Forum hoppers

hehe eindelijk bericht van Sabine
En goed bericht dus ook (waar ik eigenlijk na het hartje horen ook wel vanuit was gegaan). Bij jullie een kleine ADHD'er in de maak... of gewoon een sportman/vrouw, nu al aan het trainen haha. Hier bij de termijnecho nog nooit een druk kindje in de buik gehad, doen het rustig aan (deze zal dan vast ook niet vroeg lopen ).

Maar het voelt echt heerlijk idd nu we het hartje ook gehoord hebben hoor. En de VK zei al: wij kunnen dan wel zeggen je bent nu de mk grens echt wel voorbij... zo voelt het nooit. Vond het echt super om dat hartje tekeer horen te gaan, zat ook mooie variatie in de snelheid (van 140 tot 180 zo'n beetje) dus helemaal perfect. Ook al ben ik 10 kilo lichter voor mijn gevoel, mijn buik is volgens mij sinds gister gegroeid haha: IK BEN ZWANGER!!!!!

Krijg ineens ook al opruimkriebels.... het huis moet aan kant... er moet namelijk nog wel een nieuwe kamer komen voor de jongste. Die gaat naar zolder en das vooral nog veel troep. Komende week gaan de kids dus even naar opa&oma en gaan wij puimruimen. Spullen die ik in 2 jaar niet gezien of gemist heb gaan weg weg weg. Grof vuil we komen eraan.

Heb het gewoon lang lopen uitstellen, maar zou het fijn vinden dat de ruimte in elk geval dusdanig leeg is als we op vakantie gaan dat we bij terugkomst kunnen gaan opbouwen. Na de vakantie zit ik ook op 25 weken ongeveer...dan moet er dus een peuterkamer klaar en de babykamer nog wat aanpassingen.... ja dat moet lukken.

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Eindelijk een verlossend woord van Sabine hahaha....ik zat m echt te knijpen. Dacht er is wat pfff. Gelukkig niet. Allemaal goed nieuws. Ben echt heel erg blij voor je (jullie).

De vader van de baby gaat toch niet mee met de echo. Als ik geen vervoer heb vrijdag zal ik  de afspraak  dus weer moeten gaan verzetten.....grrrrr. Er is verder niets veranderd. Sta er alleen voor. Geen nieuws meer aan toe te voegen. Het is echt wel triest. Heb geen baby gemaakt om vervolgens alleen verder te gaan met 3 kids. Echt waardeloos. Ik verontschuldig me al de hele tijd tegenover dat kleintje....zeg ik sorry sorry sorry...moet er best wel om huilen soms. Ik mag straks ook een zolder in orde gaan maken in mn uppie.Jippie, kijk ik echt naar uit.  Natuurlijk zal mn vader wel komen helpen maar die man kan ik niet alles alleen laten doen. Hij wordt ook al een dagje ouder! Bovendien moet ik eerst puinruimen net als marije....er staat een hoop zooi die ik al jaren niet gebruik!

Op zich wel lekker dat allemaal een keer op te kunnen ruimen overigens. En misschien verhuis ik nog wel naar waar mn familie woont. Ben ik ook mee bezig. Dan heb ik iig hulp.

Nou meiden, het ziet er voor mij wat minder rooskleurig uit allemaal maar ja het leven gaat weer verder he.

Groetjes Petra

Ow ja

@ Marije,

Ik vergeet nog iets te zeggen. Ik heb sinds vandaag echt het gevoel dat het een meisje is  en dat gevoel wordt alleen maar sterker. Ik heb dit nog nooit gehad. Bij mn andere 2 ook echt niet. Maar ik herinner me dat jij zei dat je dat bij jouw kids ook had en je had nog gelijk ook toch? Ben erg benieuwd of ik ook gelijk zal gaan krijgen.

Groetjes Petra

Hallo,

Wat fijn dat je er weer bent S! Super nieuws he. Haha verbouwen... pff wij waren met de 'gewone' verbouwing nog niet eens klaar....
Oh Petra he wat is dat balen zeg, je zou hem toch even wakker willen schudden. Misschien is het verhuizen dichtbij familie wel wat, maar ja verhuizen op zich is natuurlijk ook weer een gedoe! He bah zeg. Nou maar weer heel heel veel sterkte en liefs!

Ik ga aan het werk.
Liefs voor allen
D (haha 14 weken vandaag, jawel!)

Hy dames..

ben een poosje niet geweest, erg misselijk enz maar dat begint nu wat af te nemen.
Gisteren 2de echo gehad en   hartje klopte , en de armpjes e beentjes bewoge geweldig, mijn vriend en ik zaten allebei met kippenvel op onze armen e kijken.
De vorige x waren we tot onze spijt een week vroeger dan dat we dachten, maar nu 3 dgn later zijn vandaag precies 11 weken, dus de risico volle grens duurt nog maar een weekje, maar vel me echt super, wat ben ik super blij.

Wij zij ook druk aan het verbouwen boven dat lag al in de planning maar komt nu goed uit en het weer zit super mee dus.

@petra: Wat ontzettend vervelend voor je, ik denk heel vaak aan je vanuit de provincie drenthe een dikke knuffel voor jouw.

@ super dames dat met onze kleintjes alles goed gaat.

dikke knuffel diana

He Petra wat ongelooflijk *!*$!*((!((*#*!@*
Eerst krijg je toch best wel hoop doordat hij zelf aangeeft bij de echo te willen zijn en het dan toch weer af laten weten.... hoop dat je vervoer en oppas kan regelen en wel gewoon je kleintje even kan bekijken.

Verhuizen richting familie zou ik heel goed kunnen begrijpen. Moet je dan veel verder weg of valt het mee (ook voor de kinderen)? Een sociaal netwerk om je heen is toch wel fijn met 3 kinderen en straks een baby erbij. Maar ja is ook weer veel geregel en gedoe waarschijnlijk....

En dan je gevoel.... vooral bij de eerste had ik een heel sterk gevoel: dit is een jongen. Was niet eens echt een gevoel, maar meer een overtuiging haha dat was echt heel sterk. Als hij een meisje was geweest.... dan had ik daar heel erg aan moeten wennen denk ik.
Bij de tweede dacht ik eerst op basis van de het anders zwanger zijn: dit is vast een meisje, maar een paar weken verder was het toch: das dikke onzin, volgens mij is het gewoon weer een knul! En dat bleek hij dus ook te zijn.

Tot nog toe heb ik deze keer een meisjesgevoel... maar dat is nog geen sterke overtuiging, dus kan best zijn dat ik over een paar week roep dat ik toch denk dat het een jongen is .

@Diana: drenthe?!?! waar in Drenthe als ik zo brutaal mag zijn?

groetjes,
Marije

hoi meiden,
ook weer nieuws vanuit de provincie groningen.........
vanochtend weer echo gehad,zag er erg goed uit. het kindje bewoog zeer uitbundig,leek wel of het de hik had. en vorige week hartje gehoord bij vk.
kon het niet laten en heb twee rompertjes met jip en janneke gekocht en een boekje met kinderliedjes. kunnen mijn man en ik alvast oefenen.hihihihihi.
hebben  een heerlijk pinksterweekend gehad in arnhem.  zijn naar openluchtmuseum geweest en savonds arnhem in en werden nog getracteerd op concert met bekende hollandse artiesten,jeroen vd boom en gerard joling.tweede pinksterdag naar een vriendin en vriend in arnhem geweest,nog ff onze trouwfotos laten zien. heerlijk gewandeld in een groot bos/park. nou ons weekend kon niet meer stuk met dit mooie weer. en dinsdag mocht ik weer aan het werk.
@ diana: gelukkig ben je niet meer zo misselijk. en tof dat de echo goed was.
@ petra: wat weer rot nieuws zeg,snap niets van je vriend.......er zit zon mooi wonder in jouw buik.
@ de andere meiden...fijn dat het zo goed met onze zwangerschappen gaat,het is ons ook gegund.
veel liefs van jose.

Terug
Bovenaan