Forum hoppers

haai!

petra, fijn te lezen dat je je gisteren iets 'beter' voelde, heerlijk zo'n tuin waar je je even op kunt storten! ik heb net al 'n berichtje geschreven op het miskraam forum, maar hier ook nog maar even een dikke-lange-afstands-knuffel en ik denk aan je. je bent 'n sterke vrouw en je gaat het redden, dat weet ik zeker!

dattig, leuk dat je er weer bent! en fijn dat het goed gaat!

mijn hormonen (en zenuwen) zijn niet meer te houden! echt, ze gieren door m'n lijf. gisteren heb ik (zo'n beetje voor het eerst in m'n 'volwassen' leven) "ruzie" gemaakt met andere mensen dan m'n vriend/ouders/broerzus...oeps! de tranen vloeien rijkelijk en zeer regelmatig...poehee hoe lang zal dat nog duren?

nou meiden fijn weekend he, het is weer mooi weer!
liefs sabine

Hey S,

Jij ruzie gemaakt? hahaha...ow jee. Zit je snel op de kast of wat? Ik heb juist dat ik snel moet huilen om dingen pff. Maar ik voel me echt sinds deze week een heel stuk beter joh. Niet meer zo moe en voel weinig behalve mn borsten en dat mn buik toch wel ietsie dikker wordt. Ik hoop zo dat het nog steeds leeft (dat gaat wel eens door mn hoofd al voelt het over het algemeen goed)

Waar ben je zo nerveus door dan?

Ik ben idd sterk en voel dat ik er wel doorheen kom ook alleen. Ik heb wel steun van vrienden in mn omgeving en mn fam natuurlijk ook. Die wonen niet om de hoek maar zijn er in 45 min als dat nodig is. Natuurlijk blijf ik hoop houden dat de vader toch van me houdt en het beseft dat ie bij zn gezin wil zijn. Desnoods ik hier en hij daar maar dat ie me toch niet kan laten gaan, dat hoop ik diep in mn hart.

Duimen jullie met me mee dat ie nog bijdraait? Dat zou ik het liefste toch willen maar goed.

Ik heb gisteren op internet naar wat positiekleding gekeken, ik durfde het aan haha. Heerlijk zo snuffelen. Toch wil ik heel graag zsm door deze eerste weken heen omdat ik die miskramentijd voorbij wil. Vandaag ben ik 8 weken en het kan me niet snel genoeg gaan. Jullie zijn al zowat allemaal uit de gevaren tijd he. Wat lijkt me dat heerlijk.

Fijn weekend alvast, gaan jullie allemaal wat leuks doen?

Groetjes Petra

Ha

Jee S. ruzie maken, dat is schrikken zeker? Nou ja kan soms ook wel lekker zijn... Ik ben wel emotioneler dan normaal, gelukkig nog geen uitspattingen gehad!

Ik hoop voor je hoor Petra, snap dat je die hoop ook nog hebt... Mannen hebben soms even de tijd nodig om weer eens alles op een rij te krijgen... Hou in ieder geval zo positief mogelijk vol he! Heerlijk zo'n tuin dan.. Beetje schoonmaken of opruimen op zijn tijd kan lekker ontspannend werken!  (maar voor je begint...)
En die weken he.. snap het helemaal dat je dat hebt. Ik ben nu officieel uit die zone ja (twee hele dagen al) maar ik geloof het pas als ik het met mijn eigen ogen zie hoor! Misschien wel fijn dat die echo even opgeschoven is, zit je weer dichterbij qua weken he! Ga je alleen naar de echo of gaat pappa mee?

Nog een weekje dus... oh ben zo benieuwd!

Heerlijk weer is het nu. Denk dat ik even met mijn paard ga spelen en verder puinruimen, laat het huishouden iets teveel voor wat het is... Jammer van het weer maar ja een schoon huis is ook wel prettig. Met die verbouwing zie ik her schoonmaken vaak niet zitten... vaak binnen een halve dag alles weer onder het stof enzo... Haha ik ben niet snel sacherijnig maar dan.... oei!

Fijn weekend allemaal!

Liefs
D

hoi,

@Sabine.... das ook wat beetje ruzie gaan lopen maken . En dan van de andere kant zeker de dooddoener naar je hoofd geslingerd krijgen dat het vast de hormonen zijn of niet? Kan me overigens wel voorstellen dat je je er wat lullig onder voelt, maar ja.....

Vandaag ook heerlijk genoten van het mooie weer! Vanmorgen wapperden al vroeg de eerste wasjes aan de lijn buiten, kinderen in de zandbak en moeders in de tuin met een boekje erbij.

Ook nog even de stad in geweest. Had vorige week een leuke (zandkleurige)  linnen broek gezien bij miss Etam maar die was er alleen in maatje extreem groot en maatje extreem klein en laat ik daar nou ergens tussenin zitten . Maar hier hadden ze hem dus wel in mijn maat, jippie! Heb hem direct even kort gewassen (nieuwe linnen kleding jeukt zo) dus morgen kan ik lekker luchtig over straat.
Verder was het niet veel soeps vond ik. Vooral de shirtjes konden me niet bekoren hoor.... allemaal enorm opzichtig, grote prints etc etc. Maar deze broek heb ik binnen en ik gok dat ik die nog veel ga dragen (en dat voor 20 euro.... was namelijk nog in de aanbieding ook ).

Waar je als zwangere al niet blij mee kan zijn.

groetjes,
Marije

Hey Marije,

Wat heerlijk als je zo'n koopje op de kop tikt he. Ik heb ook echt zin om te gaan shoppen voor leuke dingen. Het komt er alleen nog niet echt van. Bovendien moet ik ook altijd een half uur in de bus zitten (woon in een dorp) voor je de stad in kan. Zal zo blij zijn als ik mn rijbewijs kan halen volgende week. Dat vind ik overigens wel heel eng brrr.

Ik las gisterenavond in de babygids die ik van de vk kreeg dat decafe net zo slecht is als gewone koffie in de zwangerschap, potverdikke!!!! Dat heb ik al al die tijd gedronken. Ik stop daar dus onmiddelijk mee. Ik was er al bang voor he, en ja hoor. De angst sloeg me om het hart echt waar. Ik dacht nee he. Dus vandaag geen koffie meer voor mij.

Ik ga lekker weer de tuin in want die is nog lang niet klaar en dat is meteen lekkere beweging. Nou meiden geniet van het mooie weer he en tot schrijfs maar weer.

En Petra, je tuin al aan kant?!?!
Heb ik hier ook nog wel wat onkruid staan .

Hier een heerlijk relaxed dagje gehad IN mijn nieuwe linnen broek natuurlijk haha. En die zit lekker hoor. Als het weer een beetje meezit heb ik die nog tot in september aan volgens mij (zou handig zijn, dan gaan we nog naar een huwelijk en dan is deze broek een prima nette basis).

Zag vandaag ergens een site van iemand die eind november uitgerekend was (dus 2 weken minder ver als ik) en die waren al met de babykamer bezig. Wow lekker op tijd dus! Voordat we daar hier bezig kunnen moeten we een kamer bouwen voor onze jongste. Ben er ook nog niet echt mee bezig eerlijk gezegd (al kon ik het gister in de bouwmarkt niet laten even bij de kleurstalen te kijken voor een leuk kleurtje muurverf en heb al wel wat gezien)..... eerst die andere kamer nog maar (en daar moet nog een halve zolder voor verbouwt worden.... in de zomer!

Vind wel dat het nu ineens snel gaat na die goede termijnecho. Ben alweer 12.5 week. Als we op vakantie gaan ben ik alweer ruim over de helft. Waar blijft de tijd?!?

groetjes,
Marije

Hallo,

Alweer een mooie dag is begonnen, gister toch ook maar in de tuin aan de slag gegaan, bedankt Petra ! Bij jou de tuin op orde? Hee ik ga voor je duimen hoor voor dat rijbewijs. Het is zo ontzettend handig! Maar als ik nu nog aan afrijden denk, brrr, fijn als het achter de rug is! Lekker beppen met de examinator, gaat vast lukken!
Enne gaat het met je Petra? Zal vast niet helpen maar ik denk aan je hoor!
Hihi wij zijn hier al aan het verbouwen dus de kamer gaat in een moeite door. We hebben maar een kamertje over (logeer/was/overig) en die wordt het dus. Hadden we voor het gemak al een leuk kleurtje gegeven, dus alles alleen opleuken straks...
Durf eigenlijk pas na aanstaande vrijdag echt aan dat soort dingen te denken. Ken je dat: het voelt goed, maar toch....
Heerlijk nog zo'n vrije dag! En mijn vriend maar werken..

Fijne dag iedereen! Liefs D

Hoi D,

Nee mijn tuin is nog niet af. Ik was halverwege zo moe ineens dat ik moest gaan slapen hahaha..erg he. Nah ja daar moet ik dan toch echt aan toegeven op zo'n moment. Vandaag naar het strandje geweest bij ons vlakbij maar dat is zo'n K strandje met allemaal schelpen pfff. Vrienden van me kwamen ons halen omdat ik niet echt zo fijn in mn vel zit. En die wilden geen nee horen. Die dachten me een plezier toe doen terwijl ik al helemaal geen zin had maar goed. Mn dochter heeft er haar voet opengehaald, dus wij snel naar de dokter  en nu zit ze  in een biotexbadje  en moet om half 5 weer naar de dokter om het te laten verbinden. Balen zeg. Dus ik ben alweer bekaf haha...

Verder voel ik me redelijk maar nog niet echt superhappy ofzo.  

Groetjes en geniet van he mooie weer he meiden.

Peet  

Terug
Bovenaan