Forum hoppers - deel 2

Volgens mij heb ik ineens door hoe de foto's groot op t forum komen. Even oefenen. Deze foto stond aan de binnenkant van onze we zijn getrouwd kaart. (vandaag alweer zeven weken geleden, om je de waarheid te zeggen lijkt het veel langer geleden haha)

hoi dames,
nou bij mij heeft volle maan ook niet geholpen. het is nog aardig rustig bij mij,ondanks af en toe harde buiken. vanochtend weer naar zh voor controle geweest.
bloeddruk was wel wat gestegen,nu 130/90,maar daar hebben ze ons ook voor gewaarschuwd dat het weer kan stijgen. dinsdag weer terug en dan ook urine mee voor evt eiwitten erin. maar daar ga ik niet van uit! de kleine ligt nu wel vast in het bekken.jieppie!
offieel nog 6 dagen tot uitgerekende datum.
merk nu wel de laatste loodjes....weer wat gauwer vermoeid en lopen gaat niet zo soepel meer. nou ja hoef de vierdaagse ook niet te lopen hihihihi.
heb met manlief nog wat buitenplantjes bij tuinland gescored,de tuin ff gezellig maken voor de winter. hebben jullie nog plannen voor het weekend?
morgen nog   naar de kapper en   wat boodschapjes doen en zondagmiddag op visite bij broer,vriendin en neefje van drie.
ons nichtje van bijna twee knuffelt en kust steeds mijn buik/baby,erg lief om te zien.
ben erg benieuwd we van ons als eerste bevalt.
@dattig: wat een prachtige fotos van jullie dochter,ze ligt er erg tevreden bij.
iedereen een fijn weekend en veel plezier met de dingen die jullie gaan doen.
tot gauw.jose.

Het is hier zo verdacht rustig......

Jullie zijn toch niet met zijn allen tegelijk aan het bevallen he!!?
Zou wel heel grappig zijn trouwens.

Hou ons op de hoogte he!

Fijn weekend verder voor iedereen.

Veel liefs Wanda

hoi hoi

het is hier in het weekend meestal wat rustiger hoor! maar je weet het natuurlijk nooit!
zoals marije al typte.. je kan 's morgens uit bed komen en er is niks aan de hand.. en 's avonds ben je voorzien van prachtig babytje!
raar idee hoor!

vandaag zijn we druk geweest met opruimen. Mark is met een vriend de caravan naar de winterstalling gaan brengen en daarna met aanhanger gevuld door naar de stort. toen hebben ze maar gelijk het kleine schuurtje opgeruimd en wat pallets tot aanmaakhoutjes gehakt. en nu ziet het er zowaar opgeruimd uit buiten!

ik ben met de afwerking van het ledikantje begonnen. de voor en achterkant krijgen namelijk een plaat ertegen die ik bekleed heb met stof. op die stof heb ik dan weer plaatjes gestreken. dit zijn dezelfde plaatjes als dat op de behangrand staat.
mark moet nu alleen de 2 platen nog vastmaken aan het ledikantje en dan issie klaar! misschien doet ie dat morgen wel even en kan ik een foto plaatsen!

ben zo blij met het kamertje. het wordt een kamertje zoals niemand hem heeft. en dat past wel bij ons! kan er lekker wat creativiteit in kwijt!

misschien tot morgen! met foto van het ledikantje??
liefs

nou even kort....
Maar vanmorgen zaten wij idd niets vermoedend op de bank en inmiddels zitten we met een geweldige baby hier in huis!!!!!!!!

Om 16.32 uur is onze 3e zoon JESSE geboren.

Het uitgebreide verhaal volgt nog, maar het is echt een flitsbevalling geweest, echt super gegaan allemaal.

Fijne avond/weekend allemaal, ons weekend kan niet meer stuk mogen jullie begrijpen

groetjes,
Marije

OOOOOOH MARIJE WAT GAAAAAF!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!
EEN ZOON!! en een gafe naam ook, jesse!!! WHIEHIEUW!!!
jeetje dat is snel gegaan zeg! ik ben erg benieuwd naar je verhaal en naar alle details!! hoe gaat het met jou? hoe is het gegaan? hoe groot is hij? hoe ziet hij eruit? hoe gaat het met je andere jongens?
ik heb vanmiddag nog aan je lopen denken, maar ik dacht 'joh die is naar de sinterklaas-aankomst aan het kijken', maar je was dus toch bezig!!
wat heerlijk voor je.
geniet er heel erg van en ik hoop snel van je te lezen hoe & wat! en... fotoooooos!!!

liefs sabine

MARIJE! gefeliciteerd joh! en wat snel moet het gegaan zijn!
ik ben erg benieuwd naar je verhaal. maar zoals ik het nu lees, is het een beter verhaal dan dat van je eerste bevalling!

ennuh.. zoals sabine al vraagt... wij willen FOTO'S! hahaha

nu is er al een meisjeshopper en een jongetjeshopper.
geweldig!

groetjes Carina

Terug
Bovenaan