Forum hoppers - deel 2

Hoi allemaal,

Even snel een berichtje van mij. Het is hier hectisch en heb echt bijna geen tijd meer en savonds ben ik helemaal versleten. Morgen wordt er al een deel van mijn meubels weggehaald die ik aan een goed doel schenk (wist er verder niemand voor) dus die komen ze om 10 uur halen. Zit ik zonder eethoek en bankstel aaaaaaaaaaahhhh....lang leven de tuinmeubelen!!!

Vanmiddag ben ik naar de bioscoop geweest, tja zou je denken wat moet je in zo'n laatste hectische verhuisweek nu in de bioscoop doen. Nou....de mama's van de vriendinnen van mijn dochter daar ga ik ook erg goed mee om en die vonden het leuk om ons een bioscoopje te geven als afscheid met het clubje. We zijn naar het huis anubis geweest. Echt wel een hele leuke film. En eerder kon dat niet want hij draaide pas sinds vandaag. Het kwam erg slecht uit maar het was toch erg leuk dat we gegaan zijn met zn allen. We waren met zijn 14-en!!! Ik zal ze missen.

@ Carina, en was er beweging in de buik vandaag tijdens de echo? of?...

@ Marije, mijn bui is weer gezakt hoor haha. Alles oke daar?

@ Sab, hoe is het? geniet je van je verlof?

@ jose, wat fijn dat het beter gaat met je.

@ mevrouw D haha, hoe bevallen de wittebroodsweken?

hoihoi
even snel een berichtje van mij. ik heb vandaag dan echt m'n laatste foto's gemaakt. nu nog wat afwerken en dan is het echt klaar! maar het voelt al als verlof hoor! we zijn heerlijk uit eten gegaan om het te vieren, echt leuk! weer een mijlpaal zo he! zo gek, in het begin van de zwangerschap heb jezoveel punten waar je naartoe leeft, en nu zijn heel veel van die punten al voorbij! 1e yoga, partneravond, meubeltjes, echo's, verlof.... volgens mij nu alleen de bevalling nog als 'hoogtepunt'! :)

@carina, gefeliciteerd met je nichtje!

@ petra, wat leuk, zo'n bioscoopuitje met jullie vriendinnen! leuk dat ze dat hebben georganiseerd! gaat het allemaal lukken met de verhuizing? nog 2 daagjes he! als ik je niet meer 'spreek', heel veel succes ermee! bij je volgende berichtje ben je een samenwonende vrouw!

@ marije, lekker dat je met de babykamer aan de slag kunt! zo komt het toch allemaal op tijd af!

@ dattig, went het al een beetje, het getrouwde bestaan? is het anders? het lijkt mij zo geweldig!

@ jose, goed te horen dat het goed gaat!

@ keesje, fijn dat de echo goed was joh! gefeliciteerd!

@ de rest; eh.... ik weet het even niet meer. :)

groetjes! sabine

Hier ook nog even snel op de valreep want ik ga slapen het is de hoogste tijd.

sorry dat ik er niet zo vaak was en niet echt meer goed reageerde op iedereen. Heb iets teveel te doen.

Vanaf morgen geen pc en ik weet niet wanneer ik weer iets kan laten horen. Mijn vriend heeft wel internet hoor maar op de zaterdag van de verhuizing zal ik niet gelijk online komen want dan ben ik heel waarschijnlijk uitgeput. Het zal wel maandag ongeveer worden denk ik zo.

Meiden tot gauw he, ik mis het nu al hihi. Maar dat komt goed.

Groetjes Peet

ha meiden, nou heb ik weer last van bruine
afscheiding. Dat in combinatie dat mijn misselijkheid echt minder lijkt
te zijn, maakt me echt weer superonzeker. Ik begin echt alweer te
geloven dat het over is......
Ik haat dit!!!!!!!!!!!!!

Hey Pat,

Wat balen zeg, hopelijk heeft het niks te betekenen. Verder nog klachten, buikpijn, kramp? Wanneer kon je weer voor een echo? Misschien mag je wel eerder even komen. Gewoon aan de bel trekken bij ze hoor!

Liefs Peet

Meiden,

Mijn pc gaat zo de doos in. Tot gauw.

Hopelijk gaat het goed met jou Pat en zie ik na mn verhuizing een geruststellend berichtje!

@ Keesje, bedankt voor je berichtje op het andere forum. Het verhuizen zal wel lukken, ik kan niet wachten tot het zover is nu want ik ben het allemaal heeeeel erg zat. Ik heb zin in as zondag dan gaan we naar het ziekenhuis waar ik eventueel ga bevallen.

@S, Marije, Dattig, Carina, Wanda, Jose, tot heeeeeeel gauw he. Succes met alle voorbereidingen enzo.

Oooh Pat, snap het helemaal dat je het haat! Hoop en duim voor je dat het niets is hoor! Bruin is oud he... maar ja dat wist je natuurlijk al! Pfff wat een gedoe. Hou moed!
Jee die Petra, even verhuizen, brrrr nou fijn voor haar als alles achter de rug is!
Wij zijn dinsdag naar het ziekenhuis geweest en hebben een datum afgesproken, dat is raar joh! 4 november is het zover dames! Veel te snel, wil nog zó veel en dan zijn we ook niet meer alleen maar samen he... mijn MAN en ik, lijkt me heel raar. Ons leven zal nooit meer hetzelfde zijn en dit bedoel ik doe absoluut zonder drama want oooooh wat heb ik een zin in ons kindje! Maar toch... snappen jullie? Ik niet!
Volgende week een echo en dan nog een controle en... nou ja dan dus de keizersnede. Ben benieuwd of die kleine netjes wacht op die dag. Ik word zo ontzettend geschopt steeds, een erg aanwezig exemplaar! Gisteren had ik een afspraak voor eventueel werk (als freelancer) ik schoof daar alle kanten op en in de auto terug had ik het soms niet meer, haha. Het was het laatste echte werk, nu alleen nog wat mails verder helemaal nietsssss.
Gisteravond voor het naar bed gaan....dacht ik wat is dat nu weer... heb ik toch natte borsten! Jawel hoor uit beide kwam gelig gedruppel, pff en ik mag niet eens borstvoeding geven! Grrrr
Hee ik ga nog even een poging tot   huisvlijt doen.
Oh ja en dat getrouwd zijn he (morgen twee weken alweer): is heeeeeeeerlijk, niets anders en toch speciaal zoiets. Vandaag krijgen we de echte foto's. Yes! Die wittebroodsweken... nou ja dat zal wel, niet veel anders enne een operatie in die weken is ook wel apart he! Ik neem alleen met mijn nieuwe achternaam op als ik zie dat het mijn man is (haha) of mijn ouders (die balen dat ik zijn naam heb genomen dus dat vind ik dan wel weer humor), verder neem ik eigenlijk altijd met mijn voornaam op!

Succes, veel plezier, sterkte enz.

Liefs
D

ha meiden,
nou alles is goed. Het hartje klopte tenminste nog, mijn eierstokken zagen er goed uit en er zat geen vocht in mijn baarmoeder. Dus weer wat gerustgesteld.
Al zal het spannend blijven. Beetje gek wordt ik wel van mezelf moet ik zeggen, maar ja dat zal de consequentie van alles wel gewoon zijn......

haha in 1e instantie zei het ziekenhuis, ja als het mis ik kunnen we toch niks doen. toen moest ze nog overleggen met de spoedarts. Gelukkig mocht ik komen, anders was ik boos geworden. Ik snap ook wel dat ze er niks meer aan kunnen doen als het mis is, maar dan weet ik dat tenminste.
Maar dat is dus niet aan de orde. Het is goed en de afspraak van dinsdag blijft staan, dus dat is prettig.

Zal nu (nou ja volgende keer) proberen weer minder over mijzelf te reageren en ook weer eens op anderen te reageren.

liefs
Patricia mama van Bas*

Terug
Bovenaan