Heeeeee Sab, gefeliciteerd met jullie zoon! He he....ik dacht het al wel dat je bezig was haha en iedereen hier trouwens hoor. Is het geslacht wat jullie hadden gedacht eigenlijk?
Tja die bevalliing he, doe mij maar zo eentje als die van Marije of natuurlijk zoals Dattig maar ik vind een keizersnee nog steeds doodeng. Gisterenavond ben ik in huilen uitgebarsten, ben echt bang en niet zo'n klein beetje ook. Ik zag me al liggen en nooit meer bijkomen en 3 kids achterlaten...damn ...waarom heb ik dit nou? Kan iemand me moed inpraten want ik weet niet waar ik de kracht vandaan moet halen om hier doorheen te komen. Bang voor pijn ben ik niet, bang voor complicaties en enge dingen des te meer. Eerst dan denk ik, het komt goed en daarna slaat de angst veel erger toe. Bah bah. Wil zo graag genieten van dit laatste stukje. Ik hoop zo dat het nog omslaat. Ik lees me suf en zoek naar verhalen die op de mijne lijken maar niks van dat alles. Ik ga de gyn dinsdag vragen of inleiden wel echt nodig is. Ik vind dat een serieus iets hoor, het is echt niet natuurlijk. En als ik langer doorloop so what? Dit is een 3e kindje, andere partner, andere omstandigheden. Wie weet krijg ik het er gewoon zelf uit, zomaar ineens. En als het dan niet lukt kunnen ze toch ook altijd nog ingrijpen? Daarmee blijf ik maar rondlopen. Ik wil dat de baby er zelf klaar voor is. En ja met een geplande keizersnede is dat nog heel anders. De baby halen ze er gewoon uit. Met inleiden dan krijg je geforceerde weeën waar een kindje helemaal nog niet aan toe is en vaak eindigt het dan alsnog in een operatie (helemaal niet nodig dus denk ik) Jullie horen het meiden, ik zit nog even heeeeel erg op de wip hier hoor. Ik hoop zo enorm dat mn kindje gewoon volgende week spontaan komt. Ik praat veel tegen hem of haar dat ik dat erg fijn zou vinden. Wie weet helpt het.
@ S, geniet van je kind. Ben wel benieuwd naar hoe die er uit ziet. Heel veel knuffels en kusjes. Lukt het met de bv?
Meiden, ben er weer vandoor. Vandaag nog wat klusjes doen...wanneer niet haha.
@ D, ik zal eens op hyves spieken.