Forum hoppers

Hé Petra, maak je je vooral niet druk om ons wat wij van je 'geklaag' (vind het namelijk geen geklaag) zouden vinden.... jij zit er midden in en het lijkt me toch wel een aardig beroerde situatie. Ik ken je dan wel verder niet, maar tuurlijk ga je het redden met 3 kindjes.... MAAAARRRR dat is makkelijk gezegd, ik hoef het niet doen en dan is het altijd makkelijker gezegd dan voor degene (jij dus) die er voor staat en het moet doen.

Hoop nog steeds je vriend (ex?) na de echo volgende week zich toch gaat beseffen wat hij allemaal op het spel zet, niet alleen jullie relatie maar ook een kans om zijn kind in dagelijkse omgang te zien opgroeien. Is toch anders dan afentoe een dag of een weekend.

Hoe gaan je oudsten er trouwens mee om? Die krijgen toch wel aardig wat mee lijkt me, zijn al grote kinderen en zijn niet 'blind'.

groetjes,
Marije

Hallo dames,

Jubeldejubel, hoera hoera. Inderdaad: de echo was helemaal ok! Kindje zag er super uit en het hartje doet goed zijn best. Oh wat  ben ik opgelucht zeg! Dus nu ga ik ook eindelijk echt openbaar: ik ben 13 weken zwanger! Heerlijk  gevoel, is een last van me afgevallen en dat rottige stemmetje van het kan alsnog.. kan ik nu beter de baas.
He bah zeg Petra ik kan het me zo voorstellen dat je baalt. Is ook niet niets hoor dit allemaal, typ het maar lekker van je af hoor! Die echo van volgende week is vast een mooi moment van jullie samen, sommige mannen moeten even flink wakker geschud worden! Ik duim lustig door!
Ga vandaag de echo weer proberen bij de foto's te zetten... wie weet.
Liefs
D (zooooooooooo blij)

Hoi meiden,

Wat een weer he. Ik heb het wel warm moet ik zeggen. Heb er meer last van dan anders maar ben toch wel superblij met dit mooie weertje ondanks mn omstandigheden. Ik heb ook wel hoop op volgende week hoor bij de echo. Eens kijken of er iets veranderd of niet. Ik ben vandaag 9 weken en voel me gelukkig nog steeds goed lichamelijk. Hopelijk kom ik die laaste 3 ook nog snel door zonder problemen.

@ Dattig,

Wat heerlijk dat de echo goed is zeg. Nu genieten van het vertellen aan iedereen.

@S,

Waar zit je meid, begin me bijna zorgen te maken zeg. Ik weet dat het zonde is om achter de pc te zitten met het mooie weer hoor. Hopelijk spreken we je gauw he.

Groetjes Petra

ja dat krijg je met mooi weer he.... iedereen buiten!

Maar het gaat hier goed hoor, al heb ik vandaag weer de zenuwen: vanmiddag (helaas pas om 16.40 uur) naar de VK om het hartje te luisteren en ja lang leve de mk-erfenis: maak me toch weer druk of we echt wel een hartje zullen horen.
Kan me haast niet voorstellen van niet, maar dat kleine irritante duivelsstemmetje krijg ik niet van mijn schouder gemept vanochtend.

Probeer dus even extra veel afleiding te vinden in de kids en dan is het hopelijk snel tijd om te gaan en dan hopelijk dat snel kloppende hartje te horen, pffffff.

Vraag me trouwens wel af waar Sabine is en hoe het gaat?!?!?!?!

groetjes,
Marije

hoi meiden daar ben ik weer!!!

sorry dat jullie in de rats zaten...het was ineens zo hectisch hier, dat ik helemaal niets meer heb kunnen schrijven...
de echo was GEWELDIG!!!!!!! omdat we 's middags het hartje al hadden gehoord (ook al zo geweldig!!!) gingen we superontspannen en vol verwachting naar de echopraktijk. de echodame was dezelfde als die vorige keer de miskraam constateerde, dus dat was wel even slikken, maar ze heeft enorm de tijd genomen en alles heel heel uitgebreid bekeken en laten zien. de kleine was al druk aan het sporten haha! hij ging 'staan' en met z'n armen heen en weer zwaaien, we konden zelfs z'n gezichtje heel goed zien! en weer z'n hartje gehoord! oh heerlijk!
we zijn daarna uit eten gegaan om het te vieren en ik had gewoon kramp in m'n kaken van de big smile op m'n gezicht!

vrijdag moest ik naar de andere kant van het land, voor de begrafenis van de vader van een goede vriendin van me. (en je gelooft het niet, komende week weer een begrafenis van de moeder van een andere vriendin. wat een ellende allemaal)
en daarna doorgereden voor een weekendje weg met de fam! was heerlijk! lekker op het water met dit mooie weer!

marije wat super dat jullie het hartje hebben gehoord!!! nu is het echt echt echt he!!! ik heb echt sinds de echo het gevoel dat ik nu echt in verwachting ben! dat ik niet alleen zwanger ben, maar dat er ook echt een kindje gaat komen! jippie!!

en weet je wat gaaf is?? van m'n ouders mogen we de kinderwagen uitzoeken!!! wow!!!

hee petra wat jammer joh dat je je rijbewijs niet hebt gehaald. maar nu kun je nog wel even goed oefenen op die snelweg, dat is ook fijner voor als je straks wel je rijbewijs hebt, want dan moet je het toch alleen gaan doen. kun je er extra les in krijgen??
hoe gaat het verder met je? vrijdag de echo he? heb je je partner nog gezien/gesproken? gaat hij nog mee? is er al een 'verandering'?

en dattig, wat super dat jij ook een goede echo hebt gehad joh! gefeliciteerd!

nou meiden ik ga weer ff verder met m'n werk, tot gauw!!
liefs sabine

Terug
Bovenaan