Forum hoppers - deel 2

hahahaha ik had direct door op welk topic je reactie eigenlijk hoorde, laat die hormonen maar gaan Petra

En een kleine troost misschien: niet alleen op jullie k*t eiland (jouw woorden, niet de mijne ) zijn cafetaria's op maandag dicht hoor... ook hier is dat zo (weet nog heel goed... de dag van de curettage was een maandag en toen ik tegen 5 uur thuis kwam had ik 1 hele beschuit gegeten sinds middernacht. En ik was zielig en ik had enorme honger en ik moest en zou veel en vet eten...   manlief is toen apart voor mij nog naar de Mc gereden, want die was wel open.... gelukkig op dat moment).

Heb je trouwens in  het nieuwe huis wel 'direct' internet? Neem haast aan van wel.... dan horen we natuurlijk graag alle hormoon hysterische verhuisverhalen .

groetjes,
Marije

hihi Marije, gelukkig had jij het door waarop ik reageerde. Ik was wel een beetje erg fel geloof ik? hahah tjonge jonge. Maar ja ik vind dat zoiets debiels, neem me niet kwalijk.

Ja tis idd bijna overal zo dat er op maandag snackbars etc dicht zijn he, niet alleen bij ons op dit eiland haha. Nou ja in middels hebben we al een tijdje gegeten en is het gelukt allemaal. Wat had jij geluk met een mac in de buurt hihi.

hoi allemaal,
ik dacht laat ik maar weer ff een berichtje schrijven. weer veel gebeurd afgelopen week.
iedereen druk met babykamers en verhuizing. deze week hoop ik dat er nog een onderdeel van ledikantje komt en dan kan die ook in elkaar. deze week lampjes,wandklok en foamafbeeldingen van nijntje ophangen. het moet allemaal wel ff gebeuren,maar als het helemaal klaar is! dan ben ik tevreden.
vanmiddag geboortekaartje uitzoeken en vanavond laatste keer zwangerschapscursus.
heb al wel alle kleertjes en lakentje gewassen/gestreken. snoezig hoor al dat kleine kleertjes die in de kast hangen,je kan je niet voorstellen dat over een tijdje de beeb dit aanheeft.
@dattig: al gewend aan je benoeming  als vrouw,moest er in het begin ook erg aanwennen,vooral met telefoon aannemen.hihihi
oja, donderdag weer naar ziekenhuis voor de bloeddruk,erg benieuwd! voel me wel goed.vrijdag gaat officieel mijn verlof in.
nou,ik ga weer ff verder met mijn bezigheden.
tot gauw,groetjes jose.

hoi,
kan je die beren bij elke supermarkt krijgen,vind het een goed doel hoor.
misschien koop ik ook nog wel voor op de babykamer en je steunt zo ook kika.
x jose

hoi,

@José, leuk weer even van je te horen en vooral dat het voorspoedig gaat.... je goed voelen is al het halve werk, nu hopen dat de bloeddruk hetzelfde aangeeft. En lekker zeg de kamer al bijna klaar! Wij hadden bij de oudste ook Nijntje, blijft leuk vind ik.

@Petra, hoe gaat het vandaag met de hormonen . Nog steeds lekker direct en duidelijk of ligt je hart iets minder op je tong. Vind het trouwens altijd wel erg grappig om te lezen, want het is zooooo herkenbaar, kan zelf bij tijd en wijle ook nogal kort door de bocht zijn.

@Sabine, laatste werkdaagjes of niet? Ben je er dan ook echt even helemaal klaar mee of moet je stiekum toch nog hier en daar wat?

@Carina, was het morgen nou weer eigenwijze baby kijk dag? Benieuwd of jullie uk de 2e keer ook wat beter meewerkt.... want een 2e keer heen is best leuk, maar om nou heen te blijven gaan is ook zo wat he.

Hier gaat het lekker. Wel weer wat meer last van mijn bekken, maar ja die buik wordt natuurlijk steeds groter en zwaarder dus alles krijgt wat meer te verduren en dan is fysio wel fijn, maar helpt iets minder goed.... maar we hobbelen lekker door met een afentoe zeeeeer drukke Junior. Ben bijna blij dat die placenta voorligt... in het begin wel jammer dat je wat minder voelt, maar nu volgens mij wel prettig, was anders al bont en blauw geweest.
Babykamer zijn we nu ook echt in bezig. Heb gister de gordijntjes even gemaakt en die hangen ook al. Oké gaan er morgen nog even af, mijn moeder lakt dan het kozijn even een keertje bij.
Behang hebben we er vandaag ook afgehaald, ook al met dank aan mijn moeder die gewapend met plamuurmes en losweekspray kwam helpen. Zelf heb ik alles gedaan wat ik rechtop staand kon doen en zij alles daarboven en onder.
Krijg er weer helemaal vertrouwen in dat het toch best wel goed gaat komen met die babykamer van ons ook al is het last minute gebeuren.

groetjes,
Marije

@ jose.. fijn te lezen dat het goed met je gaat.
die kikabeer kun je niet bij iedere supermakrt krijgen, maar als je naar de site van kika gaat, kun je er vast wel teruglezen war je die beer kunt kopen.

@ marije.. dus de babykamer gaat op tijd afkomen! beter! je hoeft je nu de laatste weken in ieder geval niet te vervelen. ik wil wel al vanalles aan het kamertje gaan doen, maar wil ook niet met 25 weken de kamer al af hebben.. das ook weer zo snel!
lijkt me pijnlijk last van je bekken, maar zolang de fysio helpt...

hier gaat het gelukkig weer wat beter.
straks krijgen we een telefoontje dat ons nichtje is geboren. want die is op dit moment emt de keizersnede gehaald. ik blijf het een vreemd idee vinden.. dat je gewoon precies weet hoe laat je babytje komt.
ik blijf het ook moeilijk vinden ermee om te gaan dat er bij mijn schoonzusje wel weer een kleine is en bij ons nog niet. (ach ja.. goed werk heeft tijd nodig)
vooral omdat zij gewoon is blijven roken ed. kan ik het vaak maar moeilijk verkroppen dat het bij haar wel gewoon goed gaat.
ach.. straks gewoon proberen enthousiast te zijn als de telefoon gaat!

de verloskundige heeft me weer goedgekeurd. weeg nu 69 kilo.. dus weer zo'n beetje op mijn oude gewicht terug. de verloskundige zie al dat het vanaf nu hard kon gaan. dus ik verwacht straks de ideale afvaltips!!!!

morgen mag ik weer gluren. ik hoop dat er wat meer beweging te zien is. lijkt me namelijk vreselijk leuk om de kleine een koprol oid te zien maken. tot nu toe houdt hij/zij zich behoorlijk rustig met de echo's.
mijn moeder vertelde dat ze bij ons alle 3 rustige babytjes in de buik had.. misschien is het wel genetisch bepaald...

ik kom straks nog wel even vertellen hoe ons nichtje heet....

hoi hoi...

ff een update. Caitlyn is geboren! ze weegt iets meer dan 5 pond en hoefde niet in de couveuse. dus dat is fijn!
ik moet nog een beetje wennen aan de naam, maar dat komt vanzelf wel.

groetjes Carina

Terug
Bovenaan