Forum hoppers

Als je moe bent dan moet je slapen.... mits je daar aan toe komt natuurlijk met kids ed.
Hier slaap ik ook zeker de helft van de week nog even mee tussendemiddag. Als ik maar doorga en doorga dan ga ik gewoon stuk.
Vandaag wel lekker rustig dagje bij huis gehad heer, heerlijk. Dit had ik voor ogen. Deur open, zandbak open, kids spelen, beetje schoonmaken ondertussen afentoe ook even niksen in de tuin, mmmmmm (wel even het onkruid negerend waar ik nog niet aan toe ben gekomen).

Verder niet zoveel bijzonders te vermelden hihi

groetjes,
Marije

Hey meiden

allemaal lekker aan het genieten van het super mooie weer?
Ik met pieken en dalen was vanmiddag vrij maar heb hele middag op de bank gelegen, ik kreg niets uit mijn handen hele dag door zo'n misselijk gevoel, en dit heb ik al ongeveer 2 weken, maar heb er alles voor over, maar nu moet ik ook al spugen s'morgens ik sta expres al wat eerder op, om rustig aan te kunnen doen.

Ook ben ik met mijn hoofd nu veel bezig met de mik van afgelopen december be nu vandaag 9 wk en 1 dg, en de vorige x was op de echo te zien, dat het kindje toen gestopt is met groeien met 9 wk en 2 dgn.
Ik krijg echt de zenuwen, snauw mijn vriend af, gelukkig heeft hij brede schouders maar vindt het zo rot.volgende wk woensdag hebben we de 2de termijn echo, blijft nog even spannend dus

veel liefs Diana

haai!

hoe gaat 't bij jullie?
petra hoe gaat het met je? red je het allemaal een beetje?

ik heb vandaag enorm de zenuwen, ben zo nerveus dat ik er benauwd van ben. donderdag hebben we (eindelijk!!) de 2e echo en hoewel ik niet kan wachten, ik ben er enorm nerveus voor. zo bang dat 't kindje toch weer gestopt blijkt te zijn. ook al hebben we al een goede echo gehad, je weet het niet! maar goed, daar hoef ik jullie niets over te vertellen.

verder ben ik enorm chaggerijnig omdat m'n vriend echt geen vinger uitsteekt in het huishouden. ja af en toe doet ie wel eens wat, maar hij laat echt zoveel liggen! en dat doet hij natuurlijk echt niet om mij te pesten, hij ziet het gewoon niet. en hij heeft altijd wel iets 'belangrijkers' te doen. zoals gisteravond, we hebben gegeten en ik moest snel weg, hij zet de spullen dus wel in de keuken en spoelt de borden af (alleen spoelen, geen afwas), maar de (aangekoekte) pan laat ie in de gootsteen staan, met z'n vieze koffie kopje ernaast op het aanrecht, de afwasborstel midden op 't aanrecht, glazen en onderzetter gewoon nog op tafel. en nu is ie voor z'n werk naar het buitenland voor 2 dagen en het staat er allemaal gewoon nog. dus dan doe ik het maar weer, omdat ik geen zin heb om in de troep te zitten. terwijl ik thuis ben omdat ik vanuit huis werk en niet omdat ik lekker vrij ben!
echt waar, ik maak me echt een beetje zorgen over hoe dit straks moet gaan als de baby er is.
sorry hoor dat ik zo zeur, ik weet ook wel dat er belangrijkere dingen zijn, maar dit kan me zo storen! BAH!!
hebben jullie tips om het hem aan z'n verstand   te brengen? ik heb echt al van alles geprobeerd. (zijn argument is: toen ik nog in m'n eigen huis woonde ging het toch ook goed? haha ja toen kookte hij nooit en had dus geen afwas, de wc was echt TE ranzig en omdat hij nooit thuis was lag er wel stof maar verder ook geen troep)
Oja, hij heeft sinds kort z'n rijbewijs en z'n eigen auto en op die auto is ie toch zuinig!!! en schoon!!!! hij maakt hem iedere week schoon, zuigt hem uit, ruimt hem op, en als ik een kruimeltje laat vallen dan is dat heel erg. hoe kan dat toch!!

nou meiden, je merkt wel, de hormonen vliegen hier weer lustig in het rond. nogmaals sorry maar ik moest het echt even kwijt.

fijne dag!

hoi meiden,
hoe gaat het met jullie? ook zo lekker aan het genieten van het mooie weer?
moest afgelopen weekend werken,maar heb nu ff vrij,woensdag weer nachtdienst in.
gister moest ik er toch aangeloven,hihihihi...positiekleding gekocht. een spijker broek en een witte capribroek.nog een paar leuke shirts en tuniek erbij gekocht,had de smaak te pakken,hihihihihih.
vanochtend naar vk geweest en het hartje gehoord en bloedonderzoek was goed. weer een mijlpaal bereikt......zo voelt het wel na de miskraam in jan''08
@petra:lukt het alllemaal een beetje? erg vervelend dat je in deze situatie zit. leef met je mee.
@diana: ik begrijp je gevoelens best,dat je wat ongerust maakt omdat je nu in dezelde week zit. maar hou je taai en geniet van het wondertje in je buik.
voel mij nu ook niet meer zo moe en misselijk.
nou meiden,zijn jullie weer ff op de hoogte.
veel liefs jose.

Hoi allemaal,

Aardig dat jullie allen aan me denken. Het valt ook idd niet mee. Ik heb af en toe kontakt met de vader van het kind en soms lijkt er op dat ie met me verder wil en dan weer niet. Tis een beetje een ge-jojo. Echt duidelijk is het niet vind ik. Ik laat het maar ff allemaal. Mn eigen gevoelens liggen ook in puin want ik heb nogal wat verdriet gehad vorige week. Ik ben nu een beetje neutraal geworden merk ik. Wat de baby betreft, volgens mij gaat alles nog gewoon goed. Ik ben door die cruciale week heen maar ja, moet nog wel eerst de volgende echo krijgen en dan weet ik het pas echt natuurlijk.

@ S, irri he mannen en huishouden pfff. Ik ken dat van mn vorige relatie, die was ook zo slordig. Althans hij vond van niet maar ik dus van wel. En dat veranderde helaas niet toen er kinderen kwamen.

@ 19 1, ik snap het hoor dat je door die week heen wilt en zelf wil zien of het hartje klopt. Ik had dat vorige week dat ik daar doorheen moest. Zou morgen een echo krijgen maar die heb ik moeten uitstellen tot volgende week helaas! Anders had ik het al snel geweten. Maar goed...nog eventjes volhouden.

@ Jose, Lief dat je aan me denkt. Ik sla me er doorheen, eerst ff mn rijwebijs proberen te halen deze week en daarna mogen de emoties losbarsten!

Ik ga nog even genieten van het mooie weer en hopelijk de rest van de tuin afmaken haha...gaat echt in etappes nu hoor. Maar ja de voortuin was ook een stukkie kleiner dan de achtertuin dus het kan ook niet anders. En als mn echo goed blijkt te zijn volgende week ga ik lekker shoppen voor positiekleding! Heb er nu al zin in.

Groetjes Peet

Hoi!
Zo ik ben weer afgekoeld...
Hee petra wanneer heb je je rijexamen?? Dan kan ik voor je duimen!
Is het nog gelukt in de tuin vandaag? Wat vervelend dat er zo'n gejojo is en dat je niet echt duidelijkheid hebt. Op zich wel zo dat er dus misschien wel wat hoop in zit?? Een kans op een goede afloop? Ik hoop voor je in ieder geval.

Leuk Jose, positiekleding shoppen! Waar ben je geslaagd? Als de echo donderdag goed is dan ga ik volgende week met m'n moeder op pad, kan wel wat tshirtjes gebruiken. Het is zowiezo altijd een lastige tijd qua kleding vind ik, zo in het voorjaar, maar nu helemaal...even iets voor erbij kopen zit er niet echt in, dat vind ik zonde. Hebben jullie nog tips van winkels/ketens/merken waar ze leuke, beetje stoere shirts hebben? ik ben niet zo van de bloemetjes en drukke printjes.

Marije bij jou alles okee?
En Diana succes he, spannend deze tijd, maar het zit vast goed!

doei allemaal slaaplekker!!
sabine

Hallo allemaal,

Zo wat een 'feest' van herkenning is het toch weer hier. Ik ben heel zenuwachtig voor vrijdag, de tweede echo en ik kijk er ook naar uit, heel apart. Alles kan voor mijn gevoel pas echt daarna beginnen. Inderdaad de week erna echt shoppen (moet zeggen dat ik de tuniek mode van nu ideaal vind, daar kan ik voorlopig wel mee uit de voeten!)

Ik vroeg me ook al af of je wilt zeggen wanneer je gaat afrijden, ga ik enorm duimen!

En dan een niet opruimende man.... zucht, soms laat ik iets liggen (bijv. lege shampoofles die hij uit de douche richting prullenbak gegooid heeft) maar na een week gooi ik het toch maar weg... Pff En inderdaad oooooh als je dan 's avonds thuis komt en alles staat nog vies te wezen op het aanrecht, tegenover de vaatwasser.... AAAAAAAAAAh. Maar verder hebben we het errug gezellig hoor   .

Hee Petra, op zich wel positief toch dat hij soms nog wel lijkt te willen? Is hij een beetje nerveus geworden van de baby ofzo? Inderdaad een goed plan om het maar zo te laten... Lijkt me soms makkelijker gezegd dan gedaan, gelukkig heb je nog een achtertuin!!!!!

Nou ik ga maar eens aan het werk. Pff bijna vrijdag...

Fijne dag iedereen,

Liefs
D

hoi,

ja gaat goed hier hoor!
Ben veel buiten met de kinderen op het moment en de rest van de dag zand aan het ruimen . Zo lekker dat we er gewoon elke dag uit kunnen in t shirt en luchtige broeken en niet hoeven te kijken of het misschien zo gaat regenen. De heren zijn dus direct een stuk rustiger.... ze kunnen nu gewoon uitrazen.

Qua zwanger zijn echt een beetje in het zwangerschapsvacuum aanbeland. Die buik staat stil, eetlust komt weer terug. Alleen vermoeidheid blijft. Maar je voelt nog niks en het duurt nog een weekje voor we naar de VK mogen om het hartje te luisteren.
Daar kijk ik erg naar uit, maar net als bij jullie met de echo's... kijk ik er ook wel tegenop. Rare mensen die zwangere vrouwen. Het gevoel zit nog steeds helemaal goed, kan me niet voorstellen dat dit kindje niet in november in het wiegje zal liggen, maar toch die  'angst' dat we misschien niks zullen horen dinsdag, brrrrr.
Gelukkig genoeg afleiding en daar niet al teveel mee bezig maar toch.

Maar ik ga zo hier de kinderen in de auto pakken en op pad.
Fijne dag allemaal!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan