Forum hoppers - deel 2

Wat een gedoe zeg zo"n foto plaatsen!!!
Maar deze is van 5 weken terug, was hier 28weken.
De foto van 33 wekn moet nog gemaakt worden.

Spannend zeg met die Sabine!
Denk toch ook echt dat ze aan de gang is gegaan......

Groetjes Wanda

hoi meiden,

nou ben weer terug uit zh,bloeddruk was weer gedaald! nu 130/80. gek lichaam heb ik toch,hihihi. urine was ook schoon. gelukkig geen inleiding,lijkt mij niet zo fijn want meestal heb je dan een weeenstorm.was bij mijn schoonzusje wel het geval!
over een week weer terugkomen of eerder als de kleine eerder wil komen. gewoon afwachten dus! het blijft wel rommelen in mijn buik,veel harde buiken. hebben ook nog extra echo gehad,ik vroeg hoe groot onze beeb nu was en toen kregen we zomaar maar een echo. beeb weegt ongeveer 3400 gram.
@dattig:hoe gaat het met jullie dochtertje?
@marije:hoe gaat het met jullie zoontje jesse?
@wanda: mooie buikfoto hoor.
hoe gaat het met iedereen?
leuk hoor carina en petra dat we nu hyvesvriendjes zijn.
ben erg benieuwd hoe het met sabine is,zou ze aan het bevallen zijn?
nog plannen voor vandaag? ik doe lekker rustig aan,ga nu smiddags paar uur rusten.
tot gauw.
x jose.

Hey Jose,

Leuk ja zien we elkaar op hyves ook nog. Ik ben er alleen niet zo heel erg vaak hoor. Ik kan er niet zoveel wijs uit hoe alles moet en dat lijkt maar zo te blijven haha, stom is dat he. Ik kijk elke keer wel van hoe moet dit of dat maar loop er steeds weer tegenaan dat ik het nog niet snap haha...raaaar.

Fijn dat je bloeddruk gezakt is, geen inleiding dus. Ik hoop ook zo dat het mij bespaart blijft maar goed. Even afwachten dus.

@ Wanda, gave buikfoto zeg. Echt heel mooi! Ben benieuwd naar de 33 weken foto ook.
@ S, zodra je bevallen bent, geef je wel een seintje he meid. Ben zo benieuwd.

hoi hoi!

@ wanda.. wat een mooie buik zeg!!
zo leuk ook om te zieni n zwart wit. moet mijn lief binnenkort ook maar eens lief aankijken. due huis tuin en keuken kiekjes zijn leuk, maar wil ook wel een echte mooie buikfoto.

@ petra.. blijft nog even spannend voor je. wel een gek id ee hoor. dat jullie kleintje er misschien over 2 weken ook al is.

hier is het weer een beetje een dagje dat voorbij vliegt zonder dat je het idee hebt dat je wat gedaan hebt.
beetje van dit en een beetje van dat, maar niks bijzonders eigenlijk.

vanavond voor het eerst naar pilates. wish me luck!
hoop maar dat het behalve nuttig en sportief, het ook gezellig is..

groetjes en misschien nog tot vanavond...

Hoihoi,

Nou zeg wat een spanning. Ik kijk steeds eventjes, tussendoor, zonder een berichtje achter te laten (sorry) zo nieuwsgierig ben ik dus... haha.
Mooie buikfoto weer, ben ik hartstikke jaloers op want die foto's van mijn buik zijn niet allemaal gelukt. De enige die echt leuk is heb ik nog met de zelfontspanner gemaakt ook. Staat ook allemaal op de Hyves, best ook leuk daar. Zal eens kijken of ik jullie vinden kan. Foto's via Hyves plaatsen is echt het allermakkelijkst. Gewoon op de foto staan (als je die eerst aangeklikt hebt, anders blijft hij klein) en dan kopiëren, plakken in het berichtje hierro en klaar!
Hier gaat het allemaal top hoor. Wat leuk is dat zeg een kindje! Had ik heus wel mijn vermoedens van/over, maar zoooooo leuk. Wow! Ze is vandaag alweer twee weken oud, jee wat gaat dat snel zeg. Heb al het idee dat ze groter is, vind ik enorm jammer, dat hele ukkerige vind ik zó lief. haha maar dat is ze trouwens toch wel. Slaapt veel, en als ze wakker is ligt ze lekker rond te kijken met die donkere ogen van haar.
Hee Petra, dat inleiden, tsja als het echt nodig is.... goh dat je kindje anders echt te groot is, kan ik me niets bij voorstellen maar jij dus helaas wel.Weet je de keizersnede was natuurlijk ook alles behalve natuurlijk maar alles klopte al wel aan Sarah, ze had direct een Apgar van 10 en ze doet het nog steeds super. Dus de natuur een handje helpen kan heus niet altijd kwaad. Maar ja je vriend kan je natuurlijk ook even helpen he, haha daar was ik nog zo bang voor op het laatst! (uiteraard niet voor jouw vriend he, dat snap je zeker wel).  
Oh ja en een spuit krijgen... blijft lastig als je daar niet tegen kan, ik heb daar gelukkig geen last van (ben al zooo vaak geprikt en bestoken met van alles), maar ik heb het dit keer veel bewuster meegemaakt: zo van alles voor mijn baby! Haha kom maar op met die katheter,  dat stomme infuus en die ruggeprik (die voelde ik trouwens niet), ik ben straks mamma! En dan natuurlijk wel stiekem heel hard knijpen in de hand van manlief, gewoon om het met hem te delen he .
Ben heeeel benieuwd naar Jesse, is natuurlijk toch een 'vriendje' van Sarah dus... Hoop dat alles goed gaat daarro.
Nou dames tot de volgende keer maar weer.
Veel liefs

D.

hoi meiden!

Hier even een berichtje uit het hoge noorden .

Alles gaat hier erg lekker.... zal eerst eens proberen kort het bevalingsverhaal met jullie te delen.... zou op zich moeten kunnen, want het was een snelle (maar ik ben nooit zo kort van stof als het hart op mijn tong ligt).

Vrijdagavond waren we nog naar de film geweest en de jongens sliepen bij opa&oma. De volgende ochtend rustig aan gedaan, manlief nog naar de kapper 'gestuurd', want ik had inmiddels wat harde buiken die anders waren dan anders en dan zou hij ook lekker fris op de foto's staan (waar je je al niet mee bezig kan houden he!). Boodschappen gedaan en de jongens opgehaald om samen de intocht van Sinterklaas te kijken. Harde buiken bleven wat komen, maar vond het nog eigenlijk geen echte weeen. Lekker in bad gegaan en toen had ik zoiets: ja het zou weleens begonnen kon zijn... dus eenmaal uit bad oma gebeld om de jongens maar op te halen. Het was toen een uurtje of 2/half 3 denk ik en voor mijn gevoel is toen de bevalling begonnen.
De deur nog niet uit werden de weeen echt 'smerig' en kon alleen nog maar beetje rondlopen en stoppen om weg te werken. Rond 3 uur moest ik spugen, voor mij een teken dat het echt goed bezig was en de VK maar laten bellen. Toen die er was bleek ik bij toucheren al op 5(!) cm ontsluiting te zitten en als we poliklinisch wouden moesten we NU weg. Even voor 4 in het zhuis, kwart over 4 braken mijn vliezen spontaan (gevalletje: heeft u een dweil als het in de winkel was gebeurd ) en voelde ik al aandrang. VK wilde me op bed hebben om te kijken hoe het ervoor stond, dus met moeite erop geklommen en ipv 8cm te horen was het 'oordeel': ik zie de haartjes al ga je gang!
Uh wat zeg je.... was echt overdonderd dat ik al mocht persen en heb zelfs 2 persweeen overgeslagen en toen pas was het bericht echt geland. 4 minuten persen later was Jesse daar al!

Een knoepert van een knul: 4700 gram en zo'n 55 cm lang!
En natuurlijk de allermooiste en liefste van de heeeeeeeele wereld . Zoals de echo ons al deed vermoeden lijkt hij op zijn kleine grote broer, maar een maatje groter nog. 2 uur na de bevalling (en zo'n 4 uur nadat voor mijn gevoel de bevalling begonnen was) reden we met onze pracht naar huis. Konden geen kraamhulp meer krijgen voor de avond, maar gelukkig hadden we al wat ervaring .
De oudsten zijn nog langsgekomen met opa&oma en helemaal verliefd op 'onze baby'.
Inmiddels is hij 3 dagen en hij hoort er echt al zo bij.... de borstvoeding is goed op gang gekomen, hij was vanmorgen zelfs al iets aangekomen (gelukkig, want bij een groot kind doen ze hier nogal moeilijk over bijvoeden etc en dat was ik dus niet van plan, ook niet gedaan, geweldige kraamhulp die ons hier in steunde naar de VK toe!)
Wel veel naweeen gehad en nog steeds afentoe een venijnige, maar verder voel ik me gewoon zo super goed.... foto zal echt binnenkort komen meiden, maar ga nu naar boven toe en lekker relaxed op bed. De nachten zijn zoals te verwachten namelijk nogal kort.

Volgende keer zal ik ook weer wat meer reageren op de rest van jullie verhalen!

groetjes,
Marije

hoi meiden!

WE HEBBEN EEN ZOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zondagavond is Jonah Valentijn geboren!!!
hij is echt HELEMAAL GEWELDIG en we zijn echt dolgelukkig met hem. wat een wonder zeg, ineens is hij er. hoewel, ineens... de bevalling viel me echt heel erg tegen, heeft 18,5 uur geduurd, maar goed, hij is er!!! 7 pond en 50 cm, haartjes en alles erop en eraan.
ik vertel alles nog uitgebreid en ik ga alles nog teruglezen van afgelopen dagen, maar ik moest dit natuurlijk even met jullie delen!

ik hoop dat met jullie alles goed gaat!
marije jij al een beetje bijgekomen? hoe gaat het met jesse? 1 dag verschil tussen onze mannetjes!

veel liefs sab

Terug
Bovenaan