hoi,
hier heerlijke rust, de jongens op school en psz en Jesse slaapt heerlijk in de kinderwagen. Moe van het naar school brengen van zijn grote broers denk ik . Mama stiekum ook wel een beetje. Of niet eens echt moe, maar ook al zijn we met de auto gegaan... daar wel stuk gelopen en nog even door de winkel en voel mijn bekken nu toch best wel. Zat er dik in, maar tis wel jammer. Moet echt nog even goed nadenken, maar voel me gewoon zo goed verder dat dat weleens moeilijk is.
Juichmoment was trouwens vanmorgen dat ik zo in een gewone spijkerbroek stapte! Had het niet helemaal verwacht, maar aangezien mijn garderobe al een paar week uit 2 broeken bestond dacht ik het eens te proberen en tadaaaaa paste ook nog. Zit ook nog ruim om mijn benen ook . Dus ook al is die buik alles behalve strak.... de broek past, de kilo's zijn er al met 2,5 extra af.... en dat maakt het wel extra duidelijk dat ik echt niet meer zwanger ben en boehoe ik mis die buik best wel . Nou had ik dat ook vantevoren verwacht, maar toch....
@Petra, ja sorry, tis heel wat anders he haha maar went vast snel zat....
@Keesje, aangezien mijn ouders zeker niet op Hyves zitten en mijn ene broer ook niet, zal die titel 'laatste niet hyvende nederlander' je helaas voorbij gaan en kan je net zo goed ook gezellig richting Hyves komen . Desnoods ga je met een fake naam en woonplaats etc, ben je verder niet op te speuren. Ah toeeeeeee (lukt het al om je over te halen?!?!)
groetjes,
Marije