Forum hoppers

Hoi hoi

Ooooh wat een gaaf nieuws! Petra van harte hoor en ook zo fijn dat je wat rust vind in/met jezelf!
Goh ik heb echt nog nergens last van, behalve dan dat ik echt een goede BH aan moet en twee bij het paardrijden... anders klappert alles om mijn oren en heb ik pijn :) Nou mazzel dus. Ik had laatst wel bedacht dat ik misschien maar eens beter op moet letten met tillen, ik sjouw me vaak een breuk met boodschappen en dergelijke.
Heeeeeeeerlijk het is weer weekend!
Morgen wedstrijd, ik wil zo graag nog een klasse verder voor ik niet meer kan rijden... nou wie weet zit het me met rijden ook wel mee nu!
Fijn weekend allemaal! En succes met alles.
Ik heb zelf trouwens nog steeds niets gekocht.... al wel gekeken en her en der wat gekregen... Komt nog wel denk ik zo!

Dagdag

D.

hoi!
lekker weekend allemaal?
ik heb net lekker geshopt! vanmorgen al m'n broeken doorgepast en de score was 1 (met elastiekje om de knoop) haha! heb een hele mooie spijkerbroek gekregen van m'n vriendje en ik lijk er zowaar slank in haha!

denken jullie nog wel eens aan de miskraam? niet in de zin van angst en onzekerheid, want dat hebben we natuurlijk zowieso wel, maar meer over hoe ver je nu zou zijn? a.s. maandag zou onze uitgerekende datum zijn. ik moet er vaak aan denken de laatste paar dagen, en ook al ben ik ontzettend blij dat het nu allemaal goed gaat, ik heb op zo'n moment echt pijn in m'n hart en maag van verdriet. nu ook weer. het heeft echt wel een reden gehad waarom hij is gestopt met groeien en ook al heb ik nu veel blijdschap als afleiding en ziet het er allemaal heel goed uit, het doet echt nog pijn. ik schrok daar ook wel weer even van. en het stomme is, ik krijg meteen weer angst of deze het nog wel doet, ook al ging het vorige week zo goed op de echo. kon je maar even naar binnen kijken he!

doeidoei fijn weekend, ik ga lekker naar de film.
groetjes sab

Hey meiden,

Het weekend is triest met het weer he pff, regen en regen en nog eens regen....kan ik slecht tegen. Maar goed, hitte is ook niet alles haha..tis niet snel goed he.

Mijn buik begint nu een beetje te bollen en ik vind het wel grappig. Gelukkig zijn er 2 zomerbroeken die ik nog aan kan en een rokje dus ik kan nog eventjes vooruit. Mijn winterbroeken zijn nu echt niet meer te doen. Alhoewel ik het met elastiekje nog niet heb uitgeprobeert moet ik zeggen maar jullie zijn iets verder dan ik en natuurlijk al volop in de positiekleding he. Ik zal wel dringend wat nieuw ondergoed moeten aanschaffen want mijn borsten die willen echt niet meer in mn gewone bh's en ik heb nog maar 1 meegroei bh en dat is te weinig.

@ S, Ik denk nog wel eens aan de miskraam maar het maakt me niet meer verdrietig eigenlijk. Tja wel het punt, dat ik toen met mn partner zoveel verdriet had. Daar denk ik nog wel eens aan maar niet echt meer aan het kindje. Is dat raar? Ik heb het gewoon achter me gelaten in de wetenschap dat er iets echt mis mee was. Ik vind het nog wel balen hoor daar niet van maar verdrietig maakt het met niet meer.
Sterkte er mee meid.

hoi petra!
wel fijn dat je er zo over kunt denken...ik ga dat ook maar wat harder proberen. het is denk ik ook gewoon nog het verdriet en de pijn van toen. dat was er tot het moment dat ik weer zwanger was en dat kan natuurlijk ook niet ineens verdwenen zijn...zit kennelijk nog ergens in me.

leuk dat je al een bolling krijgt! ik niet hoor, heb wel flink wat vet erbij gekregen op m'n heupen en billen en m'n buik is aan de bovenkant ook 'n stuk dikker/opgezwollener dan eerst....en m'n middel is langzaamaan aan 't verdwijnen. maar onderop m'n buik waar de kleine zit daar zie ik echt helemaal niets! jammer! haha! maar goed, dat zal wel snel komen denk ik!

volgens de vk zat de baarmoeder nu boven 't schaambotje, haha het is nu dus hard bezig erbovenuit te groeien en dan groter te worden, maar straks moet 't precies dezelfde weg weer terug, maar dan stukken stukken groter! als 'k daaraan denk krijg 'k echt de kriebels haha!!

voel je je nog steeds zo 'goed' als pas petra? toen je ogen ineens open waren gegaan? ik hoop het voor je!!

nou meiden fijn weekend nog!
s

Hoi,

Sabine, ik denk er toch ook nog wel aan terug aan de mk en dan ook nog wel aan dat kindje en niet alleen maar aan die zw.schap. Kan dan wel denken: er is waarschijnlijk heel veel mis geweest met dat kindje dus maar goed dat het mis ging.... en toch... dat kindje was ook zo verschrikkelijk welkom en dan zit het afentoe nog best wel hoog hoor.
En dan direct er achteraan denkend: maar als dat goed was gegaan.... dan was dit kindje nu niet in mij aan het groeien en ook dit kindje is inmiddels helemaal welkom, voel het afentoe bewegen, kan me niet voorstellen dat niet dit kindje in mijn zou groeien.

Ben gewoon superblij met het kindje dat nu in mij groeit en beweegt en kijk echt uit om het in november in mijn armen te mogen sluiten, maar denk ook afentoe wel met weemoed hoever ik nu zou zijn en denk dat ik de uitgerekende datum van de vorige zw.schap ook wel even een 'raar' moment ga vinden. Tegen die tijd ben ik gelukkig wel 22/23 week zwanger en dat maakt het denk ik wel makkelijker. Het kindje zal zich dan luid en duidelijk laten voelen etc etc.....

groetjes,
Marije

Hallo allemaal,

Ben ik weer even. Ik voel me nog steeds goed alhoewel ik gisteren een dipje had en het tot me doordrong dat ik dus echt alleen ben! Maar vandaag gaat het weer goed. Ik geniet enorm van de rust. Elke dag met gezeur leven voor wekenlang dat breekt op en dat is nu lekker niet meer zo. Ik kom toe aan mezelf en de kinderen en natuurlijk de baby die lekker groeit.

@ S, Mijn buikje is niet heel erg goed te zien hoor maar ik voel hem duidelijk als ik sta en mn handen er op leg. Maar dat heb ik al eerder eens gezegt he haha mijn baarmoeder loopt op de zaken vooruit. Verder zijn het nog steeds omhoog geduwde darmen (leuke uistpraak van marije als ik het goed heb onthouden hihi)

Over de miskraam, gek he dat ik dat niet meer heb. Voel mezelf bijna monsterachtig als ik jullie verhalen zo lees en jullie gevoelens er over. Ik heb het echt helemaal achter me gelaten eigenlijk. Niet dat ik er nooit aan denk hoor. Ik weet nog hoe vreselijk het was maar het doet me geen pijn meer, Heb vrede er mee nu. Ja vind mezelf ook wel raar eigenlijk pff.

Geniet van de zondag he meiden.

Groetjes Petra

hoi!
marije, wel prettig om te lezen dat jij dat ook wel hebt, dat gevoel. het gekke is nu ook dat ik me helemaal niet kan voorstellen dat de baby nu geboren zou worden, we zijn er nog helemaal niet klaar voor. maar dat zou natuurlijk allemaal anders zijn als het wel goed was gegaan, dan waren we er vanzelf in meegegroeit. ja, toch doet het wel pijn. ik heb dat eigenlijk de hele tijd gehad, dat ik heus wel wist dat het kindje niet in orde was, maar dat kon me helemaal niets schelen, we waren ons kindje kwijt. dat relativeren is wel goed geweest af en toe, maar het werkte toch ook niet altijd. en nog steeds niet. maar goed, het is zoals het is, en we krijgen nu een ander kindje...die idd echt superwelkom is!! het zal vast niet voor niets geweest zijn.

ik ben wel ontzettend dankbaar dat we nu weer in verwachting zijn...ik moet er niet aan denken dat de uitgerekende tijd was aangebroken zonder een nieuwe zwangerschap.

hee petra je moet je niet monsterachtig voelen joh! nergens voor nodig. iedereen verwerkt het toch weer op een andere manier en het is juist hartstikke goed dat jij dat op die manier hebt gedaan.

groetjes sab

Hé Petra, sluit me aan bij Sabine hoor.... ieder verwerkt dit op zijn eigen manier hoor!
Had van mezelf nooit gedacht dat ik het zo 'lang' met me mee zou dragen. En als ik dan tik lang denk ik direct... hoe lang geleden is het nu eigenlijk bij ons?!?! Helemaal niet zo lang. Ik ben natuurlijk achteraf gezien zo snel weer zwanger geworden en dat kwam echt als een verrassing dat al heel snel (voorzichtige) blijdschap om dit nieuwe wonder ging overheersen en waarschijnlijk als ik niet zo snel zwanger was geweest had ik toen nog wat makkelijker afentoe het verdriet toegelaten.

Tis echt niet zo dat ik er nog heel veel mee bezig ben, maar het besef komt toch echt wel regelmatig nog voorbij en dat doet nog best weleens pijn.

Overigens ben ik wel superblij dat ik rond de uitgerekende datum al een behoorlijk eind onderweg ben in deze zw.schap. Gewoon ruim over de helft al!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan