Forum hoppers - deel 2

Hoi,

Hier iemand die geen hyves heeft. En ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook geen trek in heb. Ik babbel hier met jullie mee zolang het kan en als jullie doorhoppen, jammer voor mij, moet ik nieuwe vriendinnetjes zoeken . Maar ik denk dat het contact toch anders gaat worden zodra jullie bijna allemaal bevallen zijn. Dat is niet meer dan logisch, dan is je leven zo anders dan voorheen.
Zal jullie wel missen.

groetjes, keesje

Hey meiden,

Fijn te lezen dat het goed gaat met de mama's en de baby's. Wel leuk allemaal zeg. Nu Jose nog en daarna ik hihi. Ben erg benieuwd wanneer dat zal zijn. Vandaag en morgen mag het van mij niet want er ligt veel te veel sneeuw en het is glad. En aangezien we een half uur (normaal gesproken) onderweg zullen zijn naar het ziekenhuis zou het nu echt problematisch gaan worden dus ik heb tegen mn kindje gezegt dat ie nog even moet blijven zitten......haha normaal wil je dat het begint en nu moet ie blijven! Hopelijk begrijpt hij of zij waarom he.

@ Marije en Carina, ik zou heel graag een besloten clubje willen hoor lijkt me superleuk maar ik ben zo'n kluns met hyves joh. Snap er nog steeds de ballen niet van hihi.

@ Keesje, kom gewoon gezellig mee waar we ook naartoe hoppen, je hoort erbij!!!

@ S, Ik dacht dat tepels harden uit het verleden stamde? Pfff meid, lekker laten hoor met dat harden. Komt goed allemaal. Gewoon uitwasbare compressen nemen en snachts niks of een handdoek wat Marije ook al zei. Ik deed altijd een extra hydrofielluier over mn borsten in bed hahaha...ach ja.

@ Dattig, ik heb je nog steeds niet gevonden op hyves maar als het goed is kan ik je nu echt via Carina wel zien. Moet er nog ff achteraan maar heb het nog steeds druk. Erg is dat eigenlijk in die laatste weken eigenlijk.

@Wanda, gaat ie goed daar? Is dat gips al klaar?

Dinsdag naar de gyn, gaat ie weer  een meting doen  en wil hij me inwendig onderzoeken of ik inleidbaar ben maar dat feest gaat niet door hoor. Wil toch geen inleiding dus hij hoeft me ook niet te onderzoeken...daaaaag hahaha.

Nou meiden ik ga weer ff verder, misschien dat ik vanavond en anders morgen er weer ben. Groetjessssss

hoi!
een besloten hyves clubje lijkt me wel fijn! dat 'meelees-gevoel' had ik eerst nog niet zo, maar nu wel en vind ik niet zo fijn. carina als het je lukt, dan is dat super! en petra, als het lukt, dan leg ik het je wel uit, hyves werkt echt vanzelf!
leuk, dan ga ik ook foto's showen van de kleine en van mijzelf-met-hoofd haha!

dankje voor de bv-lek adviezen. het is zo fijn het werkt nu helemaal goed. geen stuwing meer en er zit al echt een soort ritme in. ik vind het zo iets moois!
de kraamhulp is weg en het voelt erg goed! alles gevraagd wat we wilden vragen en idd, er zijn genoeg ervaren moeders om je vragen bij kwijt te kunnen (ik zat al even te denken om te vragen of de kraamhulp niet nog een maandje kon blijven hahaha!). morgen gaan wij voor het eerst naar buiten! als het weer het een beetje toe laat dan. en... ik zit nu voor het eerst voor de televisie. het is ook wel weer leuk om weer een beetje op aarde te komen.

hoe doen jullie het trouwens met kraamvisite? wij hebben het tot nu toe nog lekker rustig gehouden. alleen een paar hele goede vriendinnen en onze fams natuurlijk. ik was er echt nog niet aan toe! maar nu begint ook dat wel te komen.

nou meiden tot gauw maar weer en ik ben benieuwd of het gaat lukken carina!
liefs een smoorverliefde en dolgelukkige sabine

ik heb jullie gevonden op hyves! en uitgenodigd!! haha wat leuk!
groetjes
sabine

welke naam moet onze hyves gaan krijgen dan???

forumhoppers lijkt me dan niet echt geschikt meer he...
iemand een idee???

Halloooo,
Nou van mij zijn jullie voorlopig niet af hoor, jee zeg echt niet, ben veel te nieuwsgierig! Vind het alleen wel lekker om hier redelijk anoniem te zijn (voor zover dat kan na het vertellen van de naam en geboortedatum van mijn dochter, haha) en dan wat bekender op de Hyves.
Die kleine wereld vind ik wel meevallen eigenlijk, maar ik heb dan ook veel aanloop. Heel gaaf uitzicht nu trouwens, mooi die witte wereld!
Onze dame had vandaag weer haar 'zondagse' jurk aan, heel leuk natuurlijk dat snappen jullie wel. Mijn ouders kwamen langs en die blijven maar oh-en en ah-en. Leuk hoor van die enthousiaste grootouders!
Fijn dat de pasgeboren mannen het goed maken en inderdaad frappant hoe snel eigenlijk zo'n nieuw mensje erbij hoort he! Ik had echt direct dat gevoel en nu loopt het ook allemaal zo lekker. Genieten. Dat dat niet altijd zo is heb ik deze week gezien bij een vriendin van mij. Die kan er allemaal niet zo van genieten, lijkt me zo rot. Haha maar dan lijkt het me nog rotter om met mij te praten. Ik moet me echt inhouden om niet de hele tijd te kwelen over hoe fantastisch het allemaal is...
Joh jij bent ook niet een zwaar type zeg Carina, ik ben maar heel klein (1.61) en woog net geen negentig kilo op het laatst. Pffff dat was ook wel even schrikken. Gelukkig hebben we geen weegschaal thuis dus ik heb geen idee wat ik nu weeg. Ik weet wel dat ik nog niet in mijn eigen spijkerbroek pas, maar ja dat zit met mijn buik ook echt niet lekker. Het is niet dat ik continu pijn heb maar het is een soort beurs gevoel als er wat tegenaankomt of als ik weer eens stom doe. Stom doen = hoge dingen pakken, zwaar tillen en veel actie....
Nou tot de volgende keer maar weer. Ben zooooooo benieuwd!
Liefs D

haha dan krijgen jullie nog een goeie om mij te vinden op de Hyves! Maar dat wordt nog wel duidelijk (Carina snapte het eerst ook niet helemaal geloof ik toen haar een berichtje stuurde ).
Volgens mij heb ik D. wel gespot bij Carina haar vriendjes, tenminste dat denk ik dan.

Weet trouwens niet of je daar idd in een groep gewoon ieder je eigen foto's kan plaatsen, volgens mij wel toch? Maar dat vinden we dan ook wel met elkaar uit.

@Keesje: je wilt echt niet mee dan!!?! Want jij bent ook een hopper! Anders zit er voor ons niks anders op dan je te 'stalken' op de je eigen maandforum om daar je belevenissen te volgen, want ik ben veels te nieuwsgierig hoe het met alle andere hoppers gaat, ook de nog niet, maar toch ook wel weer bijna mama's! Hoe de zw.schappen verlopen, wie de kindjes zijn die er dan geboren worden.....

@Sabine, wij hebben het ook vrij rustig gedaan met kraamvisite. Voor onszelf, maar ook zeker voor de oudsten. Het is voor hun ook al nieuw genoeg allemaal met zo'n klein broertje. Mijn ouders, broers + aanhang en wat vrienden zijn geweest, maar verder helemaal niks. We hebben de geboortekaartjes ook pas aan het eind van vorige week gepost.

Ben er zelf afgelopen woensdag al even uitgeweest samen met Jesse en manlief. Ik heb namelijk zelf aangifte gedaan van zijn geboorte. Ze keken wel even raar op in het gemeentehuis, zo vaak zagen ze geen mama die dat zelf deed, zeker niet als er ook een papa bij is. Maar ook al stelt het feitelijk weinig voor... vond het wel leuk om zelf te kunnen doen.
Morgen ga ik even mee de jongens naar school brengen, wel met de auto, want met deze kou durf ik niet direct Jesse zo lang buiten te hebben eigenlijk. Tis dan wel een beer die zich vanaf de 1e seconde goed warm hield... tis nu wel erg koud. En we moeten best een stuk lopen en vraag me ook af of ik dat zelf al wel red. Voel me goed hoor daar niet van, maar ik merk het ook nog heel erg aan mijn bekken als ik te lang heb gezeten oid, dus een lang stuk lopen zal ook wel niet erg lekker gaan (of achteraf de prijs er voor betalen).

Fijne avond nog!

groetjes,
Marije

haha marije...
ik heb de meiden al een beetje geholpen met je echte naam hoor...
vind je toch niet erg?

moet trouwens wel wennen aan die echte namen.
en wat betreft de foto's.. we kunnen vast wel per persoon een mapje foto's maken.
zoiets als bij mijn eigen hyves.. heb een mapje babykamer, een mapje verbouwing enz.
zo moet er toch voor iedereen een mapje te maken zijn?

gaan we toch gewoon de hoppertjes heten?

heb er nu al zin in om een clubbie te maken.. zodra ik de naam weet.. kan ik aan de slag!
(heb volgens petra toch tijd zat! haha)

misschien voor jullie moeilijk te herinneren omdat jullie al verder zijn...
maar ik vind dat ik de kleine nog zo laag voel. echt aan de onderkant van mijn buikje voel ik de schoppen en draaiingen. hadden jullie dat ook nog met 27 weken?
weet wel dat de kleine met 20 weken nog behoorlijk laag lag.

oja.. dattig.. ik ben niet heel slank hoor normaal gesproken. gewoon een normaal figuur met een ieniemienie buikje van mezelf.
maar ik merk aan mijn armen en benen wel dat ik daar wat minder heb zitten dan voor de zwangerschap... ik ben benieuwd waar ik wat kilo's betreft ga eindigen...
ik verwacht niet meer dan 15kg in totaal, want dan zou ik nu meer dan 1 kg per week aan gaan komen. dat zal toch niet???

nou meiden ga weer lekker bij mijn lief hangen...
(ben een beetje knuffelig vandaag)
bye bye

Terug
Bovenaan