Forum hoppers - deel 2

gaaf he!

nee ik nog niet helaas! dacht begin van de avond krampen te voelen die heftiger werden maar nu is er weer helemaal niets... ik vraag me af of ik ooooooit nog ga bevallen! haha! dinsdag zit ik op de 40 weken... ik had eigenlijk altijd gedacht dat ik eerder zou gaan bevallen...maar niet dus! geduld geduld geduld!!! maar ik ben er zo klaar voor! en m'n vriend ook!! nouja we zien wel!
nu eerst feestje vieren voor marije! :)
jij weet toch nog niet wat jullie krijgen? of ben je er inmiddels wel achter?

die marije, 3 jongens! echt leuk lijkt me dat!
doei en knutsel ze aan je ledikant, ben benieuwd naar foto's!
sabine

OOOOOOOH.....wat een heerlijk nieuws. Marije gefeliciteerd!!!!! Jesse wat een prachtige naam. Wat heerlijk dat het zo snel ging en allemaal goed is. Ik zit hier te janken nu hoor. Kom je 1 dag niet op het forum en hoppa! Foto's foto's foto's!!!! Goh meis wat fijn allemaal.

Nu maar hopen dat Sab en Jose ook gauw volgen want die zitten er aardig doorheen. Het kan op elk moment dus we gaan keihard duimen dat het snel gaat gebeuren natuurljk.

Inmiddels zijn wij zaterdag nog wezen shoppen voor de baby en hebben we wiegdekentje en lakentjes en allemaal andere laatste dingen gekocht die nodig zijn (oa fatsoenlijke voedingsbh's etc) Ben nu echt bijna klaar. We kregen zaterdag een telefoontje dat we het ledikantje kunnen halen. Ik kwam niet meer bij. Nu hebben we een wieg en een ledikant. Nah ja....wel luxe haha.

En zaterdag nog naar Sinterklaas geweest idd en savonds nog naar een verjaardag. Damn wat een dag. En vermoeiend. Gelukkig had ik smiddags nog kunnen slapen anders had ik het echt niet gered. Meiden wat is het allemaal spannend he. Morgen krijg ik idd ook die groeiecho en dan maar hopen dat het kindje niet te groot wordt. Ik wil het zo graag zonder allemaal gedoe doen. Ik krijg er wel steeds meer een goed gevoel over dat ik het gewoon zelf ga kunnen dit keer. Gisteren avond hebben we met alle betrokken fam leden (fijn op een verjaardag haha) even alles kortgesloten rond de bevalling zodat als ik moet gelijk weg kan en mijn kids dan opgevangen worden. Als ik kijk naar de bevalling van de eerste die gewoon 3 weken eerder kwam zou het dus theoretisch vanaf volgend weekend kunnen gebeuren.

@ Carina, je bent echt goed bezig met al dat kluswerk zeg. Ik ben echt supernieuwsgierig naar die aparte babykamer van jullie haha. Ik kon gisteren mijn koopdrang niet beheersen geloof ik, we zijn wezen shoppen voor de beeb maar ook voor mama. Ik heb een supergaaf huispak van NOPPIES gevonden en die zit zooo lekker. Met een top er op waarmee je ook bv kunt geven dus heerlijk voor na de bevalling. Dan zit ik er netjes bij en comfi in dat pak haha. Verder gewoon al lopen shoppen voor kerst zeg. Terwijl de sint nog moet komen maar ik vond het zooo gaaf. Ik weet niet eens of ik aan versieren toekom met een baby maar ja. We hebben beide kerstspullen maar niks van ons samen en dat vond ik nu wel eens leuk.

@ Jose, jij had ook buitenplantjes gekocht lees ik. Wij ook haha. Een kerstboopmpje met allemaal zaadjes en pinda's en vetbollen. Staat echt superleuk in de voortuin. Ook erg aantrekkelijk voor de kat straks als het vol vogels zit maar ja dat is het risico he haha. Ik duim voor je dat de bevalling zich snel aandient meid. Succes!

Nou Wanda ook bij jou schiet het wel op hoor. 8 weken is niet lang. Die vliegen echt om. Op het laatst is er altijd nog vanalles te doen en voor je het weet is er een week voorbij.

@ Dattig, lief van je om me moed in te praten voor een eventuele keizersnee. Maar het helpt wel heel veel dat het bij jou zo goed is gegaan!!! Geef maar een dikke knuf en kus aan Sarah. Echt zo schattig.

@ Marije, ook voor jou nog een extra knuf en kus voor de beeb. Wat een heerlijkheid. Ik zit me gewoon te verheugen op de volgende!

Tot laterssssssssssssssss

hoi meiden,

jieppie weer een baby erbij,gefeliciteerd marije! een zoon,en wat een mooie naam zeg jesse. geniet maar volop van dit ventje. ben erg benieuwd naar de fotos.
ik kan zelf niet meer wachten en manlief ook niet. had gisteravond toch weer wat krampen in de buik en toen dacht ik het mag wel doorzetten,maar nee hoor later zakte het weer af.
dus sabine jij bent dinsdag 40 weken. spannend hoor. ik ben donderdag 40 week.
gewoon afwachten,hihihihi.
nou   dit was ff kort berichtje,kom morgen wel weer ff op het forum.
fijne zondag nog en tot gauw.
x jose

hoi hoi

mijn lief is voetballen kijken, dus ik heb de laptop maar aangeslingerd...
je moet toch at he! en de strijk vond ik toch niet echt een klusje voor de zondagmiddag...

@ sabine.. nog even, maar wel spannend he! wanneer zou het nou echt doorzetten, want als ik het zo lees is er bij jou al heel war voorwerk...

@ jose.. donderdag dus 40 weken. voel jij al wat?

als jullie nou eens iedere dag je even melden.. hou het niet meer van de spanning! hahaha
en petra ook niet zo te lezen!

@ petra.. heerlijk he, dat shoppen. ik wil even de sint afwachten, want begreep van mijn schoonmoeder en mijn moeder dat ze toch ook al wat voor onze gup inpakken. dus daarna wil ik pas weer wat zelf gaan shoppen. ach over 2 weken is dat al, dus hou me wel ff in! wil ook niet al te veel dubbel hebben he!
voor jou komt het trouwens ook al dichtbij zeg! ben benieuwd naar je groeiechomorgen! ik duim voor je dat het wel mee valt en je het toch zelf mag gaan doen!
(krijgt iedereen trouwens een groeiecho?)

@ dattig.. de beschuit met muisjes al beu?

@ wanda.. nog 8 weken... eigenlijk gaat het toch maar snel he.. zo'n zwangerschap!
voel je je verder goed.. geen klachtjes?
ik ben trouwens ook resusnegatief. dus zal die spuit over een aantal weken ook wel krijgen. zal er volgende keer bij de verloskundige wel eens naar vragen.
die pijn valt wel mee toch? heb zo'n spuit na de eerste miskraam gehad omdat ik verder was dan 10 weken.

Mark heeft vanmorgen de plankjes tegen het ledikantje aangeschroefd.. dus die is nu klaar! we mogen het matrasje gebruiken van mijn nichtje, dus dat scheelt ook weer een uitgave.
ik ga zo de foto's van de camera afhalen.. dan kunnen jullie het ledikantje en mijn 26wekenbuik ook even zien!)

groetjes

ff wat kiekjes...

26 weken zwanger en net uit de douche..

het ledikantje:

en het opbergbankje wat ik ook gepimpt heb..

fijne zondag!

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!! Heb heel die tijd al gedacht dat jullie een jongen gingen krijgen hahaha...
Geniet er maar met volle teugen van! En ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal.

Hier net naar de st intocht geweest, oh oh oh, wat is ze toch ontzettend bang van heel die zwarte pieten.
Ze vind ze van een afstandje heel erg leuk, maar als ze dichterbij komen raakt ze helemaal in paniek ahhhhh...

@ Carina; mooie buik hoor.
En geloof dat iedereen tegenswoordig die groeiecho krijgt. Ik kreeg hem al wel vroeg, maar de meeste zo rond de 35a 36 weken geloof ik.

@Petra: Veel succes morgen met je groeiecho.

@Sabine: Je zit er bijna doorheen he meid! Had ik ook op het laatst hoor, en het ergste was dat ze pas met 42 weken geboren is(gehaald nog wel).
Ik hoop dat die 2 weken jou bespaard blijven...

Voor de nog zwangeren onder ons: hebben jullie ook zo"n pijn met het draaien "s nachts in bed.?
Pijn bij je schaamstreek en liezen?
Had het bij mijn dochter ook al, maar begint nu ook weer erg op te spelen.

Ga nog even lekker genieten van de zondag.
Veel liefs Wanda

Even snel kijken.... jawel hoor: GEFELICITEERD!!!! Mooie naam ook. Fijn dat het goed is gegaan zeg.Geniet-se!
Ik ga zo weer aan t beschuit, heerlijk nog steeds. Knuffels komen goed hoor, ik doe niet anders!
x

Ha meiden,

Nog even snel een berichtje voor vanavond. Wat is het hier toch spannend. Enne sab, je bent zeker begonnen? haha, hoop het zo. We zien het wel.

@ Wanda, ik draai wat af in bed, het is echt vreselijk nu. Op mijn rug liggen kan ik al een hele tijd niet meer. Een pijn dat ik heb snachts.....maar niet in de schaamstreek of liezen. Ik heb last van erge krampen maar op zo een gekke plek joh. In mijn heupen en mijn billen. Echt harde kramp en dat krijg je haast niet weg. Mijn vk zegt dat ik de dokter even moet bellen voor magnesium want dan is die balans in je lichaam dus duidelijk verstoord volgens haar. Vrijdag was ik te laat met bellen dus ga ik dat morgenochtend gelijk doen dat snap je. Hopelijk kan ik toch een beetje mijn krachten verzamelen voor de bevalling.

@ Jose en Sab,  schiet eens op hahaha.....

Succes meiden!

Terug
Bovenaan