haai!
hoe gaat 't bij jullie?
petra hoe gaat het met je? red je het allemaal een beetje?
ik heb vandaag enorm de zenuwen, ben zo nerveus dat ik er benauwd van ben. donderdag hebben we (eindelijk!!) de 2e echo en hoewel ik niet kan wachten, ik ben er enorm nerveus voor. zo bang dat 't kindje toch weer gestopt blijkt te zijn. ook al hebben we al een goede echo gehad, je weet het niet! maar goed, daar hoef ik jullie niets over te vertellen.
verder ben ik enorm chaggerijnig omdat m'n vriend echt geen vinger uitsteekt in het huishouden. ja af en toe doet ie wel eens wat, maar hij laat echt zoveel liggen! en dat doet hij natuurlijk echt niet om mij te pesten, hij ziet het gewoon niet. en hij heeft altijd wel iets 'belangrijkers' te doen. zoals gisteravond, we hebben gegeten en ik moest snel weg, hij zet de spullen dus wel in de keuken en spoelt de borden af (alleen spoelen, geen afwas), maar de (aangekoekte) pan laat ie in de gootsteen staan, met z'n vieze koffie kopje ernaast op het aanrecht, de afwasborstel midden op 't aanrecht, glazen en onderzetter gewoon nog op tafel. en nu is ie voor z'n werk naar het buitenland voor 2 dagen en het staat er allemaal gewoon nog. dus dan doe ik het maar weer, omdat ik geen zin heb om in de troep te zitten. terwijl ik thuis ben omdat ik vanuit huis werk en niet omdat ik lekker vrij ben!
echt waar, ik maak me echt een beetje zorgen over hoe dit straks moet gaan als de baby er is.
sorry hoor dat ik zo zeur, ik weet ook wel dat er belangrijkere dingen zijn, maar dit kan me zo storen! BAH!!
hebben jullie tips om het hem aan z'n verstand te brengen? ik heb echt al van alles geprobeerd. (zijn argument is: toen ik nog in m'n eigen huis woonde ging het toch ook goed? haha ja toen kookte hij nooit en had dus geen afwas, de wc was echt TE ranzig en omdat hij nooit thuis was lag er wel stof maar verder ook geen troep)
Oja, hij heeft sinds kort z'n rijbewijs en z'n eigen auto en op die auto is ie toch zuinig!!! en schoon!!!! hij maakt hem iedere week schoon, zuigt hem uit, ruimt hem op, en als ik een kruimeltje laat vallen dan is dat heel erg. hoe kan dat toch!!
nou meiden, je merkt wel, de hormonen vliegen hier weer lustig in het rond. nogmaals sorry maar ik moest het echt even kwijt.
fijne dag!