hoi meiden daar ben ik weer!!!
sorry dat jullie in de rats zaten...het was ineens zo hectisch hier, dat ik helemaal niets meer heb kunnen schrijven...
de echo was GEWELDIG!!!!!!! omdat we 's middags het hartje al hadden gehoord (ook al zo geweldig!!!) gingen we superontspannen en vol verwachting naar de echopraktijk. de echodame was dezelfde als die vorige keer de miskraam constateerde, dus dat was wel even slikken, maar ze heeft enorm de tijd genomen en alles heel heel uitgebreid bekeken en laten zien. de kleine was al druk aan het sporten haha! hij ging 'staan' en met z'n armen heen en weer zwaaien, we konden zelfs z'n gezichtje heel goed zien! en weer z'n hartje gehoord! oh heerlijk!
we zijn daarna uit eten gegaan om het te vieren en ik had gewoon kramp in m'n kaken van de big smile op m'n gezicht!
vrijdag moest ik naar de andere kant van het land, voor de begrafenis van de vader van een goede vriendin van me. (en je gelooft het niet, komende week weer een begrafenis van de moeder van een andere vriendin. wat een ellende allemaal)
en daarna doorgereden voor een weekendje weg met de fam! was heerlijk! lekker op het water met dit mooie weer!
marije wat super dat jullie het hartje hebben gehoord!!! nu is het echt echt echt he!!! ik heb echt sinds de echo het gevoel dat ik nu echt in verwachting ben! dat ik niet alleen zwanger ben, maar dat er ook echt een kindje gaat komen! jippie!!
en weet je wat gaaf is?? van m'n ouders mogen we de kinderwagen uitzoeken!!! wow!!!
hee petra wat jammer joh dat je je rijbewijs niet hebt gehaald. maar nu kun je nog wel even goed oefenen op die snelweg, dat is ook fijner voor als je straks wel je rijbewijs hebt, want dan moet je het toch alleen gaan doen. kun je er extra les in krijgen??
hoe gaat het verder met je? vrijdag de echo he? heb je je partner nog gezien/gesproken? gaat hij nog mee? is er al een 'verandering'?
en dattig, wat super dat jij ook een goede echo hebt gehad joh! gefeliciteerd!
nou meiden ik ga weer ff verder met m'n werk, tot gauw!!
liefs sabine