haha dan krijgen jullie nog een goeie om mij te vinden op de Hyves! Maar dat wordt nog wel duidelijk (Carina snapte het eerst ook niet helemaal geloof ik toen haar een berichtje stuurde ).
Volgens mij heb ik D. wel gespot bij Carina haar vriendjes, tenminste dat denk ik dan.
Weet trouwens niet of je daar idd in een groep gewoon ieder je eigen foto's kan plaatsen, volgens mij wel toch? Maar dat vinden we dan ook wel met elkaar uit.
@Keesje: je wilt echt niet mee dan!!?! Want jij bent ook een hopper! Anders zit er voor ons niks anders op dan je te 'stalken' op de je eigen maandforum om daar je belevenissen te volgen, want ik ben veels te nieuwsgierig hoe het met alle andere hoppers gaat, ook de nog niet, maar toch ook wel weer bijna mama's! Hoe de zw.schappen verlopen, wie de kindjes zijn die er dan geboren worden.....
@Sabine, wij hebben het ook vrij rustig gedaan met kraamvisite. Voor onszelf, maar ook zeker voor de oudsten. Het is voor hun ook al nieuw genoeg allemaal met zo'n klein broertje. Mijn ouders, broers + aanhang en wat vrienden zijn geweest, maar verder helemaal niks. We hebben de geboortekaartjes ook pas aan het eind van vorige week gepost.
Ben er zelf afgelopen woensdag al even uitgeweest samen met Jesse en manlief. Ik heb namelijk zelf aangifte gedaan van zijn geboorte. Ze keken wel even raar op in het gemeentehuis, zo vaak zagen ze geen mama die dat zelf deed, zeker niet als er ook een papa bij is. Maar ook al stelt het feitelijk weinig voor... vond het wel leuk om zelf te kunnen doen.
Morgen ga ik even mee de jongens naar school brengen, wel met de auto, want met deze kou durf ik niet direct Jesse zo lang buiten te hebben eigenlijk. Tis dan wel een beer die zich vanaf de 1e seconde goed warm hield... tis nu wel erg koud. En we moeten best een stuk lopen en vraag me ook af of ik dat zelf al wel red. Voel me goed hoor daar niet van, maar ik merk het ook nog heel erg aan mijn bekken als ik te lang heb gezeten oid, dus een lang stuk lopen zal ook wel niet erg lekker gaan (of achteraf de prijs er voor betalen).
Fijne avond nog!
groetjes,
Marije