Forum hoppers - deel 2

Zeg he! Wanneer gaan jullie nou eens bevallen?

Mijn zusje heeft vannacht een zoon gekregen, helemaal gezond 2640 gram. Nou dan mag je niet klagen denk ik zo. (Mijn oudste woog maar 2500 bij 36 weken). Hij moet wel van nog even in het ziekenhuis blijven voor de zekerheid. Van het weekend gaan we kijken.

groetjes, keesje

keesje gefeliciteerd!!! dat gewicht valt mee zeg, voor 6 weken te vroeg!! gelukkig maar! hoe heet hij? (nieuwsgierig!!!)

tja en dat bevallen..... daar zit ik ook wel op te wachten haha! misschien is marije wel bezig!!

dattig hoe is het met jou en sarah? heb je al meer foto's??

Hey Keesje, leuk nieuws.Gefeliciteerd. Een gezond kindje er bij in de familie. Erg prettig ook dat het goed gaat met het ventje. Nog even en mag ie lekker mee naar huis.

Zo, ik vind het nu wel tijd worden dat er nog iemand volgt met bevallen hoor. Schiet eens op jullie haha.

@ S, wanneer is je uitgerekende datum ook alweer precies dan? En zoals de vk zegt, daar kan je nog overheen gaan. Volgens mij kan je beter niet gaan zitten wachten op je bevalling en gewoon lekker leuke dingen blijven doen hoor. Word je anders knettergek van joh.

@ Carina, nog druk doende geweest in de babykamer met de plintjes? Of moest je onverwacht naar school?

@ Marije, al beweging in je buik? hihi....denk het niet he. Jij zal vast over de datum gaan zoals je zelf iig steeds hebt gezegt. Is je kleine al opgeknapt en loopt ie lekker rond met lampion?

@ Jose, voel jij al iets? Het moet nog volle maan worden dus je weet maar nooit hihi.

En nu ga ik het niet meer vragen want anders voelen jullie je straks opgejaagd hahaha. Ik heb gewoon  zoveel om al die foto's van iedereen te zien. Ik ben echt nieuwsgierig welke persoontjes er overal tevoorschijn gaan komen. Gek he dat die maanden zo snel omgevlogen zijn ineens. Ik denk nog weleens aan het hele onzekere begin van ons allemaal pfff. Bij elke echo weer stijf staan van de zenuwen of er wel een hartje was blehhh. Nu zijn we bekant aan het einde van de rit. Tis zo jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen want dan konden we eens een leuke middag ofzo houden met alle pasgeborenen straks. Ach ja....dan maar foto's he. Begin sentimenteel te worden geloof ik haha.

Tot laterssssssssssssss

hoi meiden!

@ keesje.. gefeliciteerd! wat goed zeg dat de kleine al zoveel woog! moet je voorstellen als die wel was blijven zitten tot het eind.. pfff

@ Sabine... je bent toch volgende week uitgerekend? er was in ieder geval iemand de 18de, want dat was gelijk met mijn zus... maar wie? hormonen denk ik! hhahqa

@ petra.. ik heb gewekt vandaag. ik werd vanmorgen om even voor half 8 gebeld. heb de hondje suitgelaten, brood gesmeerd en ben op wegf gegaan. ik was gelukkig wel al vroeg uit bed, want ik wilde veel in het kamertje gaan doen. tja daar is dus niks van terecht gekomen. ...
morgenochtend moet ik ook nog in die klas werken en waareschijnlijk is de leerkracht die nu ziek is, er donderdag weer wel. en dan ga ik me toch een partij uitslapen! hahaha (als ik niet wakker gebeld wordt voor het werken op een andere school...)

meiden ik ben behoorlijk moe van alle indrukken op deze school en het uitproberen van de kids. want dat kunnen ze hoor! en vooral in groep 5/6... pffff

groetjes en tot morgenmiddag!

hoi!
ja ik ben idd de 18e uitgerekend, volgende week dus!

op hoeveel scholen val jij dan in? lijkt me best wel vermoeiend ja, om zomaar in een wildvreemde klas terecht te komen. ga je na de geboorte van je baby in een vaste klas staan? of ga je deeltijd werken?

hey meiden,

nee hier nog geen babynieuws of aankondigings dingen hoor haha.
Vanmiddag heerlijk met de kids tegelijk op bed gelegen (de oudste expres thuis gehouden van school zodat hij redelijk fit zou zijn om sint maarten te lopen), nog naar de VK geweest (alles goed, volgende week staat gewoon gepland, we zien wel of we dan nog op mogen komen dagen), even eten en de straat op.
Het plan was om de jongens met papa te laten lopen, maar kon het toch niet laten om zelf mee te gaan... zo leuk!
Ze hebben goed hun best gedaan met zingen (soms 2 liedjes door elkaar haha) en niet alleen de snoeppot maar ook de fruitschaal is goed gevuld nu (de jongste kiest automatisch voor de mandarijntjes als die er bij liggen).

Spul ligt nu heerlijk te maffen en ik ben blij dat ik zit, helemaal kapot  maar het was wel erg leuk om met ze mee te lopen.

@Keesje, gefeliciteerd met je neefje! Best gewicht idd voor 34 weken, alleen maar fijn, dat scheelt een stuk voor zo'n kleintje. Nu maar hopen dat hij snel aansterkt en lekker mee naar huis mag.
Zal toch ook wel schrikken zijn geweest... denk je nog door te 'moeten' tot aan de kerst zo'n beetje ben je half november al papa&mama.

Eh verder laat ik het hier eventjes bij hoor.... nog even wat drinken en dan ga ik zo al op bed denk ik...

groetjes,
Marije

even vlug nog voor het slapen gaan....

@ sabine.. als je als vervanger werkt. heb je eigenlijk geen wekr. maar kunnen ze je bellen als ze ineens iemand nodig hebben. de lijst waar ik nu op sta is er 1 waar best veel scholen bij aangemaled zijn. ik denk meer dan 30.
(weet he tniet precies)
dus je kunt voor elke willekeurige school gebeld worden.

ik hoop dat ik na de bevalling snel een baan kan vinden waarbij ik op 1 school aan het werk kan, maar dat is erg moeilijk te vinden tegnewoordig. vervangers zijn er nodig, maar dan heb je dus geen vastigheid wat inkomen betreft. en dat vind ik toch wel een prettiger idee. nu werk ik meer als aanvulling op mijn ww uitkering.

ik heb trouwens al besloten om donderdag ochtend mijn gsm uit te zetten (ze hebben alleen dat nummer!) en dan lekker uit te slapen. de vrijdag zie ik dan wel weer of ik gebeld word...
hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

het is in ieder geval behoorlijk vermoeiend. had vandaag wel 33 kids! pffff
en je hebt op iedere school weer andere mensen om je heen, andere boeken waaruit ze werken en dan moet je ook nog eens de kidneren zo snel mogelijk zien te doorgronden.

achja.. ieder zijn vak. ik vind he tleuk om te doen!
groetjes en slaap lekker!

Zo daar is de mamma en weer. Goh een week is ze nu zeg... Wow echt waar geen andere woorden heb ik ervoor. Sarah ligt nu op mijn buik te slapen wat een leventje hebben die kleintjes!
Heerlijk om alles te lezen zeg... en dan nog geen andere bevallingen... tjonge ben zoo benieuwd! Gave foto's hoor, enorme verbouwing, mooie apparatuur en dan ook nog  buiken die zwart witte is mooi voor de heb zeg!
Mijn foto's plaatsen lukt alleen via Hyves, geen idee waarom ze  zo mini zijn steeds. Wel jammer.
Morgen eerste dag zonder kraamzorg  weer wat anders.  Manlief heeft van een vriend de tip gekregen om halve dagen op te nemen. Tot januari werkt hij alleen de ochtenden, ideaal. Werk ook blij, alles loopt gewoon door.
Vandaag blijkbaar teveel gedaan heb buikpijn, verder gaat het best hoor. Borsten doen minder pijn maar t druipt eruit, wat een gedoe en dan ook nog voor niets... zonde.
Ga morgen misschien nog wel meer foto's plaatsen. Wie weet.
Rustig aan he en ook genieten want dat getrappel mis je wel. Ik had trouwens amper een streep maar na de keizersnede was er ineens een donkere brede streep, heel apart!
tot snel, liefs d jubeldejubel

Terug
Bovenaan