hey meiden,
nee hier nog geen babynieuws of aankondigings dingen hoor haha.
Vanmiddag heerlijk met de kids tegelijk op bed gelegen (de oudste expres thuis gehouden van school zodat hij redelijk fit zou zijn om sint maarten te lopen), nog naar de VK geweest (alles goed, volgende week staat gewoon gepland, we zien wel of we dan nog op mogen komen dagen), even eten en de straat op.
Het plan was om de jongens met papa te laten lopen, maar kon het toch niet laten om zelf mee te gaan... zo leuk!
Ze hebben goed hun best gedaan met zingen (soms 2 liedjes door elkaar haha) en niet alleen de snoeppot maar ook de fruitschaal is goed gevuld nu (de jongste kiest automatisch voor de mandarijntjes als die er bij liggen).
Spul ligt nu heerlijk te maffen en ik ben blij dat ik zit, helemaal kapot maar het was wel erg leuk om met ze mee te lopen.
@Keesje, gefeliciteerd met je neefje! Best gewicht idd voor 34 weken, alleen maar fijn, dat scheelt een stuk voor zo'n kleintje. Nu maar hopen dat hij snel aansterkt en lekker mee naar huis mag.
Zal toch ook wel schrikken zijn geweest... denk je nog door te 'moeten' tot aan de kerst zo'n beetje ben je half november al papa&mama.
Eh verder laat ik het hier eventjes bij hoor.... nog even wat drinken en dan ga ik zo al op bed denk ik...
groetjes,
Marije