Forum hoppers - deel 2

hoi hoi

heb vandaag weer mogen werken. werd om 7:10 gebeld.
gelukkig wa s ik al uit bed een aangekleed!
morgen mag ik weer in dezelfde klas. het is een groep 3 met lieve kids, dus heb niet te klagen wat dat betreft.
\maar wat is het dan toch vermoeiend zeg! weer een andere school, weer een ander boek voor rekenen... maar het is gelukt en de kids vonden het gezellig.

maar jullie snappen dat ik behoorlijk uitgeteld ben.
ga dus straks lekekr niksen!

Wanda.. ik ben benieuwd of het gelukt is! want mark wilde het op zich ook wel doen... dus misschien kan ik je voorbeeld volgen!
volgens mij moet je dat gips ook bij een drogist of apotheker kunnen krijgen. ga dat hier op het dorp toch eens navragen...

groetjes en tot morgen!

Hey Meiden,

Wat een stuk stiller is het hier he nu er 3 bevallen zijn. Logisch ook wel want het is een drukke tijd met zo'n kleintje. Ben wel benieuwd of jose ook al aan de gang is.

@ Wanda, kijk je uit me dat harsen van onderen? hahaha. Idd goed die vaseline er op he want anders gaat het mis hihi..Wel gaaf zo'n gipsen buik. over scheren gesproken...ik scheer nog steeds op de tast...wat een ellende.
Heb jij al over je angst voor de bevalling gepraat met iemand? Ik niet echt, ja met mijn vriend maar die heeft helemaal geen idee wat hem en mij te wachten staat. En de vk weet het wel maar ja....wat kan zij doen. Het komt toch elke keer weer naar boven. En soms ook ineens een innerlijke rust en dan zeg ik tegen mezelf. Je kan het gewoon zelf zonder al het gedoe vooraf en zonder al die ingrepen. Ik denk dat ik mezelf maar heel veel moed in ga praten dat ik het gewoon kan. Vertrouwen krijgen in mezelf is wat ik nodig heb. Niemand anders kan het doen he. Oh meid, zwanger worden gaat allemaal nog maar dat bevallen he pfff. Tis ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de test in handen had. Anderen denken daar niet eens over na volgens mij. Die hebben zoiets van jippie ben zwanger. Ik had dat ook maar ook getver die bevalling haha....nah ja....het zal er toch uit moeten op de een of andere manier he.

@ Carina, jij gaat ook het gips in dus als ik het goed begrijp? Lijkt me op zich ook wel grappig. En wat ga je er daarna mee doen? sommige mensen hangen het aan de muur dacht ik he. Mooi beschilderd enzo. Kan erg leuk zijn. Vandaag weer werken zeker? Wel vermoeiend elke keer een andere klas zeg. En als je de namen een beetje kent aan het eind van de dag   moet je weer gaan pfff. Nog plannen voor het weekend met klusjes in huis? Hier lijkt de lijst oneindig te zijn. Elke keer denk ik het is klaar en dan vind ik weer iets............bleh. Dus die lijst is weer net zo lang haha. Vriendlief baalt ook als een stekker en wil een weekend weg zegtie haha.

Nou ik ga maar weer. tis nog vroeg en mn kids slapen nog. Ik had weer last van krampen dus ben er uit gegaan en had mooi de tijd even een flink stuk te tikken.

@ Alle kersverse mama's hoe gaat het er mee? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.

Groetjes en liefs en vele knuffels voor die hummeltjes.

hoi meiden,

nou ik ben nog niet aan de gang,hoor! heb wel wat meer steken/krampen,dus het rommelt wel maar er zit nog geen regelmaat in. het mag nu wel komen van mij en van mijn man.die is erg gespannen,de schat.
er zit niets anders op dan af te wachten.....
wat leuk zeg een gipsafdruk van de buik,mooi aandenken voor later.
we kregen gister weer bericht van een stel van de zwangerschapscursus die is bevallen,zij was 12 dagen overtijd. er zijn nu drie kindjes geboren van de vijf. hopelijk zijn wij de vierde.
ik wens iedereen een fijn dag toe,het wordt niet zo mooi weer dus moeten we het maar gezellig maken met kaarsjes en de verwarming lekker hoog.
groetjes jose.

Hallo,

Zo José dat is spannend he! Ik heb net een krabbel achtergelaten op je Hyves, kunnen anderen me bij jou vinden. Leuk om je te 'zien', ook de foto's van je babykamer!
Hier is alles nog steeds helemaal leuk hoor, man wat kan je genieten van zo'n kindje zeg, ben af en toe bang dat ik haar kapot knuffel.
Gisteren een beetje ruzie gehad met mijn lijf, de dag daarvoor had ik heerlijk met manlief   en Sarah in de kinderwagen de hele stad doorgelopen. Dat bleek een beetje teveel, had ik ineens buikpijn. Stom van me, rustig aan doen is niet echt mijn sterkste kant geloof ik zo. Nou ja het gaat ook steeds beter dus ik kan ook steeds meer. Gelukkig mag ik al in bad, dat scheelt een heleboel!
Oh ja een gipsen buik, lijkt me gaaf om te hebben en natuurlijk grote pret met het maken ervan! Een goede harsbeurt is nooit weg. Moet zeggen dat mijn laatste keer scheren met dikke buik ook niet bepaald een succes was, werd wat bloederig haha. Maar goed dat ene grote litteken is niet door mij hoor!
Ik duim voor alle wachtenden en ben reuze benieuwd naar de baby-verhalen van de anderen!
Liefs
D

hoi hoppertjes!

het klopt petra dat ik ook vandaag weer heb gewerkt. in dezelfde klas als gisteren.
het is wel vermoeiend, maar ook wel weer erg leuk.
nu ik zo zit te typen verlang ik ook al een beetje naar mijn bed hoor! zal dus niet lang meer duren voor me!
het is wel jammer dat je neit echt een band kunt opbouwen met de kinderen, maar het makkelijke is weer dat je geen verantwoordelijkheden hebt naar de school toe. je ruimt je spullen van die dag op en gaat naar huis. geen vergaderingen, geen rapporten schrijven en al die gesprekken... moet er nu niet aan denken!
nog een voordel is dat ik ook nee kan zeggen. als ik een dag geen zin heb, of neit fit ben.. dan kan ik ook wel weigeren.

is het trouwens alleen 's nachts dat je last hebt van die krampen? of ook overdag? lijkt me echt verschrikkelijk!
hoop dat me dat bespaart blijft.

en mijn buik in het gips is nog niet zeker hoor.. er wordt in vlissingen ook zo'n workshop gedaan, en dat leek ons wel leuk. maar als we het ook gewoon lekker thuis kunnen doen.... en ik zou hem dan gaan beschilderen. even wat verf mee van een school en kliederen maar!
misschien wel een leuk stampertje erop.. in het thema van het kamertje.
hmmz krijg er eigenlijk wel zin in! hahaha

jose.. ik duim voor je dat he tniet al te lang hoeft te duren. vandaag ofiicieel 1 dag overtijd he! dan ga je er denk ik toch op zitten wachten!
succes meid! ben benieuwd of je volgende bericht een beschuit met muisjes berichtje is!

ennuh datiig.. niet gelijk teveel doen he! is neit goed voor je!
ik ga je zo nog even opzoeken op de hyves van jose. ben ook wel benieuwd naar de gezichten achter al die verhalen!

ben dit weekend in het brabantse, dus waarschijnlijk pas weer tot zondagavond!
byebye
\Carina

hi meiden!
even een berichtje van mij, het gaat hier hartstikke goed!
onze kleine man doet het ontzettend goed, hij was iets teveel afgevallen, maar gelukkig is de bv goed op gang en drinkt hij erg goed, dus hij is weer aan het aankomen vandaag.
ik ben mega emotioneel, kan echt om de kleinste dingen in tranen uitbarsten. ben nu erg moe dus hou het kort.

kunnen jullie even dat hyves-adres opschrijven? dan ga ik daar ook naartoe. ik wil namelijk best wel foto's plaatsen, maar liever niet op dit forum. wat mij betreft wisselen we mailadressen uit via carina's hotmail, die heeft ze toch al bekend gemaakt, en dan kunnen we op die manier ook kletsen, met foto's.

hoop dat alles goed gaat met jullie!
liefs sab

Jippie Sab wat fijn, leuk om even wat van je te horen. Hopelijk zie ik je dan echt eens op hyves. Niet dat ik er zo wijs uit kan allemaal, kan dattig ook al niet vinden maar ik doe mijn best haha.

Gelukkig gaat het goed met de bv ook en je mannetje drinkt dus goed. Ben echt heel erg blij voor je. Hoe is je vriend er aan toen nu? haha...geeft ie ook licht net als de man van Dattig? haha....Sab tot gauw maar weer he en die foto's kunnen dan idd ook via Carina. Goed plan, als ze het er zelf ook mee eens is uiteraard!

Veel knuffels voor je kleine.

@ D, ik heb je gezocht bij Carina maar helaas.....

Terug
Bovenaan