Oooh er komt weer een kleintje bij... wat spannend! Ben enorm aan het duimen, dat alles maar goed mag gaan.
Ik ben vast een heel apart geval, we hebben veel visite gehad en er komen nog steeds mensen langs. Ik doe niet aan rusten, dit terwijl mijn man nu ik dit typ ligt te pitten op de bank met Sarah op zijn buik. Fijn hoor hij werkt halve dagen om mij te helpen hier in huis.... Van dat helpen komt dus heel weinig, maar ja ik heb hem het liefst 24 uur per dag om me heen dus dat is dan wel fijn. Maarre met de kraamzorg in huis zag ons huis er veeeeel schoner uit. Heb dus maar zelf de stofzuiger gepakt en ben daar dan ook wel weer voor gestraft door mijn lijf. Haha maar dan ondertussen wel genieten van het schone huis he!
Leuk hoor dat Hyves, heb net wat foto's van Sarah geplaatst en ik dacht dat wel even in een apart albumpje te plaatsen maar dat lukt voor geen meter. Sorry.
Hier weggaan vind ik voorlopig echt geen optie, ik moet iedereen toch in de gaten houden?
Jee zeg je oude broek nu alweer aan, jaloers ben ik daarop! Ik ben op het allerlaatst volgens mij nog best veel aangekomen, ik heb op mijn bovenbenen van die mooie (not) paarse scheurtjes en mijn eigen broek zat ook behoorlijk strak om de benen. Kan niet wachten tot ik weer sporten mag. Kijk slank zal ik vast niet worden maar iets minder dik.... graag!
Geniet maar van je lage baby hoor, ik heb Sarah haar voeten regelmatig weg moeten duwen, die trapte behoorlijk in mijn ribben en dan dat maagzuur... bah. Toch mis ik de buik wel hoor, was wel gaaf om te voelen en ook te zien. (vast ook omdat ik mijn benen dan minder kon zien he).
Ik ga zo maar weer eens op pad met de kinderwagen, loop nog niet hard maar genieten doe ik wel en het ziet eruit als mooi weer. Jammer genoeg is de meeste sneeuw weer weg, wilde nog sneeuwfoto's maken.
Bedacht me ineens dat ons eerste kindje eigenlijk in de zomer geboren zou worden, hoe anders was dat niet geweest..... Moet zeggen dat de miskraam steeds meer op de achtergrond raakt, hoewel, nou ja de scherpe kantjes ervan die wel. Ik heb vast ook wel makkelijk praten ik was het snelst weer zwanger en heb nu die mooie meid om van te genieten.
OOOOOh ben zo benieuwd naar het beschuit met welke kleur muizen nieuws!!!!!
Liefs
D