Forum hoppers - deel 2

goedemorgen!
jeetje dattig wat klink je overgelukkig! heerlijk!!!! een week oud alweer!!! is ze al veranderd? ik heb de baby van m'n vriendin veel gezien in het begin en die veranderde zo snel! oh ik kan echt niet wachten op die van ons!!! (maar dat is geen nieuws geloof ik haha!)
nou he, nog steeds geen nieuwe baby's hier! zowiezo in het hele novembermoederforum is het rustig lijkt wel! zal straks wel ineens losbarsten.

ik was vannacht alleen thuis en het is allemaal goed gegaan gelukkig. maakte me vooraf een beetje druk maar heb toch heerlijk geslapen.

klinkt gezellig marije, jullie sint maarten avond!! heeft je oudste het een beetje gered met z'n griepjje?

wel lekker carina, dat invalwerk nu. ik had het afgelopen zomer vrij rustig qua opdrachten en maakte me daar eerst eeen beetje druk om, maar bedacht me dat het eigenlijk een grote luxe is, zwanger zijn en niet al te veel werken! dat werk komt daarna wel weer!

jullie nog leuke dingen vandaag? ik ga straks even met een vriend koffie drinken, lekker even buiten de deur, anders zit je ook zo maar de hele dag binnen en daar hou ik niet zo heel erg van. en verder wat naaien denk ik! en wat soppen. tja dan heb je alles schoon en komt de baby nog niet.... dan kun je weer 'opnieuw' beginnen :)

fijne dag!
sabine

hoi, nog even, ik keek net (sinds maanden) even op ons oude forum, zwanger worden na een miskraam. wat ben ik gelukkig daar niet meer te hoeven kijken zeg, jeetje! maar ik keek daar omdat ik benieuwd was hoe het met yvette gaat. weet iemand dat? het laatste wat ik van haar weet is dat ze klotegenoeg weer een miskraam had gehad en dat ze er (begrijpelijk) helemaal doorheen zat.... hopelijk gaat het weer wat beter met haar.
groetjes
sabine

hoi meiden,

wat is er weer veel geschreven de afgelopen week,leuk hoor!
hier is het rustig,had wel in de nacht van zondag op maandag wel gevoel van......
nou zou het doorzetten? had wat rugweeeen en meer krampen in de buik,maar naar een uur was het weer afgezakt. kon het wel wegpuffen,mijn man deed zelfs mee want hij kon toch niet  slapen. nu heb ik wel af en toe die voorweeen/indalingsweeen. dus het rommelt in mijn buik. jieppie,vind het nu erg spannend worden. vrijdag weer naar ziekenhuis en hopelijk zit de kleine dan vast in het bekken.
@ dattig: wat een schattige foto van je dochtertje.hoe voel je je? nog ongemakken nav de keizersnee?
@ sabine: dus jij bent de 18de uitgerekend? ik de 20ste.

kreeg gister nog mailtje van een stel van de zwangerschapscursus en die was zondag bevallen van een zoon. nou ben benieuwd wie de tweede is van ons groepje.
17 januari hebben we een gezellige ochtend met alle babies.

gisteravond dus sint maarten,hier in de provincie groningen wordt het ook gevierd.
lief hoor al die kindertjes met hun lampions.
mijn man kor zei al over paar jaar lopen wij ook met onze kleine,hihihi.
wat een donker weer,ga zo ff wat kaarsjes aansteken,is ook gezellig voor manlief die zo thuiskomt van zijn werk.
nou meiden......een fijne avond nog en tot gauw.
jose.

@Dattig, wat klink je als een heerlijk blije mama!!!!
Besefte me gister ook dat jullie kleine meid alweer een week is, het gaat echt zo ongelooflijk snel.... (tijd voor nieuwe foto ). Jammer trouwens dat ze je geen medicatie hebben gegeven tegen het stoppen van de borstvoeding... jouw lijf weet namelijk echt niet uit zichzelf dat het niet mag door je medicijngebruik en zo te horen is het echt goed op gang geweest bij jou, zelfs zonder een kleintje die ging drinken!

@Sabine, ik kijk afentoe nog eventjes op het zwanger worden na miskraam forum, oa om te kijken of Yvette inmiddels nog iets van zich heeft laten horen, maar helaas niks na haar 2e mk meer van haar gelezen, ben benieuwd hoe het met haar gaat....

@José, jij zit er dus ook al bijna tegenaan... nog maar een dikke week!
Hier inmiddels 3 kindjes geboren van de zw.schapsgym groep. 1 dikke 2 week voor de uitgerekende datum, 1 een dikke week ervoor en eentje zelfs meer dan 3 week... kreeg toevallig vandaag 2 kaartjes in de bus, maar niet van meiden van wie ik het al verwacht had haha. Ben ook enorm benieuwd wie daar en hier de volgende mag zijn.

Hier is het met 39+6 nog erg rustig. Die vriendin die zei de 12e gaat waarschijnlijk geen gelijk krijgen meer hihi. Zou mijn eigen voorspelling van de 14e dan misschien uit gaan komen? (bij de jongste riep ik vanaf het begin: ik ga op de uitgerekende datum bevallen en deed dat dus ook nog!)
Of zou ik deze zw.schap voor het eerst op controle mogen na de 40 weken???
Vanmorgen had ik voor het eerst zoiets van: gadver met die pijn mag het nou ook wel komen hoor.... heb ik echt nog geen 1x eerder gedacht deze zw.schap, maar gister zelf meelopen met st. maarten was echt niet handig, maar ja je doet weleens wat.
Voel me inmiddels gelukkig wel een stuk 'beter' (kan nu weer de ene voet voor de andere krijgen en kom dus vooruit).

Nou ga even puzzelen met de jongens, gezellig bij het kaarslicht dat ook hier al aan is.

groetjes,
Marije (39+6)

hoi hoi!

ook ik weet niets van yvette. weet wel dat ze het er behoorlijk moeilijk mee had, maar verder dan net na de miskraam heb ik ook geen berichten meer gehad.
ik kijk nog wel regelmatig even op het miskraam forum. ben er de tijd ervoor zo vaak geweest dat ik toch wel met meer mensen zoiets heb van.. hoe zou het ermee gaan.

gelukkig duiken de meesten uiteindelijk weer op met goed nieuws, dus laten we hopen dat we yvette ook snel weer tegen komen!

nou meiden.. wat een spanning.. indalingsweeen, de eerste bevallen van zwangerschapsgym, dan komt het toch echt dichtbij he!

en dan nog die eerste blije moeder. het spatte hier in ieder geval van het scherm af hahaha

ik heb sinds kort weleens last van een harde buik. vooral als ik veel gedaan heb, zoals vanmorgen en gisteren. na het werken en de hondjes uitlaten  moest ik echt ff bijkomen.
maar dan trekt het ook gelijk weer weg. dus dan kan het geen kwaad toch?

morgen houd ik een vrije dag voor mezelf. mijn gsm gaat uit, en dat is het enige nummer dat ze hebben. dus lekker ff onbereikbaar!
heb natuurlijk wel weer plannetjes voor in huis, maar die kunnen lekker op eigen tempo. en dat gaat niet met kinderen in een klas he!

ik ga ff de hondjes uitlaten en dan lekker bij het haardvuur zitten!
(moet ff de kaarsjes overtreffen! hahaha)
groetjes

Terug
Bovenaan