Forum hoppers - deel 2

goeiemorgen!

voor mijn doen weer vroeg wakker op zaterdag.
bah!
iedere zaterdag staat er bij de supermarkt rond half 9 een hondje te keffen als een gek!
tja en als je 3 huizen van de supermarkt afwoont.... dan word je daar dus wakker van.
blegh!
ach morgen slaap ik wel extra uit bij mijn schoonouders!

@ sabine.. wat leuk te lezen dat het zo goed gaat! en dat emotionele lijkt me heel normaal. het is ook niet niks wat er nu allemaal gebeurt is! wat wilde je nou eigenlijk uitwisselen via mijn mail? de hyves adressen? of foto's?
als je je hyves aan me wilt doorgeven, zal ik je toevoegen en dan gelijk uitleggen waar je de andere op mijn hyves kunt vinden....

@ petra.. zal je zo een hyvesberichtje te doen   om te vertellen wie dattig is, maar weet niet of ze nu al in mijn lijstje staat hoor. heb haar gisteren uitgenodigt mijn vriendje te zijn...

ik ga het huis een beetje netjes maken, zodat we zondag in een opgeruimd huis weer thuiskomen. en dan nog wat brood voor de maandag halen en in de vriezer gooien, dan mijn tas pakken en dan vertrekken we tond 11 uur naar brabant. heb er zin in!

kreeg trouwens gisteren weer een complimentje dat mijn buikje zo mooi rond en naar voren was. toch wil niemand geloven dat ik haast nog neit aangekomen ben.
over aangekomen gesproken...moet me nog ff wegen, want gisteren heb ik daar niet aan gedacht omdat ik moest werken....

groetjes!

nog ff snel...
de wwegschaal gaf 71.9 aan.
een kilo meer dan vorige week.

,maar als je bedenkt dat ik voor de zwangerschap schommelde tussen de 69 en 70 kg. dan vind ik dat ik niet mag klagen!
vind het eigenlijk nog steeds weinig. maar ik ben begonnen aan een inhaalspurt denk ik!

als je mijn afgevallen kilootjes van het begin meetelt, dan moet ik vanaf 67 kg. meten, dat doet de verloskundige dan ook. maar ik zal na de bevalling mar wat blij zijn als ik weer gewoon 70 kg weeg. dus ik ga uit van die 69 van voor de zwangerschap eigenlijk. of mag dat niet?

hé meiden!!!

Allereerst Sabine VAN HARTE MET JULLIE ZOON!!!!!!
Dat het een knul is verbaasde me niks na die ene echo haha, maar mooie namen heeft hij meegekregen van papa&mama!

Hier gaat het ook lekker. Net voor het laatst de kraamhulp uitgezwaaid.... ene kant wel lekker, nu gewoon met het eigen gezin, maar tis ook wel jammer hoor. Was ook een erg leuk mens om over de vloer te hebben (en het huis is zo lekker aan kant ).
Hier ook een knul die behoorlijk was afgevallen, maar vandaag was hij flink aangekomen tov gisteren, dus het zal nu wel doorstijgen. Borstvoeding loopt ook als een tiet . Hij weet er afentoe geen raad mee zo stroomt het toe! Ben ik wel erg blij mee dat het direct zo goed loopt.

Hij doet het verder helemaal goed. Badjes is hij niet zo van gecharmeerd, maar vanmorgen is hij in de tummytub geweest en dat vond hij in 1 woord geweldig. Wat was hij relaxed.

De grote broers vinden het helemaal leuk en ook al zo normaal dat er een broertje bij is. En zelf vind ik het ook bijna bizar hoe snel hij er gewoon bij hoort.
Sinds gister heeft hij wat langere wakkere momentjes en dat is ook zo leuk, dan staat de oudste er ook bij 'hij kijkt naar mij!!!!' helemaal blij en trots.

Vanavond zal Jesse ook voor het eerst zijn slofje mogen zetten haha, dat moet namelijk van de grote broers. Pak maar een speentje voor hem in, al gebruikt hij die nog helemaal niet hihi, gaat om het idee he.

Nou deze mama gaat nog heel eventjes plat, want ik was gister vrijwel de hele dag op geweest en merkte dat toch wel aan mijn bekken. Gaat een stuk beter, maar tis zeker nog niet over... maar ja kan tot 6 week duren die hormonen, dus hopen dat het in die 6 week over is!

groetjes,
Marije en Jesse.... vandaag alweer een week oud *zucht*

hoi meiden,
nog geen bericht met muisjes hoor! het rommelt wel iets meer in de buik met vooral harde buiken. pfffffffff wachten duuurt lang.
wat een weer he,natte sneeuw en hagel.
hou het maar bij een kort berichtje,
nu zijn jullie ff weer op de hoogte hoe het er voor staat bij mij.
fijne avond nog en fijne zondag.
x jose.

hoi!
even heel kort...
ik bedoelde het hyves adres waarop ik jullie kan vinden (of die van carina ofzo) ik heb al gezocht op een carina in terneuzen, maar daar zie ik je niet staan.

marije fijn dat het goed gaat bij jullie!
jesse alweer een week, wat gaat dat snel he!
morgen is hij bij ons ook alweer een week, ik ben er zo verbaasd over! ook morgen laatste dag kraamzorg, spannend hoor. ik kijk er wel naar uit om ons leven met jonah op te gaan pakken, maar ik kan bijnan niet geloven dat de kraamweek er dus alweer bijna op zit. ik heb nog zoveel te vragen en te leren! maar het gaat gelukkig al heel goed.
hee, vraagje aan de bv-expert, wat gebruik jij tegen lekkende borsten? ik heb van die compressen in huis maar word daar niet blij van, gaan vast plakken. zit te denken aan lilly pads. en de kraamhulp adviseerde om ookzoveel mogelijk geen compressen te gebruiken om je tepels ook te harden en ze niet te lang te week te houden vanwege die compressen.

meiden jullie ook allemaal succes he!
ik begin heel langzaam weer 'op aarde' te komen, m'n wereld is nog heel erg klein merk ik. dus later zal ik ook meer op jullie reageren!

liefs! sabine

Hoi Sabine,

Dat kleine wereldje is heel normaal! Jullie hebben net een kleintje en dat is nogal alles overheersend en zoveel belangrijker dan de rest. Komt echt wel goed. Deze keer heb ik iets meer contact met de buitenwereld omdat er natuurlijk al 2 grote broers zijn die op pad gaan en met verhalen thuis komen etc, maar heb gister ook voor het eerst weer eens het journaal gekeken....gewoon lekker van genieten dat gekneuter in je eigen huis!

Zoogcompressen gebruik ik alleen overdag en ik heb nu het nog wat meer lekt ook wegwerp. Had een doos gekregen van een vriendin van natusan en die zijn wel erg prettig. Vorige keer had ik die van eigen merk van drogist, maar die bleven enorm plakken. Heb trouwens ook uitwasbare en die blijven sowieso niet plakken (bij mij dan). In de nacht gebruik ik expres niet. Niet zozeer om mijn tepels te harden, maar gewoon omdat ik het ook niet prettig vind om in de nacht met een bh te slapen. Als je dan heel erg lekt zou je kunnen overwegen op een handdoek te gaan slapen of zo'n matje uit je kraampakket als je die nog overhebt.
Als ik in de nacht voed druk ik gewoon de andere kant dicht met een doekje ofzo, want het loopt op het moment nogal over en om daarna in een zwembad te moeten slapen is ook zo wat he .

Geniet vandaag van je laatste dagje met kraamhulp, vraag wat je nu nog wilt vragen en daarna zijn er genoeg ervaren mama's en een consultatiebureau waar je je vragen kwijt kunt!

En met dat Hyves... hebben alle hoppers Hyves?
Dan zouden we een eigen kleine groep kunnen maken daar en die besloten houden. Dan zouden we daar foto's etc uit kunnen wisselen zonder dat jan en alleman ze kan zien.... moet volgens mij niet al te moeilijk zijn om te maken.

groetjes,
Marije

hoi hoi

ff snel vanuit het brabantse...
wnt betreft dat hyves gebeuren.. wil morgen (als ik niet moet werken) wel eens kijken hoe je zo'n clubje maakt.
heb wel ervaring met het maken van zo'n groepje op msn, maar dat hyves zal ook wel makkelijk zijn.

laat maar weten of jullie daar zin in hebben.. kunnen de hoppers nog 1 keer hoppen naar een eigen plekje! en nu zonder dat iedereen mee kan lezen.

hier was de kleine gisteravond vreselijk druk. we hadden een feest van de carnavalsvereniging (bekendmaking van de prinses) en de muziek sloeg nogal aan bij de kleine..
dus mocht de kleine net voor carnaval er zijn, kan ik hem/ haar net zo goed meenemen.. hahaha (dus niet!)

fijn te lezen dat alles goed gaat met de pasgeborenen en de mama's.
jose.. ik zit emt spanning te wachten!

en sabine als je me zoekt, dan niet onder terneuzen, want daar woon ik niet. maar onder arnemuiden.

groetjes uit een wit brabant!

Terug
Bovenaan