Forum hoppers - deel 2

hoihoi!
oh echtwaar dattig? hihi nou, wat doen er toch een hoop verschillende verhalen de ronde he, over poep etcetera! hier was het vandaag weer meer geel, en hij is nog steeds hartstikke tevreden, dus ik heb m'n zorgen idd maar in een hoekje gegooid.
jeetje 4 weken alweer! wat gaat dat snel!

leuk jose ik ga zo even naar je foto's kijken! heerlijk he, zo'n fijne kraamhulp! geniet ervan!! ik zou haar nu ook wel weer even terug willen!! ben namelijk weer aan bed/bank gekluisterd vanwege bekkenproblemen boehoehoe.

doei!

ook ik ga zo even naar je foto's kijken jose!
ben benieuwd naar jullie dochter!

@ dattig.. ik ga voor je duimen hoor! want al moet ik werken, dan is he top woensdag toch maar een ochtend! dus half 3 ben ik vast wel thuis!

heb eigenlijk pilates vanaaf, maar degene die de cursus verzorgt is ziek, dus gaat niet door! jammer! hoe moet ik nu mijn avond vullen???

Lieve meiden,

hier ook weer een berichtje van mij.

Ik heb vandaag de 16-weken echo gehad. Alles zag er goed uit! Maag,
blaas, buik, rug, handen, voeten, voldoende botjes in de armen. De
nieren waren bijna niet te zien en dat schijnt ook te moeten, dus dat
is fijn. Ook de navelstreng had netjes 3 vaten, soms zijn het er maar 2
en dan heb je weer extra kans op een nierafwijking..

Ze kon alleen het lipje niet goed zien, omdat uk bleef bewegen. Maar
goed dat komt over 3 weken wel en mocht het lipje niet goed zijn, dan
liever dat dan mijn kind verliezen, het staat echt niet in
verhouding... maar goed dat weten we over 3 weken.

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 16w1d

Hai meiden,

Ik ben er nog gewoon hoor, was ff paar dagen niet online, vriendlief ziek thuis enzo. Ben wel gisteren weer naar de gyn geweest. Alles zit nog dicht van onderen maar heb wel al hele tijd last van vervelende lichte rugweeën, er is dus wel degelijk iets gaande maar het zet nog niet door. Ik voel me ook erg moe en heb thuis te kampen met kids die heimwee hebben naar hun vorige leventje....doet me zeer. Dus heb even wat kopzorgen en ben dus niet zo erg actief hier en al helemaal niet op hyves. Ik kan er ook nog steeds weinig mee. Ik zie wel jullie foto's en vind het allemaal heel schattig die kleintjes....geniet maar hoor meiden.

@ Sab, groene poep en hongerluiers? Nooit van gehoord en ik heb mijn kids allebei een jaar lang bv gegeven. Het zal die spinazie vast wel geweest zijn haha....ga lekker door meid en dan komt het wel goed.

hee peet!
jeetje ik dacht het echt joh dat je aan het bevallen was! :)
maar zo te horen gaat het ook niet heel lang meer duren... wat is nou ook alweer jouw datum? hoe kijk je er nu tegenaan?
vervelend dat je kids heimwee hebben... hoop voor jullie dat jullie allemaal snel je draai zullen vinden/hervinden!

ik ben vanmorgen naar de fysio geweest, is gelukkig niets ernstigs (pfffff ik zag me al bijna met een rollator lopen...beetje overdreven maar 't is wel door m'n hoofd gespookt), maar een overbelasting van de banden bij m'n bekken. en misschien ook iets met een gewrichtje, maar daar wilde hij nu niet teveel aan doen omdat de rest zo geirriteerd en uitgerekt is. moet wel rust houden, mag niet te lang staan (niet koken, niet afwassen, niet stofzuigen, niet kindje verschonen wat dus wel moet dus ook echt niet anders kan), dus als ik toch moet staan dan moet er een krukje onder m'n been om m'n bekken te ontzien. mag wel lopen maar niet te ver (kan ook niet). kortom, niets ernstigs, maar wel errug vervelend en voorlopig nog niet over :-(

vanmorgen bij het consultatiebureau geweest, hij is aangekomen en zit boven z'n geboortegewicht joepie! en de gehoortest is ook geslaagd!

hee peet veel succes daar met alles he!

groetjes! sabine

haha ja was het maar waar Sab want ik ben het echt wel zat!!!

Mijn uitgerekende datum is pas de 13e december maar ja het kan en mag al komen in principe. Ik ben gewoon wat minder online deze week omdat mijn vriend ook thuis is. Maar zodra er hier iets echt van start gaat dan probeer ik echt wel een berichtje achter te laten hoor.

Wat balen dat je zo gehandicapt bent joh, wie doet je huishouden nu dan? Dat is toch wel erg behelpen zo meid. Hopelijk gaat het snel beter he enne je kunt de beeb misschien ook verschonen zittend aan tafel? Aankleedkussen er op en hoppa! Veel sterkte wijffie.

Terug
Bovenaan