Forum hoppers - deel 2

Hey Carina,

Het zal later op de dag worden dat ik mail, of morgen zelfs. Mijn batterij van de camera was leeg dus dat was een beetje moeilijk foto's maken haha. Dus even opladen dat ding maar dan wil ik liever dat de wieg ook gelijk op zn plekje staat vanavond en dan zal ik een goeie foto proberen te maken.

tot latersssssss enne ja ik heb je uitnodiging al geaccepteerd hoor.

Groetjesss

Oooh er komt weer een kleintje bij... wat spannend! Ben enorm aan  het duimen, dat alles maar goed mag gaan.
Ik ben vast een heel apart geval, we hebben veel visite gehad en er komen nog steeds mensen langs. Ik doe niet aan rusten, dit terwijl mijn man nu ik dit typ ligt te pitten op de bank met Sarah op zijn buik. Fijn hoor hij werkt halve dagen om mij te helpen hier in huis.... Van dat helpen komt dus heel weinig, maar ja ik heb hem het liefst 24 uur per dag om me heen dus dat is dan wel fijn. Maarre met de kraamzorg in huis zag ons huis er veeeeel schoner uit. Heb dus maar zelf de stofzuiger gepakt en ben daar dan ook wel weer voor gestraft door mijn lijf. Haha maar dan ondertussen wel genieten van het schone huis he!
Leuk hoor dat Hyves, heb net wat foto's van Sarah geplaatst en ik dacht dat wel even in een apart albumpje te plaatsen maar dat lukt voor geen meter. Sorry.
Hier weggaan vind ik voorlopig echt geen optie, ik moet iedereen toch in de gaten houden?
Jee zeg je oude broek nu alweer aan, jaloers ben ik daarop! Ik ben op het allerlaatst volgens mij nog best veel aangekomen, ik heb op mijn bovenbenen van die mooie (not) paarse scheurtjes en mijn eigen broek zat  ook behoorlijk strak om de benen. Kan niet wachten tot ik weer sporten mag. Kijk slank zal ik vast niet worden maar iets minder dik.... graag!
Geniet maar van je lage baby hoor, ik heb Sarah haar voeten regelmatig weg moeten duwen, die trapte behoorlijk in mijn ribben en dan dat maagzuur... bah. Toch mis ik de buik wel hoor, was wel gaaf om te voelen en ook te zien. (vast ook omdat ik mijn benen dan minder kon zien he).
Ik ga zo maar weer eens op pad met de kinderwagen, loop nog niet hard maar genieten doe ik wel en het ziet eruit als mooi weer. Jammer genoeg is de meeste sneeuw weer weg, wilde nog sneeuwfoto's maken.
Bedacht me ineens dat ons eerste kindje eigenlijk in de zomer geboren zou worden, hoe anders was dat niet geweest..... Moet zeggen dat de miskraam steeds meer op de achtergrond raakt, hoewel, nou ja de scherpe kantjes ervan die wel. Ik heb vast ook wel makkelijk praten ik was het snelst weer zwanger en heb nu die mooie meid om van te genieten.
OOOOOh ben zo benieuwd naar het beschuit met welke kleur muizen nieuws!!!!!
Liefs
D

oh wat spannend, nog een mini hopper onderweg!!!
Ben benieuwd wanneer we meer nieuws zullen mogen vernemen over het hoe en wat qua verloop etc.

En hier helemaal weg? Dacht het niet hoor! Hyves is wel erg leuk nu met foto's ed, maar zolang er nog hier hoppers zitten en schrijven wil ik alles weten hoor .

@Dattig, die mooie paarse strepen ken ik... die zitten hier op mijn buik. Bij de oudste  kreeg ik nog wat met 39 weken, bij de middelste kwam er aardig wat bij en Jesse heeft er nu ook nog wat lijntjes bij getrokken hoor... ach ja, je mag best zien dat er 3 kids in die buik hebben gewoond!

groetjes,
Marije

Nou dan moet ik zeker nu ook nog gaan toegeven dat ik dus niets begrijp van de hyves en zo. dat hele msn is ook aan mij voorbij gegaan. Ooit een blauwe maandag gebruikt om via de webcam met mijn zoon in het ziekenhuis te communiceren. Maar verder: ik ben zo digibeet en onbenullig als het maar kan.

Bij de vk geweest en... mijn bloeddruk is nu al stijgende bij 16 weken. Pfff. Over 2 weken terugkomen. Maar alle rampscenario's spelen zich al weer af in mijn hoofd: ik wil absoluut niet bevallen in het ziekenhuis, ik wil niet onder controle van een gyn. En ik wil zeker niet in het ziekenhuis liggen. Voor mezelf niet maar zeker niet voor mijn zoon. Die denkt al zo snel dat we doodgaan als we ergens pijn hebben. En hoe goed je ook iets uitlegt, hij vindt dattoch moeilijk te geloven.

groetjes, keesje

Lieve Keesje,

Allereerst even over hyves.....ehhh ik snap er ook de ballen niet van en doe maar wat. Mensen helpen je vanzelf. Ik zie tigduizend dingen staan die ik niet begrijp en wat ik er mee moet maar al klikkend op de dingen kom je vanzelf ergens en snap je het niet klik je het weg en begin je opnieuw. Gaandeweg leer je ervan. Er zijn zoveel dingen op hyves waar ik nog nooit wat mee heb gedaan. Het belangrijkste voor mij was dat ik kontakt kon houden met de mensen uit mijn vorige dorp en nu hier met jullie met fotos enzo waar anderen niks mee te maken hebben.

Wat balen van je bloeddruk nu al. Is er iets aan te doen? Meid, angst is je grootste vijand en daar kan ik over meepraten want ik ben ook bang. En ik heb mezelf al best gek lopen maken de afgelopen weken. Ineens vond ik echter dat ik ermee moest stoppen want ik kan de dingen niet tegenhouden. Met de stroming mee lijkt me dan maar een goeie oplossing. Weet je het doomscenario wat ik heb? Een hele moeilijke bevalling eindigent in een spoedkeizersnee met vele complicaties en lang weg zijn bij mijn andere 2 kids....Nou heb ik door dat beeld een dikke vette streep gezet en ik krijg gewoon mijn kindje op de normale manier heb ik besloten.
 Ik wil me goed voelen in de zwangerschap en niet de hele tijd bang zijn. Wat ik uit jouw verhaal begrijp is dat het ziekenhuis echt een groot struikelblok is (niet gek ook natuurlijk). Toch zou je er niets aan kunnen doen meid als het je wel overkomt dat je onder controle van de gyn komt te staan. Ik hoop voor jou van niet en zal voor je duimen. Het leven kan soms raar lopen maar wie weet zakt je bloeddruk nog, het was tenslotte maar een momentopname!
Eet en drink gezond en hou je rustig meis. En is het toch ziekenhuis dan moet je er mee dealen zoals het komt. Ik hou me maar vast aan het feit dat Dattig een hele goeie keizersnee heeft gehad en al snel weer op de been was mocht het mij ook overkomen. Dat soort dingen helpen wel. Kinderen die iemand zijn kwijtgeraakt zijn wel gevoeliger voor ziekenhuizen en artsen etc. Die denken idd al snel dat iemand doodgaat. Mijn nichtje verloor haar vader toen ze 7 was en heeft een tijd ook in angst gezeten als mensen zoals haar moeder of opa of oma de griep maar hadden of naar een dokter moesten. Gelukkig heeft ze het vertrouwen in het leven weer aardig terug nu.

Ik hoop dat je bloeddruk niet verder omhoog gaat en dat je gewoon kunt genieten. Praat over je angst met de vk! Helpt vast ook.

Ik ga nog even wat doen want ik krijg straks vistie van mijn ouders en ik moet vanmiddag helaas dus wel naar de gyn (geen keus) maar goed die ga ik eens even vertellen dat ik GEEN maar dan ook echt GEEN inleiding wil haha....wish me luck!

@ Jose, zit er schot in de zaak? haha...hoop het maar meid. We kijken uit naar je eerste berichtje maar dat zal wel pas over een paar dagen zijn.

Meiden groetjes en jullie horen me later weer (moet nog foto's van de wieg naar carina sturen he)

goeiemorgen!

voordat ik de hondjes uit ga laten en naar de verloskundige ga, nog even een berichtje van mij.

@ keesje.. balen zeg, dat je bloeddruk nu al stijgende is. ik snap dat dat je bang maakt.
maar neit gelijk van het ergste uitgaan he!

@ petra.. die foto kun je ook op je hyves zetten hoor... ,maar natuurlijk mag je hem ook mailen. heb ik weer de primeur! hahaha

ik mag zo weer naar de verloskundige. ben benieuwd. ook al voel ik de kleine behoorlijk vaak, toch is het altijd weer even spannend wat ze zal zeggen.
wel heb ik wat vragen over het bevallen, want het schijnt nogal een rommeltje te zijn emt de ziekenhuizen Vlissingen en Goes. schijnt zelfs dat sommige meiden te horen hebben gekregen dat ze niet eens thuis mogen bevallen omdat ze dan te ver van Goes af zouden zitten, mocht het medisch worden en ze dus naar het ziekenhuis moeten. (in vlissingen worden per 1 januari geen medische bevallingen meer gedaan zo gaat het verhaal op pilates)
ik wil tot nu toe eigenlijk thuis bevallen, maar ik weet nu dus niet of ik nog keus heb.
op zich maakt de reistijd naar goes of naar vlissingen niet veel uit voor ons, dus ik hoop dat ik nog wel een keuze heb.

vanmiddag ga ik nog even naar de markt in goes, en nog wat sintinkopen doen. wil deze week alles in huis hebben. mischien loop ik ook nog wel even naar de h&m. ze hebben in goes de mamacollectie, dus wil even neuzen...

groetjes

Zou het nieuwe  hoppertje er al zijn?
Poeh Keesje naar hoor die bloeddruk toestanden... wel goed dat ze je in de gaten houden, is echt slecht he. En dan te bedenken dat ik op een gegeven moment in het ziekenhuis 80/45 had.... toen deden ze ook wel even moeilijk maar dan omgekeerd he... Ik heb echt geen flauw idee wat het met je doet en hoe je m zo laag mogelijk kan houden die bloeddruk dus ik wens je er maar veel sterkte mee. En als het helpt, zoals Petra zegt: het gaat echt helemaal super met me en die keizersnede en opname in het ziekenhuis vond ik écht 100 % meevallen! De wond is helemaal dicht en ik moet echt uitkijken dat ik niet echt ga rondhuppelen, schijnt nog niet zo goed te zijn :)
Hoe was het bij de gyn/vk? Hoop alles goed!
Het is leuk om te zien wat Sarah allemaal al doet, goh drie weken alweer!
Ik ga weer verder met genieten (jammer dat er ooit weer gewerkt moet worden zeg)
xD

hoi!
nog geen nieuws van jose?? spannend!!!!!!!
keesje succes met je bloeddruk en maak je niet al te veel zorgen he.
meiden ik hou het wederom kort, ik ga even slapen. ik ben vandaag voor het eerst de hele dag (tenminste, vanaf half 12) alleen geweest en heb me best wel uitgesloofd met huishoudelijke dingetjes enzo... hakt er toch behoorlijk in geloof ik!
groetjes! sabine

Terug
Bovenaan