Forum hoppers - deel 2

ha meiden,
alweer een tijd geleden dat ik hier wat van me heb laten horen. Maar ik verschil dan ook zoveel in tijd met jullie. Alleen Keesje zit erg in de buurt en die 'spreek' ik ook bij het stuk 'zwanger worden na een doodgeboren kindje'
De eerste kindjes zijn ook al geboren, super zeg, gefeliciteerd meiden. Zo te lezen is het volop genieten.
en met de anderen gaat het ook goed, leuk die foto's die jullie ertussen zetten!

Ik ben inmiddels ruim 15 weken zwanger. Helemaal zeker ben ik nog niet. Na een uitgebreide 13 weken echo had ik wel zoiets van, een miskraam zal het niet meer worden, maar wanneer en hoe gezond mijn kind geboren zal worden, geen idee.
Maandag nog even langs de dokter gegaan voor een echo, heb toch even de bevestiging nodig dat het goed zit.
As dinsdag de 16 weken echo, daar zie ik al tegenop...hoop maar dat alles goed is!!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 15w2d

Hey meiden, goedemorgen

Wat heerlijk Pat dat je alweer een eind in de zwangerschap bent. Natuurlijk maak je je zorgen, dat zit er gewoon in nu maar probeer toch te genieten. Er groeit weer leven in je. Laat je ons nog horen hoe het na die volgende echo gaat? Ben wel benieuwd. En het maakt ons nogmaals niks uit dat je minder ver bent dan ons. Het is heel leuk dat je hier komt kletsen want ook jij hoort bij de club hoor. Ik vind het super dat je even komt vertellen hoe het gaat.

@ alle anderen, vandaag ga ik lekker aan de slag in huis, tis nodig hier haha. Ik heb heeeeerlijk geslapen 2 nachten. Raad eens waarom? ......mijn dochter had het leuke plannetje om bij mijn zoontje in de kamer de logeren en ik ben in haar bedje gekorpen en dat ligt zoooooooveel lekkerder dan ons 'nieuwe' bed!!!! Echt erg gewoon. Ik heb gezegt dat als het niet veranderd we echt een ander matras moeteng gaan kopen. Ik heb al 2 nachten geen krampen gehad ook dus ik geef het matras de schuld. Mijn dochter heeft een heerlijk matras, zelfs draaien ging veel gemakkelijker. Dan moet het toch wel aan het matras hebben gelegen dat ik al weken zo rot slaap he. Vanavond nog een test want dan ga ik weer bij vriendlief liggen (we missen elkaar wel hahaha)

Nou tot laterssssssssssssssss

@ Carina, ik heb de foto's van de wieg naar je gemaild hoor meid.

Hallo allemaal,

Kom me ook weer even melden.

@pat: wat goed dat het allemaal goed gaat met je.
Kan me voorstellen dat het eng blijft tot het moment dat je een gezond kindje in je armen mag houden.
Maar blijf positief, je bent nu alweer zo"n eindje op weg, en hou ons vooral op de hoogte.
Leven tenslotte nog steeds met je mee.

@Petra: hoe was het geweest bij de gyn.?
Heb je gezegd dat je niet ingeleid wilt worden, en hoe was de groei van de baby gegaan?

@Jose: Jij houdt het wel spannend hoor!!! Geloof wel dat het nu al geboren is, maar wil wel graag weten wat het is geworden en hoe het is gegaan....haha niks nieuwsgierig hoor.

Hier vandaag weer controle gehad op het zh en gelukkig ligt ze eindelijk met dr hoofdje naar beneden.
Ze kan nog draaien, maar die kans was klein omdat ze al een beetje aan het indalen is...

@Carina: Hebben het geprobeerd met dat gips.......EN HET IS HARTSTIKKE MISLUKT!!!!
Hahaha, hebben wel vreselijke lol gehad, manlief vond het zelfs wel wat erotisch hahaha.
Al denk ik wel dat het aan ons zelf ligt dat het mis is gegaan.
Wij hebben al de gipsstrookjes meteen in de emmer met water gegooid, en ik denk dat je het gewoon per lapje apart in het water moet dompelen.
Denk dat het dan wel lukt.

Maar stond al 2 uur in dezelfde positie in bad, kon niet meer en toen hebben we het er afgehaald,
Maar toen issie dus kapot gegaan(was nog niet helemaal hard geworden.

Ga het nu a.s. maandag laten doen bij iemand in oosterhout. Die heeft het al vaker gedaan, en daar kun je m ook laten schilderen of wat je er mee wilt.

Nou meiden, ik ga maar weer eens verder.
Spreek jullie gauw.

Veel liefs Wanda

Hoi meiden,

Geen nieuwe wereldburgers meer???

Vandaag een extra echo gehad, gewoon voor mijn zekerheid. Ben nu 16,5 en alles zag er goed uit, hoofdje, hersenen, niertjes, maag en ruggetje. Ze drukte vrij had met die echokop en ik voelde de baby draaien. Was een leuk gevoel, want ik twijfel nog of ik hem nu ook al zelf kan voelen. De oudste was mee. Die vond het errug lang duren, het hoofd herkende hij en het piemeltje vond ie ook interessant, maar voor de rest: mam, hoe lang duurt het nog, het duurt zo lang, gaan we al weg?

groetjes, keesje

hahaha wanda ik zie je al staan! 2 uur in bad met die smurrie op je buik :) ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien. ken je die happy belly's (ofzoiets)? van die soort maskers uit afrika, die heel gaaf beschilderd zijn door een kunstenares in nederland.

keesje wat fijn dat alles goed was! en je krijgt dus een jongetje? wat leuk!

petra is er al meer bekend bij jou? sorry hoor ik lig er even zo erg uit! begin al wel steeds meer op de wereld te komen, maar nog (lang) niet helemaal!

joseeeee hoe gaat het met jou en je kleine! we zijn zo nieuwsgierig!!

groetjes sabine

hoi meiden!

wel grappig hoe we nu op 2 plekken typen.. hahaha

hahaha wanda! ach ben je in ieder geval weer een ervaring rijker en volgens mij hebben jullie er ook lol om gehad.
volgens mij moet je ook de lapjes even in het water dompelen en dan gebruiken.
niet alles in een emmer gooien!

ennuh wanda.. heb je ook hyves? want dan kom je toch ook wel mee naar de hyvespagina..???

@ petra. ik heb de foto ontvangen. moet ie hier komen te staan of op hyves?
sorry dat ik het niet eerder geplaatst heb, maar ben ff druk geweest met werk en isnt inkopen ed.
hoe is het trouwens afgelopen met het ziekenhuis. heb je nog gezegd dat je het  "gewoon" zelf gaat doen? of is het kindje nu zo groot dat je toch geen keuze meer hebt?

@ keesje...
wat leuk! een jongen!
gefeliciteerd! of wist je het al langer???

gisteren was het weer zwangerschapszwemmen. lekker gedobbert in het water. al merk ik wel dat ik steeds eerder moe ben van een stulkje zwemmen. tijdens het ontspannen drijven mijn handen op mijn buik gelegd en de kleine liet wel even merken dat ik niet alleen was! erg leuk weer.

ga genieten van mijn vrije middag.. zo lekker een stokbroodje eten (net afgebakken) en dan even bijkletsen bij mijn moeder. er ligt nog een stapel strijk... ik hoop maar dat de kaboutertjes dat willen doen als ik aan het theeleuten ben bij mijn moeder.

groetjes!

Hoi,

Carina, als die kabouters klaar zijn bij jou, kun je ze dan hierheen sturen. Ik moet nog een megaberg wasgoed wegvouwen. En bleh, helemaal geen fut en zin in.

Vandaag weer fysio gehad, nu gemasseerd, want de pijn is echt vreselijk, kan maar kleine stukjes lopen en dan begint de pijn in mijn bekker echt erg te worden. Van de week was het zo erg (na een trap naar de gymzaal) dat ik alleen nog maar kon schuifelen.

We wisten al dat het een jongetje werd. Door de vlokkentest wisten we dat.

groetjes, keesje

Ha meiden,

Ben ik ook weer ff. Ik heb de hele middag lekker voor mezelf. De kids zijn spelen bij fam van mijn vriend die ook kinderen hebben. Ik hoef ze pas om 5 uur te gaan halen. Ik ben lekker een chocoladetaart aan het bakken, jammie.

@ Carina, plaats de foto maar hier hoor. Op hyves lukt het me zelf gelukkig wel want dat werkt anders dan hier. Alvast bedankt. Geef niet dat je het druk had, hoort er bij he. We kunnen niet hele dagen op het forum aanwezig zijn toch? Dus de zwemles was vermoeiend? Wacht maar haha....het kan nog erger hihi. Geniet maar lekker van je rust nu het nog kan meid.

@ Wanda, ik ben idd bij de gyn geweest en de groei was normaal, hoef me niet echt ongerust te maken.  Hij snapte wel dat ik geen inleiding wil. A.s dinsdag moet ik terugkomen en dan gaat ie wel even checke hoe rijp het allemaal is dus moet ik toch nog inwendig onderzocht worden...bah...maar goed. Hij verwacht dat mijn kindje bij 40 weken net zo groot is als mijn 2e maar hij zegt ook dat ik waarschijnlijk de 40 weken niet haal. Gezien de geschiedenis. Ik ben altijd voor de uitgerekende datum bevallen.

Jammer van dat gips wanda haha....wel komisch ovrigens. Kom je ook op hyves? Ik zit er nog niet zo vaak op, ben het nog niet gewend eerlijk gezegt.

@ keesje, super die echo! Dat geeft moed. Heb je al wat meer vertrouwen? Wat rottig van die bekkenpijn zeg pfffffff. Daar ben je niet blij mee zeg. Hopelijk wordt het verdraagzamer of gaat het gewoon lekker weg he, zou leuk zijn.

Tot laterssssssssss

Terug
Bovenaan