Forum hoppers

oh petra wat verschrikkelijk voor je! ik sta helemaal paf. vind het heel erg kl*te voor je, na alles wat jullie al samen hebben meegemaakt en nu jullie samen een kindje krijgen...en idd net nu het weer okee leek te zijn. bah bah bah. ik duim met al m'n vingers voor je dat het goed mag komen tussen jullie.
red je het een beetje?
veel liefs sabine

Hoi meiden,

Ik heb bijna de hele middag lopen huilen maar nu vind ik het wel welletjes. Het leven houdt niet op als je partner niet meer meedoet. Nieuw leven groeit in mij en dat wondertje heb ik heel graag gewild en daar ga ik gewoon hoe dan ook voor. Wat er verder nog gebeuren gaat dat zie ik dan wel weer. Zn gevoelens zijn niet helemaal weg maar is wel veel minder. Ik weet dus niet zo goed wat ik daarmee aan moet en ik ga dus maar gewoon voor mezelf en mn kids. Dan heb ik toch nog een beter gevoel. Wat er in me gebeurt is nu veel belangrijker. En mocht het in de toekomst veranderen dan zie ik het wel. Of ie nu wel of niet meedoet...dat kindje is het belangrijkst!

Thx voor jullie medeleven. Ik ga proberen mezelf er doorheen te slaan.

Groetjes Peet

Toen ik forumhoppers zag staan, moest ik toch even kijken hier.
Wat fijn dat jullie allemaal ook alweer zwanger zijn.
Ik herken jullie namen nog wel van toendertijd.

Wij hebben afgelopen januari een miskraam en curettage gehad na 12 weken.
Nu ben ik ongeveer weer 5 weken zwanger, dus heel pril. Maar we zijn er wel al heel blij mee. Ik ben niet heel ongerust, maar het is wel meer afwachten als andere keren of het goed zal gaan. We hebben ook al 3 gezonde, levendige kinderen, wat dat betreft wel vertrouwen in zwanger zijn, of hoe je dat ook zegt.

Sterkte en geniet er vast van,
ik voel nog niets van het hele zwanger zijn en daardoor heb je het wat minder door.
Opzich wel prettig geen kwaaltjes, maar toch...

Groetjes

Hoi Alies,

Welkom en gefeliciteerd. Ik ken jouw naam ook nog wel. Leuk dat je ook van de partij bent. Ik ben ook nog niet zo heel ver in mn zwangerschap hoor. Nu 7 weken en 4 dagen. Het blijft een spannende begintijd he.

Bij mij is het nog extra spannend vanwege mn situatie zoals je hebt kunnen lezen. Maar ik blijf moed houden.

@ 19 1,

Thx voor je steun! Ik kan die knuffel wel hard gebruiken.

@ S,

Tja het is een toestand he en ik hoop echt dat ie gewoon van slag is en van binnen toch genoeg om ons geeft. Tis n trieste zaak. En tis een lieve man maar ik kan niets doen aan hoe hij zich voelt.

@ de anderen, waar zit Dattig toch? Ik heb het al eerder gevraagd maar ik geloof niet dat iemand het weet he. Zou ze met vakantie zijn? Hoop maar dat het goed gaat.

Groetjes Petra

Halloooo ik ben er weer! Wat lief dat ik gemist ben! Heb jullie/dit ook erg gemist. Mijn laptop is even 'ziek' geweest, en ik ben van de 19e tot de 26e op vakantie geweest. Even een weekje naar Tunesie, heeeeeeeerlijk!
Maar nu ben ik er weer en volgens mij is de laptop goed gemaakt dus dan blijf ik ook weer een hele tijd. Vandaag op de kop af twaalf weken. Nog steeds een waarschuwend stemmetje in mijn hoofd... Pfff nog een week en dan krijgen we weer een echo, kann iet meer wachten! Maar goed ik ben ook al aardig aan het groeien dus het zal wel in orde zijn... Verder gaat het super.

Ik ga mijn best doen om alles weer bij te houden en bij te lezen. Ben in ieder geval weer blij hier te kunnen zijn!

Petra hoe gaat het joh? Wat een nare toestand zeg, trek je het nog? Ik wens je veel kracht toe en natuurlijk sterkte. Denk aan je!

Veel liefs,

Dattig

Hé Dattig, je bent weer boven water .
Klinkt heerlijk zeg weekje Tunesië, mmmmm dat gaat er hier niet meer in zitten denk ik, ach kijk ook al uit naar het kamperen in juli!

En jij vandaag  ook 12 weken. Vind het zelf toch wel een mijlpaaltje hoor. Bij de oudste 2 was ik er helemaal niet zo mee bezig, maar na de mk voelt het toch wel prettig dat we dit maar 'bereikt' hebben.
Overigens heb ik net als jij afentoe wel nog zoiets: maar het kan altijd nog mis gaan , Ook al ben ik er heilig van overtuigd dat het goed gaat (voel echt elke dag en soms de hele dag door het rekken en strekken onder in mijn lijf en dan lijkt me dat de boel aan het groeien is en het kindje dus ook)  is dit helaas weer een stukje erfenis van de mk.... wat zal ik blij zijn als ik het kindje ga voelen bewegen!

@Petra: hoe gaat het inmiddels?

groetjes,
Marije (12 week vandaag)

Hey D,

Fijn dat je er weer bent en gelukkig was je gewoon met vakantie en geen gekke dingen. Alles is dus goed met je. Volgende week een echo lees ik. Ik ook wederom pff. Enne ik moet ook mn rijexamen gaan doen volgende week...brrr...

@ Marije,

Mn leven is nog niet veel beter. Mn vriend houdt gewoon niet meer echt van me en tja ik zit gewoon met n groot probleem. Het kindje kan er niets aan doen maar het maakt alles wel ff 10 x meer gecompliceerd want ik heb dus al 2 kids en ben gewoon helemaal in mn dooie uppie...snik snik snik...ben zo verdrietig.

Groetjes Peet

Hoi meiden,

Vandaag gaat het wel weer. Ik heb mezelf bij elkaar geraapt en de voortuin helemaal gedaan. Barstte van de energie en dacht nu of nooit. Hoe het verder hier allemaal gaat lopen zie ik wel. Voor nu hou ik mezelf gewoon bezig. Mn broek gaat wel echt strak zitten en dat merkte ik goed met die tuin doen zeg pff. Maar een zwangerschapsbroek zit nog veel te ruim dus ook geen gezicht. Irri dat er geen overgangsfase broek is of zoiets haha...bedenk ik net zelf. Nah, ik heb mn echo een week opgeschoven  omdat ik niet kan op het moment dat de afspraak stond. Dus het blijft nog eventjes spannend of alles goed zit.

Hoop dat het bij jullie allemaal lekker loopt. Groetjes van mij.

Terug
Bovenaan