Forum hoppers - deel 2

goedemorgen!!
ook hier helemaal niets na volle maan! had het ook eigenlijk niet verwacht, ik voel ook vrijwel niets meer. die krampjes enzo van een paar dagen terug zijn zo goed als weg. wel harde buiken, maar dat zegt ook niet zoveel.
zulke verhalen van jou geven wel moed marije, dat je het dus idd niet aan hoeft te voelen komen en het wel ineens zover kan zijn!
het is niet dat ik het niet meer volhoudt, maar het lijkt allemaal steeds onwerkelijker te worden, ken je dat? ik kan me gewoon niet voorstellen dat hier straks een baby is. ONZE baby. m'n vriend verklaard me voor gek, maar ik heb dat gevoel echt. stom he!
er zijn trouwens nog maar weinig novemberbaby's geboren he! of iedereen is zo druk aan het genieten dat er nog geen berichtjes zijn achtergelaten.
hoe gaat het met de rest?
groetjes!
sabine

goeiemorgen!

geen volle maan baby's dus.. wie weet jose wel...
we wachten nog wel ff af...
zal wel rustig zijn als jullie straks helemaal midden in de kraamtijd zitten.
dus niet allemaal tegelijk gaan hoor!

mijn dag begon al vroeg. ben gelijk met mijn vriend uit bed gegaan, voor het geval dat ze zouden bellen om te werken. er was gisterenavond nog niets zei de coordinator, maar er waren ook niet veel mensen beschikbar, dus als er iets kwam, zou hij mij zeker bellen.
tja dan maar de wekker zetten he!

maar goed. ik heb dus al een paar uurtjes erop zitten. de 2de was staat te draaien, de badkamer is aangekleed met badmatjes ed. en de keuken is weer een beetje opgeruimd.

gisteren weer naar zwemmen geweest. lekker hoor. merk toch dat het wel lekker onspannend is! hoop dat ik het lang vol kan houden...

gaan jullie nog iets doen vandaag? of is nu echt het wachten op de baby begonnen?

hoi,

@Sabine, dat gevoel van 'komt er echt wel een baby?' dat heb ik zelfs nu bij nummer 3 hoor! Was gisteravond even in de babykamer en kon me gewoon niet voorstellen dat er straks toch echt weer een kleine in de wieg zal liggen.... en tis toch echt zo haha. Het is gewoon niet voor te stellen hoe het straks echt zal zijn. Bij een eerste is die impact misschien wel het grootst, maar bij de 2e kon ik me de oudste niet voorstellen als grote broer en ook nu heb ik dat.... hebben we straks 3 kindjes!!?!? Verder geen paniek gevoel, maar nog heel onwerkelijk... en als hij/zij er straks is... dan is het zo snel de normaalste zaak van de wereld en zal hij/zij er echt heel snel bijhoren voor je gevoel!

Bij de oudste ben ik ingeleid en ik wist bij de jongste dan ook echt niet wat ik kon verwachten en vond het ook zo vreemd om op een gegeven moment te constaren dat die harde buiken toch wel erg vaak kwamen... en dat ze nou toch ook wel een beetje pijn begonnen te doen... maar dat was toch vast het begin nog niet.... nou toch wel hihi.
Had het er met een moeder op school over... het kan zomaar zijn dat je vanavond lekker met een kopje thee op de bank gaat zitten en het ineens van start gaat en een paar uur later je kleine er is! 'zomaar' ineens is hij/zij er dan.... die verrassing houdt het ook wel leuk haha.

@Carina, is de badkamer echt klaar nu? En heeft je vriend de douche als eerste mogen gebruiken? Dat bad is nu ook echt klaar voor gebruik of niet? Ik zit anders ook regelmatig in bad, maar zwanger echt heeeeel veel. Zo lekker die warmte, mmmm.
Is het ledikantje trouwens in elkaar of dat nog niet???

Hier geen ruige plannen vandaag... vind het ook niet bepaald het weer erna.... heb wel net voor morgenavond kaartjes voor de bios gereserveerd nog even onder voorbehoud dat de jongens dan bij opa&oma mogen logeren hihi. Anders gaat het niet door en huren we een DVD'tje denk ik.
Vanmiddag gaan de kids hier lekker op bed en denk dat mama ook nog even plat gaat en verder het weekend.... we zien het wel. Enige wat we hebben staan is de intocht van sinterklaas op de tv, verder hangt van het weer af of we er nog eventjes uit zullen gaan richting bos ofzo. Lease hond mee....

Nou ga even boven kijken of de wasmachine klaar is, kan dat ook weer opgehangen worden, zijn de manden weer leeg!

groetjes,
Marije

@ marije...
dus zelfs bij een derde blijft het een onwerkelijk iets.
het is dus niet iets waar je aan "went".

de badkamer is hleemaal klaar. alleen het plankje van het wasmeubel moet nog een stukje ingezaagd worden, want anders past ie niet. (stomme zwanehals ook!)(zo heet dat ding toch? die afvoer?)

Mark heeft heerlijk gedoucht, en hij moest echt even wennen aan de ruimte. want deze bak is 120x80 en niet 90x90 wat standaard is.
ik ga vanmiddag voor het eerst in bad. dat heb ik mezelf beloofd. lekker met mijn boekje erbij.

het ledikantje staat nog niet in elkaar, maar je gelooft het nooit.. ik ben begonnen aan het in elkaar schroeven van de commode. de pootjes zitten er onder en nu de zijwandjes. ik kijk wel hoever ik de tekening snap.. of hoelang ik het volhoud.
ik lijk wel gek he!
ik zal straks proberen met de zelfontspanner een foto te maken...

vanmiddag nog even naar de gemeente (ivm erkenning baby en aanvraag verklaring omtrent het gedrag) en naar mijn zieke nichtje.

groetjes weer!

Hey meiden,

Dus nog geen baby's hier? Nah ja, dan maar weer verder afwachten he. Ik ben vanochtend naar de vk geweest. Beeb ligt nog netjes naar beneden en groeit lekker door, het is een gemiddelde maar jammer genoeg voor mij geen hele kleine haha. Ik wil zo graag zelf die baby er uit krijgen dit keer zonder hulp van vacuum en gyn. Maandag krijg ik nog een extra echo omtrent de groei. Dan kan de gyn ongeveer peilen hoe het over een week is en over 2 weken, dan gaan ze me anders rond de 38 weken inleiden mocht de baby groter worden dan mijn 2e kindje was! Als ze me laten rondlopen tot 40 weken zou het zeker te groot worden dan. Nou ik ben erg benieuwd naar die groei, anders is het over 2 weken gewoon gedaan haha. Ben morgen 36 weken dus......spannend he meiden.

@ Carina, je hebt het wel druk zo met klussen zeg. Wel erg leuk als je dat allemaal zelf kan doen he. Ik vind dat ook altijd leuk. Ben benieuwd naar hoe het er allemaal uit komt te zien. Dus jullie hebben een grote badkamer? Lekker hoor. Ik heb nu ook een ligbad maar ik lig er nooit in want dan krijg ik het benauwd. Ik ben jaloers op mensen die gewoon uren kunnen badderen en relaxen. Ik hou het niet vol, jammer.

@ S, Die baby komt echt hoor meid haha. Dont worry. Het is idd wel heel onwerkelijk allemaal. Vind ik ook hoor. Gisteren kreeg ik het matrasje binnen voor de wieg. Erg snel joh. 1 week heeft het geduurd haha. Nu is de wieg nog niet klaar helaas maar dat is hopelijk in het weekend of volgende week.  Hoeveel dvd's heb je al gekeken trouwens? Het is druilerig weer, je kunt er nog wel een paar gaan kijken haha.

@ Marije, Je bent de 40 weken gepasseerd, hoe voelt dat nou? Het is wel echt tijd nu he haha. Hopelijk  komt het snel nu he. Is het nog te harden met de bekkenpijn? Het lijkt me ellende. Ik heb de vk verteld over mijn nachtelijke kontkrampen haha....ik mag de huisharts gaan bellen voor magnesium, dat schijnt te helpen dus dat ga ik dan maar doen. Kan ik misschien nog een beetje echt tot rust komen voor de bevalling. Jij vroeg laatst nog van wie die rode kater op de foto is he haha, helemaal vergeten je antwoord te geven. Die kat is van mij. Hij past zich al goed aan vind ik. We moeten wel goed opletten met de vogels (die zijn van mn vriend). Wat een huishouden, nog   een goudvis ook pff. Dat krijg je als je 2 huishoudens samenvoegd he haha. Oh ja heb je nog een foto van je 40weken buikie?

Nou ik ga nog eventjes wat rusten want vanmiddag moet ik weer met mn kids de hort op. Ik rijd nog steeds auto maar ik vind het niet meer fijn. Doen jullie dat nog steeds?

Groetjes Peet

GRRRR heel verhaal getypt, alles weg!!

nou, even in het kort dan nog:

petra wat spannend zeg! 2 weken dat zou al wel heel snel zijn ineens! theoretisch gezien zou jouw baby dan nog eerder kunnen komen dan de mijne!! maar ik hoop voor je dat je niet ingeleid hoeft te worden, dat zou toch wel het fijnste zijn.

geinig hoor, zo'n samengesteld huishouden. hoe gaat het samenleven nu? begint iedereen er nu een beetje aan te wennen?

marije blij te horen dat ik niet de enige ben die het zich niet voor kan stellen. ik voelde me al zo raar dat ik zulke gekke gedachten had!
ben zo benieuwd naar jouw kindje ook! wat het is (meisje?!??!??) hoe het heet en wanneer het gbeboren wordt. ik denk dat het niet meer zo lang zal duren bij je! ja wie weet idd, zit je vanavond lekker op de bank en pats ineens gaat het beginnen!

ik ben vandaag nogal chaggerijnig. niks voor mij want ik ben nogal vrolijk normaal gesproken. maar ik zit er echt een beetje doorheen. alles zit in de weg, m'n kleren zitten niet meer lekker en ik ben best wel moe. en het is zo donker buiten! ik heb zin in van alles, maar m'n lijf werkt niet meer mee. nou goed, we gaan straks gezellig een hapje eten, daar kijk ik nu wel naar uit.

carina heerlijk in bad! geniet er nog van nu je buik nog niet zo dik is! bij mij steken buik en borsten ver boven het wateroppervlak uit hahaha!

nou wat ik verder allemaal schreef weet ik niet meer.... volgende keer meer, ik ga even wat knutselen!

groetjes sabine

Hallo allemaal,

@ sabine en marije en jose: spannend hoor!! zit echt zo met jullie mee te leven... en ondertussen zelfs een beetje jaloers dat ik nog 8 weekjes tot de uitgerekende datum moet wachten..
Maar ja, ook die vliegen voorbij,.

@petra: spannend die groeiecho he...
Ik heb hem donderdag gehad(32wk) omdat Evi 9 pond was.
Maar dit meisje zat nu net onder de 4 pond, dus eigenlijk een beetje gemiddeld.
Maar het is natuurlijk een schatting en de komende weken komen ze toch heel snel aan.
Maar zou wel heel snel al zijn over 2 weekjes....spannend hoor!

Voor de rest hier bijna alles aan kant.
Heb heel de maxicosi, wandelwagen, babyspeelgoed enz allemaal al uitgewassen en klaar staan.
Ook vanmiddag maar even nieuwe zwitsalprodukten ingeslagen, dus het kamertje kan weer aangekleed worden.

Verder was het gisteren allemaal weer dik in orde bij de gyn.
Wel weer even bloed moeten prikken voor suiker, ijzer en anti-d.
En natuurlijk weer een flinke spuit in me bil voor die resus factor.
Mag over 2 weekjes weer terug komen.

Vanmiddag een schommelstoel  voor de baby  gekregen van mijn tante en oom, echt een hele gave van de rain forest serie van fisher price. Kei leuk!!

Nou meiden, veel sterkte voor de nacht!

Groetjes Wanda

Hoihoi
Wat grappig dat  je niet wachten kunt Wanda, ik wilde niets liever dan wachten, vond het veel te snel gaan allemaal en was zelfs een soort paniekerig de avond voor Sarah's geboorte. Ook nu ik zo blij ben met haar kan ik toch het zwanger zijn missen, ik vond het zo speciaal.
Wat een verhaal Petra, grote baby pff ik hoop voor jou ook dat je het zelf gaat kunnen, lijkt me toch het prettigst. Maar ik kan je in ieder geval uit ervaring vertellen dat een keizersnede heus niet erg is! Haha leuk zo'n samenstelling bij jou thuis: vogels, vis en kat, grappig hoor. Hier hebben we konijnen los in de tuin, vissen (waarvan de helft al opgegeten is door mijn rode poezebeest) en dus een rood poezebeest.
Die laatste is trouwens deze week ziek geworden, blaasontsteking, wat blijkt oorzaak nummer één? Stress, jawel madame kon niet zo wennen aan een baby in huis. Arm beest. Gaat gelukkig al beter, ze is nog wel bangig voor Sarah maar durft al wel dichterbij te komen.
Ik ben verkouden nu en bang dat die kleine dat ook gaat worden. Trouwens wel lastig: niezen en hoesten met zo'n buik... AUAUAUAU
Zo meteen lekker naar bed met de tv aan. Wat is dat genieten, kleine op de buik en dan een film kijken ofzo.
Ik ben enorm aan het meeleven met de dames die nu echt aan het wachten zijn. Marije wij waren tegelijk uitgerekend, raar he dat ik dan al weer zo heel anders ervoor sta/hang/lig dan jij!
Zet m op he!
Goed weekend allemaal,
liefs
D

Terug
Bovenaan