Forum hoppers - deel 2

hoi hoi!

het is opvallend stil wat sabine betreft.. zou ze????
of ze doet het gewoon om ons te pesten! hahaha

heb een paar actieve dagen achter de rug. al het geklus ed. en dan gisterenmiddag nog een flinke bos/strandwandeling gemaakt. heerlijk.
maar vandaag heb ik dan een echte blegh! dag. heb nergens zin in en vind het een hele prestatie dat ik de hondjes uit heb gelaten en de was heb aangezet.

ach ja.. een dagje minder actief mag ook wel een keer!

gisterenavond legde mark zijn hoofd op mijn buik en al snel kreeg hij schopjes tegen zijn wang aan! wat hebben wij gelachen zeg! heerlijk!

vannacht werd ik trouwens echt wakker van de baby. ik weet niet wat voor nieuwe kunsjtes hij/.zij had geleerd, maar het moest blijkbaar even met me gedeeld worden! pffff! als dat nou overdag gebeurt, maar 's nachts om 4 uur???
als dat maar niet betekend dat het een nachtbraker wordt!

nou meiden.. kom straks wel weer ff neuzen!
groetjes

Hey  carina het is idd verdacht stil haha. Zou het zou het?

Ik ben vandaag bij de gyn geweest voor die groei-echo. Volgende week moet ik er nog eentje. Ook deze gyn zei me dat ze waarschijnlijk als ik 38 weken ben mij gaan inleiden. Het kindje wordt anders te groot voor me om het op eigen kracht eruit te krijgen. Ik vind het wel heeeeeel eng allemaal want ik wil helemaal geen spuiten en toestanden. Maar ik geloof dat ik weinig keus heb. Ze willen me niet tot 40 weken laten doorlopen. Volgende week dus terug voor nog een meting en dan gaat hij me ook inwendig onderzoeken of ik zowiezo inleidbaar ben.

Doe jij maar een beetje rustig aan hoor. Straks wordt het nog druk genoeg allemaal haha.

Tot later maar weer he.

hoi,
ja het is erg rustig op forum,zou sabine bezig zijn?
hier nog niets,wel veel harde buiken.
morgenochtend naar zh/gyn en hopelijk is bloeddruk niet hoger geworden. urine ook nakijken. misschien moet ik wel blijven. ene kant niet zo fijn omdat ze ingaan leiden maar aan de andere kant hebben we wel deze week ons kindje.
we wachten maar af.
@petra: voor jou ook spannend dat je waarschijnlijk wordt ingeleid met 38 week.
@carina: geweldig he die bewegingen van de beeb die je man/vriend voelt.

jullie zijn weer ff op de hoogte en weer wat gerust,hihihihi.
fijne avond en jullie horen wel hoe het is morgen is afgelopen!
veel liefs jose.

hoi,
nog ff...... ik weet niet zo goed hoe je foto moet plaatsen,maar op mijn hyves staan wel wat fotos van mij en de babykamer.
jose brik in typen en woonplaats sappemeer.
misschien vinden jullie wel leuk om te zien welk gezicht bij mij hoort.
groetjes jose.

leuk jose!
ik zoek je gelijk even op!

ennuh. succes morgen.... hopelijk is je bloeddruk niet gestegen!

hier is het vandaag een beetje een rustig dagje gebleven. ben nog wel de stad in geweest om de blije doos te halen en wat sintkadootjes.
en vanavond zijn mijn vriend en ik samen nog wat spullen op gaan halen die opgeslagen stonden bij een oudtante van me in de garage.
veel rommeltjes die we nog uit moeten zoeken, maar oak 2 ladekastjes voor op de babykamer. ze zeggen dat je neit genoeg opbergruimte kan hebben.. nou ik weet wel zeker dat dit genoeg moet zijn!

morgen gaat mark waarschijnlijk de muren die nog een kleurtje moeten krijgen onder handen nemen. hij wil niet dat ik met latex aan de gang ga. volgens mij kan het niet echt kwaad als ik de ramen open heb. maar ja...

het moet toch haast wel dat sabine bezig is?
niks voor haar om zolang niets te typen!

ennuh petra... met 38 weken ingeleid worden.. over hoeveel weken is dat dan? en weten jullie trouwens al of het een jongetje of meisje is?
of ben ik de enige die het nog niet weet???

groetjes en tot morgen!

Moguh meiden,

Eventjes vroeg en vlug voor ik de kids naar school breng. Sabine moet haast wel bezig zijn zeg want het is idd niets voor haar zolang niets te tikken. Spannend zeg.

@ Jose, nog niets dus bij jou maar wel kans op inleiden begrijp ik pfff, bij mij dus ook alleen dat is over 2 weken! Ik hoop maar dat je bloeddruk goed is meid dan kan het gewoon de natruurlijke weg gaan. Ik zal straks even op je hyves spieken!

@ Carina, Ik ben nu 36 weken en 3 dagen en ze gaan me met 38 weken inleiden als de gyn niet van mening veranderd volgende week. Dus dat is rap! Ik wil dat helemaal niet eigenlijk want ik vind het tegen de natuur in en hoop dat onze gup dat merkt en zelf van start gaat voor die datum. Ik zal vriendlief aanzetten tot  extra bedactieviteiten dat helpt misschien haha.  Oh, voor ik het vergeet, mooie foto's waren dat zeg van de week. Leuk he dat groen, ik heb zo'n kleur wandelwagen.

Ben zoooo benieuwd hoe het met de kleine van Marije gaat inmiddels en met haar zelf natuurlijk.

@ Marije, als je dit mocht lezen. Hoe gaat het met je meid? Geniet je van je lekkere ventje Jesse. Ik vind het zoooooo ontzettend leuk he. Je hebt volgens mij een supergoeie bevalling gehad he. Dat wil ik ook zo graag joh, nog nooit mogen beleven. Zou het dit keer mogen voor mij? Ik hoop het maar. Als je foto's hebt. LATEN ZIEN!!! hihi
Groetjes en knuffels voor die kleine xxxxxxxxxxxxx

@ Dattig, hoe is het met jullie prinsesje? ook nog veel knuffels voor haar xxxxxxxxxxx

Tot latersssssssssssssss

goeiemorgen!

wat een spanning hier zeg! haha
zou de kleine daarop reageren? gisteren wat onze gup de hele dag door wel druk. iets wat ik helemaal niet gewend ben. normaal is dat alleen 's avonds. of zou het komen doordat ik op andere dagen zelf veel drukker ben geweest   en gisteren weinig tot niets gedaan heb?

@ petra. ik ben helemaal weg van groen. ik word gewoon rustig van die kleur in huis!
dus beneden hebben we groen en de babykamer krijgt veel groen en onze slaapkamer is grijstinten met wat groen in het behang.

over 2 weken al?! das wel snel dan zeg! heeft straks echt iedereen al en babytje en moet ik nog aan het werk om die van ons eruit te krijgen... pffff
hoop op veel goede bevallingsverhalen!!!

vandaag is mijn zus jarig. ik ga zometeen proberen mijn muffinsrecept aan te passen met speculaaskruiden erin en als ze klaar zijn, ga ik daar ff op visite. kunnen we ze gelijk proeven! hahaha
ik heb nog geen kadootje, maar ze viert het zondag pas, dus moet nog hard na gaan denken wat we kunnen geven!
suggesties zijn altijd welkom!

wat een vies weer trouwens he!
en dan moet ik zometeen de hondje snog uitlaten.. blegh!

groetjes en tot straks weer! want blijf de ite in de gaten houden nu!

Terug
Bovenaan