Forum hoppers - deel 2

oh joepie wat een schatje!!! zou er zo verliefd op worden!!!

ik heb het even helemaal gehad zeg. bah!
sinds m'n verlof vermaak ik me eigenlijk echt ontzettend goed, maar nu even niet. ik wil wel van alles, maar m'n lichaam werkt tegen, ben gewoon ontzettend moe. heb gezellig koffie gedronken met een vriend, daarna op de bank geploft en daar zit ik nu nog steeds. ik denk dat ik even gtst kijk en daarna mezelf maar aanspoor om even iets te doen, soppen of naaien ofzo, want op zo'n manier ga je ook niet lekker je bed in.
gelukkig komt mijn lief vannacht weer thuis, hoeft ie morgen pas laat weg en heb ik morgen ook een afspraak met m'n zusje, dus dat is allemaal wel gezellig. want nu vind ik het maar even heel stil en alleen hier in huis, bah!

de baby was enorm druk vanmiddag joh, echt zo had ik het in tijden niet gezien! en ik heb weer harde buiken. wie weet wie weet!!!

sorry voor m'n gezeur hoor, ik schrijf later weer wat gezelligers!
groetjes sabine

aaaaaaaaaaaaaah wat een schatje!
en ik moet nog zo lang wachten... zucht!!!!

ik ben vanavond toch nog even druk geweest op de babykamer.
heb de plintjes op de vloer geplakt! ben helemaal trots op   mezelf! het is namelijk de eerste keer dat ik plintjes heb gezaagd en geplakt.. applaus voor mezelf!

tot morgen!

goeiemorgen dames!

Nou de 40 weken zijn vol gemaakt hier hoor .
Ben nog nooit zo lang zwanger geweest haha. De oudste is met 39+6 geboren en de jongste met 40 weken precies, maar die was er toen al een aantal uurtjes. Ach we wisten het deze keer pas bij bijna 8 week, dus volledig bewust is dit de kortste zw.schap .
Vanavond niet vergeten een echte 40 weken foto te maken, die heb ik nog niet 'in de verzameling' en nu we echt die 40 weken gehaald hebben, willen we daar wel fotografisch bewijs van natuurlijk .

Vannacht was Junior gezellig aan het dansen op mijn blaas en dat ging maar door en door. Had wat goed te maken qua beweging, want de rest van de dag was hij/zij erg rustig geweest.

nou meiden ik ga nog even wat doen op mijn eigen bejaardentempo.

groetjes,
Marije(40 weken precies vandaag )

Moguh allemaal,

Wat een schattig lief klein lekker kindje en wat is ze mooi. Wow! Ja daar zou je zo verliefd op worden haha. Leuk hoor dat de foto's groot zijn. Zie we ze eindelijk echt goed he. Ongelooflijk hoe sterk baby's toch zijn he. Net een week oud en zo krachtig aanwezig in het leven, dat is duidelijk te zien op de foto! Prachtig.

Nou ik zit middenin de geboortekaartjes, wat een keus pffff. Dat is toch echt niet gemakkelijk zeg. Ik ga de boeken zo nog maar een keer bekijken en misschien dat ik er dan een beetje uitkom.

Ik kijk nog wel elke paar dagen op het mk-forum. Ik hoop ook elke keer dat er goed nieuws van Yvette is maar die heeft zich gewoon even teruggetrokken. Ze was er niet best aan toe toen. Hopelijk gaat het beter met haar en laat ze zich horen met goed nieuws binnenkort. Ook kijk ik altijd uit naar nieuws van Mier. Helaas hoor je van sommige mensen erg weinig. Diana komt hier ook niet echt meer kletsen. Jammer, volgens mij zit ze toch ook dicht bij de uitgerekende datum? Ik weet het niet meer precies. En Pat? Hoe gaat het daar mee? Ik lees niet alles meer op het mk-forum dus ik heb echt geen flauw idee maar goed. Iedereen moet lekker doen waar die behoefte aan heeft natuurlijk. Gelukkig zijn wij wel gewoon blijven schrjiven. Het heeft toch wel iets als je samen door iets rots heen bent gegaan en nu het geluk weer mag delen he.

Ik duik nog even de boeken in voor de kaartjes, wish me luck haha.

hoi hoi!

het is maar goed dat ik mijn gsm uit had gezet.. want was wel gebeld vanmorgen
heb nog heerlijk tot 9 uur geslapen.
ben net gebeld door de fokker (van onze hondjes), ik heb daar nog leuk contact mee en we kletsen wat af als we elkaar zien of spreken aan de telefoon.
heel gezellig, maar er komt niks van d eklussen die ik bedacht had! hahaha

straks even langs de school waar ik tot aan de zomer gewerkt heb. er is een ochtend invalwerk nog neit uitbetaald... en daar zijn we het hier natuurlijk niet mee eens.
kan ik gelijk iedereen weer even zien en bijkletsen!

wow marije.. de 40 weken gehaald! krijgen wij die foto dat ook nog te zien??
morgen ben ik 26 weken.. voor mij ook weer een fotomomentje dan! en een weegschaalmoment. ben benieuwd.

Wat betreft Pat.. volgens mij gaat het daarnu goed mee en is ze zo'n 13 weken zwanger.
Mier kom ik nog af en toe op het forum tegen en die begint in januari aan haar eerste IUI. ze heeft het er nog regelmatig moeilijk mee heb ik het idee, maar dat heb ik eigenlijk ook en ik ben wel zwanger. ik weet nog dat mier en ik ongeveer gelijk gestopt waren met de pil. en dan ook nog eens tegelijk ongeveer een miskraam.. dus dat schept wel een beetje een band. soms kletsen we ff bij op hyves.

ik ga er weer vandoor.. hoop vanmiddag de plintjes op de babykamer helemaal af te hebben. dan zet mark misschien vanavond al wel het ledikantje in elkaar.
ik kan hem niet helpen, want moet naar zwangerschapszwemmen..

groetjes en misscien tot straks nog!

GOEDEMORGEN!!
oeps hoofdletters...
marije gefeliciteerd met je 40 weken!!! :) als deze kleine zich een beetje aan het rijtje houdt, zul je morgen gaan bevallen!!! denk je ook niet?
gaat het een beetje met je pijn? balen hoor!

petra heb je al op internet gekeken? daar staan ook erg leuke kaartjjes op; wij hebben een kaartje van www.aagjeontwerp.nl, vind ik erg leuk!! hebben ook een keer wat boeken doorgekeken maar daar kwamen we echt niet uit. www.geboortepost.nl is ook wel leuk. en iets van het kaartenhuis o.i.d.

carina lekker aan eht uitslapen? als je nu al af en toe harde buiken hebt zal je idd wel teveel hebben gedaan. ik heb echt nooit harde buiken gehad (behalve vanwege m'n blaasonstekingen), ik heb ze pas sinds vorige week, baarmoederoefeningen.

ik ben helemaal blij want m'n vriend is vandaag en morgen thuis ipv ver weg aan het werk! en de zon schijnt, daar word je ook gelukkig van! en ik ben een stuk minder moe dan gisteren. net wat ramen gezeemd hier en in de babykamer en ik ga zo even wat ringen slaan in de gordijnbandjes. en we gaan even gezellig naar het strand en een broodje eten! (tja, nu het nog lekker kan met z'n tweetjes!!)

hoe gaat het eigenlijk met jullie darmen? vooral met die van degenen die ook bijna uitgerekend zijn? die van mij lijken af en toe vollediig van slag. ik heb wel eens gelezen dat je lichaam zich leegmaakt voor de bevalling... is dat herkenbaar bij jullie?

tot later!
sabine

hey sabine! we typen wel steeds op hetzelfde moment zeg!
wat lekker dat je vriend thuis is! moet toch een fijner gevoel geven...

ik ben helemaal trots op mezelf! de vloerplintjes in de babykamer zitten er nu ook allemaal tegen! ben blijkbaar een wonderbaarlijk goede verstekzager!

ga nu de vloer van de badkamer schoonmaken (is erg smerig(, dan met een speciale reiniger eroverheen en dan de coating erover zetten. (dat heb je met natuursteen)
en dan... is de badkamer echt helemaal klaar!!!!
kan mijn liefje vanavond als eerste in de nieuwe badkamer douchen!!!

byebye

goeiemorgen!

Sabine of José stiekum met volle maan bevallen!??!
Hier hebben we de volle maan verslagen  door gewoon een nachtje te slapen met z'n allen hoor.
Nog steeds niet het idee dat er binnenkort iets gaat beginnen eigenlijk... maar vind het ook zo'n apart idee dat het ook zomaar ineens wel zover kan zijn. Bij de jongste liepen we in de ochtend nog in de stad en die nacht was hij. Had ik ook niet bepaald gedacht en was toch echt zo.

Het weer is wel een goede reden om ergens de komende dagen te bevallen en dan vooral binnen te blijven voor een dikke week. Wat een slecht weer in de voorspellingen zeg, bleeeegh. Ach kom toch amper buiten op het moment haha en vind het niet eens erg. Kijk ook al enorm uit naar morgenmiddag met de jongens voor de buis, intocht van sinterlaas kijken, pepernootjes eten, gezellig!

groetjes,
Marije (40+1)

Terug
Bovenaan