoon te kunnen maken.

groetjes!

Jeetje dames, ik kan wel zien dat jullie niet veel meer te doen hebben dan wachten . Wat een nieuwe berichten zeg.

Kreeg net een telefoontje: de vliezen van mijn zusje zijn 6 weken te vroeg gebroken. Dus nu zitten we allemaal bij de telefoon (ik bij de computer en de telefoon dus) te wachten op nadere berichten. Wel spannend hoor. Maar gelukkig is 6 weken ook in de meeste gevallen niet levensbedreigend.

@dattig: wat een plaatje! Zo'n prachtig gezichtje! Stuur maar snel weer nieuwe foto's

groetjes, keesje

keesje wat spannend van je zusje! 6 weken te vroeg... dat moet vast wel goed komen. maar wel erg spannend. succes he!

haha ja erg he, zoveel tijd om steeds even lekker achter de computer te kruipen... de berichtjes vliegen in het rond! wel gezellig.
hoe gaat het met jou? ben je al aan het genieten geslagen? ik hoop het voor je!

nou marije ik ga vanavond toch nog even een hartig woordje met m'n vriend spreken, want ik vind het toch wel erg spannend dat hij steeds zo ver weg is. ik heb mn moeder enzo wel in de buurt, maar ik denk toch dat ik hem er het allerliefste bij wil hebben (en voor m'n moeder d'r zenuwen is dat denk ik ook beter, lijkt me niets als je halverwege weer naar huis wordt gestuurd en dan moet gaan afwachten op HET telefoontje!) m'n vriend zit strakks op z'n 'kortst' 1,5 uur rijden hier vandaan (zonder files...) :-(

haha carina helaas werkt het niet zo idd, mooie keuken = keukenprinses. cursusje doen? of veel oefenen!
ingebouwd koffiiezetapparaat? daar heb ik echt nog nooit van gehoord. komt er ook cappucino uit? lekkerrrrr!!

sinds ik terug ben van het boodschappen doen heb ik weer menstruatiegevoel in m'n onderbuik.... spannend!

tot later!

Hello ladys hihi,

Wat is het hier toch gezellig zeg. Lekker druk. Wat een leuke foto's van het huis Carina. Ik zal op hyves nog wel eens goed kijken. Het is niet echt mijn favo site eigelijk want ik snap helemaaaaal niet hoe alles daar werkt. Ik ben al eerder lid geweest en toen snapte ik het ook al niet haha. Het is dat vrienden uit mijn vorige dorp vroegen of ik alsjeblieft maar lid wilde worden om op die manier ook kontakt te onderhouden en dus zodoende maar ik zit er niet echt heel veel op. Dat moet nog komen (denk ik haha) Oh ja, dat adres van het ziekenhuis zal ik wel opzoeken.

@ S, Jij vroeg toch of ik in een kraamhotel ging bevallen? Nou dat niet maar het ziekenhuis op ons eiland zeeuwsvlaandren dus is dit jaar verbouwd. Althans, de gehele kraamafdeling. Het is allemaal gloednieuw. En omdat er op het eiland niet overal thuisbevallingen kunnen worden gedaan willen ze een huiskamersfeer nabootsen. Je moet anders eens het ziekenhuis Zorgsaam in Terneuzen googelen. Dan kan je de kraamsuites zien en er over lezen. Het is echt uniek en je betaald niks extra ofzo. Het is gewoon vergoed. Echt toppie. Erg mooi gemaakt allemaal. Je bevalt op je kamer met alle apparatuur aanwezig en die verdwijnen vervolgens mooi achter kastjes en je ziet er niks meer van. De baby blijft op je kamer en je man slaapt ook bij je, die wordt gelijk betrokken bij alles met de baby en de verzorging (yes yes yes hihi)

Oh ja wat die namen betreft meiden het hoeven geen engelse namen te zijn hoor maar t moet gewoon er bij passen. Geen gijsbert-jan en dat soort namen of ingeborg ofzo haha. Heel leuk voor andere mensen maar niet voor ons haha.

@ Marije, wat sneu is dat he als kleintjes ziek zijn. Wie weet is het de opwinding ook wel rond het sint maarten gebeuren? Bij ons vieren ze dat ook niet trouwens. Wat wel vorige week gebeurde was dat ze met halloween aan de deur kwamen voor snoep. Ook dat had ik nog nooit meegemaakt. Allemaal verkleed, de een nog enger dan de andere haha. En dan was het Snoep of je Leven, dus ging ik snel een hand drop halen dat snap je haha.

@ Keesje, spannend van je zus. Laat gauw wat horen he als je wat weet. Komt vast goed hoor. Iets te vroeg maar het kan!

Nou ik ga nog even op internet spitten voor een babyfoon......

Hey meiden,

Had een hoop bij te lezen zeg!

Allereest Dattig nog van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter!
Echt een poepie om te zien.

@ Carina: flinke verbouwing zeg!
mooie keuken ook trouwens, manlief verkoopt ook keukens hierzo, dus word elke dag met keukenverhalen overladen hahaha.
Wat snel trouwens dat je die zwangerschapsstreep al hebt, ben nu bijna 32 weken, maar nog niks van te zien.
Ben 7 januari uitgerekend (dat had jij toch gevragen he?).

@Petra: mooie namen hebben je kids, is toch wel moeilijk om   er dan iets passends te vinden.
Tenminste dat vond ik wel, gelukkig zijn we er al uit.
Mooie buik trouwens, ga morgen ook proberen een foto te plaatsen.

@ Keesje: fijn dat de uitslag zo positief was! Ga nu maar lekker genieten!
Enne veel succes met je (schoon) zusje.....

@ sabine: heb zo"n gevoel dat het bij jou niet lang meer duurd..... vraag me niet waarom, maar dat denk ik gewoon hahaha.
Hopelijk is je partner dan wel in de buurt.
Zou toch wel prettiger zijn.

Hier heel de week een ziek kind gehad.
Had een virus onder haar leden, maar dan in het mondje.
Dus vanaf maandag al niet meer willen eten en drinken, dat bracht bij mij wel de nodige spanningen mee.
Ben altijd al zo snel bang voor uitdrogen ofzo...
Gelukkig is ze vandaag al wat meer opgeknapt en heeft ze weer wat gegeten en heel erg veel gedronken(die had wat in te halen).

Ga even relaxen, heb heel de middag met me schoonmoeder een dekbedovertrekje lopen maken (nou ja, eigenlijk alleen mijn schoonmoeder).
Maar heb wel de hele tijd gekeken hahaha.

Groetjes Wanda

@ keesje.. spannend zeg! laat je het  ons toch wel weten als er weer een wereldwondertje geboren is?
hoe is het met jou? lekker aan het genieten nu?

@ sabine..  ons koffiezetapparaat:

je zet je kopje eronder. geeft aan hoe sterk je je koffie wilt.. en drukt op de knop.
we doen er koffiebonen in, dus je hebt altijd een  kopje  van vers gemalen bonen! zelfs ik vind koffie lekker tegenwoordig. al kan ik er nu niet zo goed meer tegen (de cafeine dan!)

ik moet er niet aan denken dat ik de laatste paar weken weleens zonder mijn vriend zou moeten zijn. als hij naar zijn werk is, is het ongeveer een half uur rijden naar huis. dat vind ik nog wel te doen... maar anderhalf uur! pffff

oja.. weer ff een klusupdate... de badkamer is op 3 kleine dingetje na af! morgen hopen we het af te maken. en de babykamer heeft bovenin plintjes. als ik niet gewekt wordt om te vervangen morgen. ga ik morgen 1 van de klusjes in de badkamer doen en de plintje beneden van het laminaat op de babykamer zagen en plakken (wish me luck!)
ik hoop dus stiekem dat ik niet gebeld wordt morgen...

groetjes en slaap lekekr voor straks!

Hey meiden,

Zo druk als het gisteren was hier zo rustig is het vandaag. Al mensen aan het bevallen dan? haha.

Mooi zo'n ingebouwd koffiegeval hihi, doe mij maar een bakkie.

@ Wanda, ja een naam vinden die echt pas en die je beide leuk vind valt niet mee maar het zal er toch een dezer dagen van moeten komen dat we iets passends vinden anders staan we straks mooi voor een dilemma aan het kraambed haha. Ook voor jou schiet het alweer op he. 7 januari is ook niet echt ver weg meer.

Hoe staat het verder met iedereen.

@ Keesje, is er al nieuws?

hoi!
idd rustig!
ik ben net thuis en hang ff lekker op de bank, ben kapot haha! bij de vk was alles weer goed, ze zei dat ik gewoon moet uitgaan van de uitgerekende datum of daarna... tja....
keesje ben je al tante? ik hoop dat alles goed is.
misschien is marije wel bezig!! zou leuk zijn.
groetjes sabine

Terug
Bovenaan