Forum hoppers

PETRA SUCCES!!!!!!!! je gaat 't hartstikke goed doen en gewoon even je rijbewijs halen!!! ik duim voor je!!!

duimen jullie ook voor mij?? 13 uur 1e verloskundige en 18 uur 2e echo.... was vanmorgen om 6 uur wakker van de zenuwen...

vanavond hopelijk allemaal goed nieuws hier!!!

en? en? en? en? en? heb je hem???!?!? ik hoop het zo voor je!!

WIJ HEBBEN HET HARTJE GEHOORD BIJ DE VERLOSKUNDIGE!!!!! JIPPIEAJEEEEEEEEEEE!!!
vanavond nog de echo, maar daar gaan we nu met een gerust hart naartoe!
OOOOOH YEAH wat een opluchting!!!

doei!!!!!!!

hé Sabine wat super!!!!!
Nou dan is die echo gewoon puur genieten vanavond, want jullie spruit doet het gewoon, yiieeeehaaaa. Heerlijk zeg.

En Petra..... en en en en en???? Moeten we in het vervolg oppassen als we naar Zeeland gaan? Maak jij de wegen onveilig?
Vertel kom op haha.

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Ik heb het helaas niet gered. Alles deed ik goed maar kreeg een ingreep op de snelweg. Ach volgende keer beter, 26 juni ga ik weer op. Wel een gedoe pff. Wou er vanaf zijn maar goed. Het zal wel weer ergens goed voor zijn ofzo. Die snelweg zit er bij mij nog niet goed in. Vind ik echt eng. Hebben jullie dat helemaal niet?

@ Sabine, wat heerlijk dat je het hartje hebt gehoort. Meid wat een goed nieuws. Vanavond ga je echt lekker kijken naar je kindje. Ben zo blij voor je.

Ik kan eerlijk gezegt ook niet wachten tot volgende week vrijdag zeg. Duurt dat nog lang en dan te bedenken dat ik hem afgelopen woensdag al gehad kon hebben grrrrr. Ach ja....zo is het leven he. Ik ga nog even relaxen want ik ben doodmoe van deze dag. Wat een toestand om ff af te rijden en het dan niet halen zeg :( baal ik zo van he.

Tot laters meiden enne we horen wel hoe het ging bij de echo he sab.

Ohhhh he nee balen zeg Petra! Stom he dat afrijden... Ik ben heel zeker op de weg maar niet bij het afrijden...... Ik ben uiteindelijk bij de BNOR afgereden, heel fijn was dat. Het stomme is dat ik jaren later mijn E rijbewijs in een keer heb gehaald...
Het gaat goed komen hoor! Leuk joh, ga je afrijden met zichbare buik..als dat geen gespreksstof op gaat leveren... dus spanning af laat nemen...
We duimen dan allemaal vrolijk weer mee!
Sterkte en liefs
D

mmmm had ik gister een hele reactie getikt en geplaatst.....maar staat die nergens?!
Nou ja even kort dan weer.

Wat balen Petra! Was het idd met het invoegen op de snelweg waar het mis ging? Daar was je toch al licht huiverig over vantevoren?
Zelf vind ik het eigenlijk niet eng.... meer! Tijdens het lessen keek ik ook altijd het meest op tegen de snelweg en toen heb ik een keer een dubbele les gedaan en vrijwel alleen maar snelweg gereden en eraf en er weer op. De rest ging altijd al heel erg goed, dus vond het wel best die bebouwde kom etc. Daarna was het wel goed voor m'n gevoel. Misschien een idee voor jou om te vragen of je een lees grotendeels aan de snelweg kan besteden, want je leert het alleen door veel te doen.

In dat opzicht begint het pas echt als je eenmaal je rijbewijs hebt en regelmatig een stukje rijdt. Toen ik mijn rijbewijs net had ben ik diezelfde middag nog naar Schiphol gereden waar mijn moeder het laatste stuk voor haar rekening nam en daar heb ik best veel van geleerd.

We gaan in juni gewoon weer voor je duimen en dan komt het vast helemaal goed

@Sabine: hoe was het bij de echo?

groetjes,
Marije

Hey Marije,

Thx voor je reactie hoor meid. Tja tis zonde maar ik was er misschien toch niet helemaal klaar voor dan ofzo. Alles ging idd goed maar die snelweg niet. Het invoegen dit keer wel maar ik moest er af en er zat een vrachtwagen met een lange oplegger en een gek zwaailichtje op die rijbaan waar ik eraf moest en toen ik eraf wilde ging hij plots invoegen zonder eerst richting aan te geven. Ik had het niet zien aankomen. De instructrice vond dat ik dat wel had moeten weten want die kwam van een parkeerplaats en was nog vaart aan het maken pffff....toen stond ze boven op mn rem dus. Balen maar goed.

Ik ben al naar rotterdam gereden. Ik had toen 4 uur les. Het heeft me niet geholpen ik blijf bang op de snelweg. Het liefst zou ik het helemaal overslaan maar goed ik ga nog 6 lessen nemen en dan maar hopen dat ik over die angst heen kom maar ik betwijfel het echt.

Vandaag voel ik me uiterst moe van de zwangerschap en ik mis mn (ex)?  vriend die er gewoon niet is voor me. Ik heb het erg zwaar er mee.  Ik zie mn toekomst wat somber in als alleenstaande met 3 kids bah bah. Sorry voor mn geklaag hoor meiden.

@ Sabine, hoe was de echo? Dat willen we allemaal wel graag weten meid.

Groetjes en geniet van het weer he zolang het nog duurt.

Terug
Bovenaan