hoi,
@José, leuk weer even van je te horen en vooral dat het voorspoedig gaat.... je goed voelen is al het halve werk, nu hopen dat de bloeddruk hetzelfde aangeeft. En lekker zeg de kamer al bijna klaar! Wij hadden bij de oudste ook Nijntje, blijft leuk vind ik.
@Petra, hoe gaat het vandaag met de hormonen . Nog steeds lekker direct en duidelijk of ligt je hart iets minder op je tong. Vind het trouwens altijd wel erg grappig om te lezen, want het is zooooo herkenbaar, kan zelf bij tijd en wijle ook nogal kort door de bocht zijn.
@Sabine, laatste werkdaagjes of niet? Ben je er dan ook echt even helemaal klaar mee of moet je stiekum toch nog hier en daar wat?
@Carina, was het morgen nou weer eigenwijze baby kijk dag? Benieuwd of jullie uk de 2e keer ook wat beter meewerkt.... want een 2e keer heen is best leuk, maar om nou heen te blijven gaan is ook zo wat he.
Hier gaat het lekker. Wel weer wat meer last van mijn bekken, maar ja die buik wordt natuurlijk steeds groter en zwaarder dus alles krijgt wat meer te verduren en dan is fysio wel fijn, maar helpt iets minder goed.... maar we hobbelen lekker door met een afentoe zeeeeer drukke Junior. Ben bijna blij dat die placenta voorligt... in het begin wel jammer dat je wat minder voelt, maar nu volgens mij wel prettig, was anders al bont en blauw geweest.
Babykamer zijn we nu ook echt in bezig. Heb gister de gordijntjes even gemaakt en die hangen ook al. Oké gaan er morgen nog even af, mijn moeder lakt dan het kozijn even een keertje bij.
Behang hebben we er vandaag ook afgehaald, ook al met dank aan mijn moeder die gewapend met plamuurmes en losweekspray kwam helpen. Zelf heb ik alles gedaan wat ik rechtop staand kon doen en zij alles daarboven en onder.
Krijg er weer helemaal vertrouwen in dat het toch best wel goed gaat komen met die babykamer van ons ook al is het last minute gebeuren.
groetjes,
Marije