Forum hoppers - deel 2

hoi meiden,

ik zou jullie niet langer in spanning houden..........
dinsdagavond om 20.44 ben ik bevallen van een dochter! ze heet leonie sabine en weegt 7 pond. we voelen ons zeer gelukkig met dit mooie meisje. ik zet binnenkort fotos op mijn hyvespagina. ze heeft een dik bos haar en blauwe ogen. een plaatje.
zal in het kort de bevalling beschrijven:
dinsdag om 12.00 werd ik ingeleid met een infuus,om 16.00 had ik 5 cm,om ongeveer 17.00 kreeg ik vreselijke rugweeen en gelukkig kon ik een ruggeprik(epiduraal) krijgen.
en om ongeveer 20.00 volledige ontsluiting waarna ik mocht gaan persen en uiteindelijk kwam ons kleintje ter wereld.
ik moest 24 uur in zh blijven omdat ik meer dan 24 uur rondliep met gebroken vliezen ivm evt infectie. gelukkig was allles in orde met ons en donderdag zijn we thuisgekomen waar we volop genieten met zijn drietjes.
hoe gaat het verder met jullie? alles goed?
ik stop nu eerst met schrijven,ga zo leonie voeden.
tot gauw..... veel liefs   mama jose.

Ohhh jose, gefeliciteerd joh. Klinkt goed allemaal. Genier maar lekker en ik zie je wel op hyves met de foto's!

Genieten meid en heel veel knuffels voor die kleine. Super hoor. Mooie namen ook!

HELP! BORSTVOEDINGS'PANIEK'!
hebben jullie hier ervaring mee? de kleine heeft groene poepluiers. nu dacht ik dat dat kwam doordat ik 2x spinazie heb gegeten, maar nu zei de verloskundige dat het komt omdat ik teveel heb gedaan en ze noemt het 'hongerluiers'. (die spinazie zou er nl al uit moeten zijn...). verder heb ik ook enorm last van m'n bekken, ik kan bijna niet meer lopen. dit is ook een teken dat ik teveel doe volgens haar. nu kan ik me dat van m'n bekken wel voorstellen, maar die hongerluiers daar raak ik wel wat van van slag. hij lijkt hartsikke tevreden, komt netjes ongeveer 7x per dag, valt daarna met een gelukzalige glimlach in slaap en heeft genoeg natte en poepluiers. alleen zijn die dus een beetje groen.
als ik m'n gevoel volg, gaat het gewoon heel goed met de borstvoeding, maar ik zit er toch wel erg mee in m'n maag al de hele dag!
ben benieuwd of jullie hier iets over kunnen zeggen!
groetjes
sabine

hoi,

ff een berichtje van alweer bijna een week mama,hihi.
het gaat heeel goed met ons tweetjes en natuurlijk papa.
voel mij niet zo meer vermoeid,toch rust ik nog elke middag.
we hebben een geweldige kraamhulp,super!
wat een super gevoel om mama te zijn.
hoe gaat het met de andere kindjes en hun mamas? en natuurlijk met de zwangere dames?
ik heb fotos op mijn hyvespagina gezet.
ga nu weer genieten van de kleine,ik kom gauw weer ff op het forum kijken.

veel liefs van mama jose en leonie.

Halloooo,
Hee Sabine, mijn kleine heeft altijd groene ontlasting enne ik kan eten wat ik wil en onwijs druk zijn.... ze krijgt flesvoeding! In het groeiboek staat dat de kleur van ontlasting kan variëren van zachtgeel tot groen of bruin. Geen reden tot zorgen denk ik zo! Gewoon weer verder gaan met genieten!
Over genieten gesproken, fijn om weer even wat van je te horen José ik kijk zo even naar de foto's!
Hoe is het met de pijn Keesje? Balen joh. Leuk dat je een zoontje krijgt, grappig om te weten denk ik!
Hier alles wel goed, de arme dame heeft soms flink last van haar darmpjes... Ligt ze lekker te slapen en dan is het ineens krijsen en helemaal verkrampt... Zo zielig, hoop dat ze niet mijn darmen heeft! Gelukkig vindt ze Cinababy errug lekker en helpt haar dat weer rustig te worden. Verder is ze steeds wakkerder aan het worden en kijkt met grote ogen naar de wereld om haar heen, leuk om te zien die ontwikkelingen!
Stiekem ben ik weer wat aan het werk aan het gaan. Lekker achter de pc en met de telefoon. Morgen heb ik voor het eerst een gesprek met een mogelijke opdrachtgever en dat vind ik errug spannend, heb ik nog nooit gedaan zo'n mezelf-verkoop-gesprek. Er is niet eens een vacature dus ik moet wel een goede babbel hebben. (heb ik normaal trouwens helemaal geen last van hoor, babbels zat, haha). Dus wie de duimen vrij heeft morgen.... rond half drie graag! Ik wil graag daar een project doen, betaalt goed én is hier bijna om de hoek, ideaal dus voor deze mamma!
Hee fijne dag allemaal,
x
D

Terug
Bovenaan