Hoihoi,
Nou zeg wat een spanning. Ik kijk steeds eventjes, tussendoor, zonder een berichtje achter te laten (sorry) zo nieuwsgierig ben ik dus... haha.
Mooie buikfoto weer, ben ik hartstikke jaloers op want die foto's van mijn buik zijn niet allemaal gelukt. De enige die echt leuk is heb ik nog met de zelfontspanner gemaakt ook. Staat ook allemaal op de Hyves, best ook leuk daar. Zal eens kijken of ik jullie vinden kan. Foto's via Hyves plaatsen is echt het allermakkelijkst. Gewoon op de foto staan (als je die eerst aangeklikt hebt, anders blijft hij klein) en dan kopiëren, plakken in het berichtje hierro en klaar!
Hier gaat het allemaal top hoor. Wat leuk is dat zeg een kindje! Had ik heus wel mijn vermoedens van/over, maar zoooooo leuk. Wow! Ze is vandaag alweer twee weken oud, jee wat gaat dat snel zeg. Heb al het idee dat ze groter is, vind ik enorm jammer, dat hele ukkerige vind ik zó lief. haha maar dat is ze trouwens toch wel. Slaapt veel, en als ze wakker is ligt ze lekker rond te kijken met die donkere ogen van haar.
Hee Petra, dat inleiden, tsja als het echt nodig is.... goh dat je kindje anders echt te groot is, kan ik me niets bij voorstellen maar jij dus helaas wel.Weet je de keizersnede was natuurlijk ook alles behalve natuurlijk maar alles klopte al wel aan Sarah, ze had direct een Apgar van 10 en ze doet het nog steeds super. Dus de natuur een handje helpen kan heus niet altijd kwaad. Maar ja je vriend kan je natuurlijk ook even helpen he, haha daar was ik nog zo bang voor op het laatst! (uiteraard niet voor jouw vriend he, dat snap je zeker wel).
Oh ja en een spuit krijgen... blijft lastig als je daar niet tegen kan, ik heb daar gelukkig geen last van (ben al zooo vaak geprikt en bestoken met van alles), maar ik heb het dit keer veel bewuster meegemaakt: zo van alles voor mijn baby! Haha kom maar op met die katheter, dat stomme infuus en die ruggeprik (die voelde ik trouwens niet), ik ben straks mamma! En dan natuurlijk wel stiekem heel hard knijpen in de hand van manlief, gewoon om het met hem te delen he .
Ben heeeel benieuwd naar Jesse, is natuurlijk toch een 'vriendje' van Sarah dus... Hoop dat alles goed gaat daarro.
Nou dames tot de volgende keer maar weer.
Veel liefs
D.