Forum hoppers

he meiden,

vandaag weer van het lekkere weer aan het genieten met z'n allen?!
Hier wel in elk geval.

Maaaarrr mijn buik is te groot dan wel te klein .
Was met mijn moeder in de tuin bezig (netjes met handschoenen aan) en als ik te lang zat dan zat die mini pokkel gewoon in de weg! Zat echt precies in het buigpunt steeds 'iets' klem en dat was best ongemakkelijk. Ben op een gegeven moment ook maar gestopt en het werk op hoogte gaan doen hihi.

Gister met de was ophangen ook al hoor. Elke keer als ik bukte voor nieuwe knijpers/ was dan leek mijn buik te protesteren met als leuke bijkomstigheid dat ik bijna elke keer ook beweging voelde, jippie! Oké baby plagen is niet leuk, foei mama maar vond het wel erg leuk.
Voel hem/haar lang niet elke dag, hoeft ook nog niet, maar elke keer als het gebeurt staat er een grijns op mijn hoofd .

Hoe is het verder met iedereen?!

groetjes,
Marije (14 weken en 6 dagen)

hahaha das idd waar he dat het al behoorlijk te voelen is af en toe. Ik heb het voornamelijk in bed steeds met omdraaien dat ik ineens een pijnscheut krijg van die banden pfff. Dan lig ik echt even te creperen. Voor de rest groei ik nu echt helemaal niet meer lijkt wel...raaar. Maar dat komt wel.

Gelukkig is het met Diana goed afgelopen he, was echt ook ff bang zeg. Het is toch altijd ineens heel dicht bij je als een ander iets heeft ineens. Toen S niet reageerde na die echo zat ik ook zo in de rats haha. Hormonen he! Het is alsof je niets kunt hebben op dat gebied.

Nou ik denk dat ik beter nieuws heb dan een aantal dagen geleden, mn ex belde dat ie toch blij is met de baby, wist niet wat ik hoorde! Dus daar gaan we weer voel me net een jojo soms. Maar het is voor mij wel prettig te weten dat het kindje hem niet koud laat. We zullen zien waar dit schip strand, het is niet te volgen op het moment, dan wel dan niet maar het maakt me wel duidelijk dat hij het toch ook niet zo gemakkelijk los laat.

Groetjes en liefs en geniet van de zwangerschap, dat doe ik nu een extra beetje meer eigenlijk sinds dat nieuws!

hoihoi!
haha jeetje marije dat je buik nu al zo in de weg kan zitten joh! wel heel erg leuk dat je je kleintje al kunt voelen!! ik ben zooooooo benieuwd hoe dat voelt!! gisteravond zat ik in de auto en ineens voelde ik iets onderin m'n buik, terwijl die juist heel kalm was geweest qua darmen en 'pijntjes' en ik had dat nog nooit gevoeld, een soort stuiptrekkinkje leek het wel. zou dat hem geweest kunnen zijn? 'n vriendin zei dat het veel te vroeg was omdat zij 'm pas na de 20/22 weken voelde. maar goed, het zou toch best wel kunnen?? hoe voelt 't dan precies? of ongeveer?? ik ben zo nieuwsgierig!!!
m'n buik zit nu te irriteren, heb er echt even last van en lig al de hele middag op de bank. beetje hard gewerkt en gesjouwd denk ik.

petra wat een jojo is die 'ex' van je zeg! het is wel heel fijn dat hij nu wel weer wat positiever erin staat, maar pas je wel een beetje op jezelf? ik kan me voorstellen dat jij nu weer hoop hebt enzo, maar wie weet veranderd ie straks weer van gedachten en zit jij weer dieper in de put dan eerst. ik heb ook hele goede hoop voor je hoor! maar wees maar wel voorzichtig met jezelf!

diana echt zo fijn dat het allemaal okee is. wat een schrik!

en jose ook fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie.

ik heb vannacht gedroomd dat we weer een echo kregen, omdat ik me zorgen maakte, en alles zag er zo goed uit. ik hou dat gevoel maar weer vast. het is toch gewoon zo spannend allemaal! ik ben dolgelukkig, maar het idee dat er nu echt een kindje gaat komen is toch af en toe nog best heel onwerkelijk. ging de tijd maar wat sneller!!

liefs sab

Sabine, denk wel dat als die iets verder groeit hij juist niet meer in de weg zit hoor als buik. Zit nu echt een beetje op zo'n rare hoogte de baarmoeder.

Zal zo even proberen of ik een buikfoto kan plaatsen ben er nog niet echt achter hoe dat moet hier haha.

groetjes,
Marije

Hey marije wat een gave foto joh. Je ziet idd al veel. Nou zover ben ik nog lang niet hoor hihi. We zijn jaloers haha.

Maar we houden vol en het komt vanzelf. En idd het middelste gedeelte van je zwangerschap zit je buik niet zo erg in de weg maar het laatste gedeelte pffffffffffffffffff.

@ S, Ik ga zeker oppassen met mn ex want ik vertrouw het totaal niet hoor. Ben erg op mijn hoede. Dan weer wel dan weer niet. Ben geen jojo.

Meiden ik ga lekker bankhangen...tot morgen.

Groetjes Petra

gaaaf die foto! je hebt idd echt al 'n zwangerbuik! jaloers!!! haha wat grappig trouwens om een stukje van JOU te zien! ben zo benieuwd hoe jullie er in het echt uitzien...heb bij iedereen een beeld in m'n hoofd, hebben jullie dat ook? grappig he.
vanavond zei iemand tegen me dat ik al een mooi buikje begon te krijgen (JIPPIE!!) maar dat is echt omdat het avond is en omdat ik al uren niet had geplast (geen wc in de buurt)...morgenochtend is er weinig meer te zien :-(

ga snel slapen!
groetjes!

haha met dit stukje van mij moet je het voorlopig wel blijven doen hoor
Maar das nou net ook een heel belangrijk stuk natuurlijk.

Maar vanmorgen weer een klein jippie moment.
Bracht de oudste naar de psz en ik loop weg en komt er een moeder naar me toe: gefeliciteerd he! Zonder eerst te vragen of ik misschien wel zwanger ben of starende blik op die buik. Gewoon recht op de man eh vrouw af: gefeliciteerd, leuk!

Dus ik ben echt voorbij de fase: is ze nou dikker geworden.... of is ze misschien zwanger . Ikke is zwanger en ikke is blij!!!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan