Forum hoppers

Ja snap ik wel hoor maar ik vind zelf dan dat ik er zo koel over doe. Het was helemaal niet koel op het moment dat het gebeurde en die weken er na pff. Voelde me vreselijk. Maar ja tis nu toch echt over en kan er niets anders van maken.

Hebben jullie de kraamzorg trouwens al geregeld? Ik ga daar vandaag maar eens achteraan. Wel vroeg maar de vk wees me er op dat het echt zo vroeg moet...nou dan doe ik dat maar he haha...

Hoi meiden,

Ik voel me weer zo verdrietig vandaag. Gisterenavond heb ik mijn ex gesproken en hij zei me glashard dat ie totaal niets om me geeft en dat het hem weinig doet dat ik zn kindje draag. Hij heeft er niets mee. Hij weet nog niet of ie deel wil gaan uitmaken van zn leven. Ik heb bij deze maar bedacht dat ik dat niet eens wil! Wat een toestand.

Waarom overkomt mij dit in de tijd die de mooiste van mn leven had moeten zijn.

He Petra...Wat een ontzettende domper is dit zeg. He bah, dat moet ellendig voelen. Raar he hoe kan iemand nou niet blij zijn met zo'n wondertje. Bindingsangst met een grote B?
Nou ik vind het enorm rot voor je en geef je hierbij een enorme knuffel.
Ik ben wel heeeeeeeeel blij voor je hoor!
Hoop dat het een beetje vol te houden is.

En de miskraam... ja ik denk er wel aan maar dat gaat dan in een flits. Beetje onzekerheid, gaat het nu wel goed komen,... en hoe zou het zijn als niet... Heel snel weer weg die gedachten. Zal wel soort zelfbehoud zijn ofzo. Heb ook wel veel geluk dat ik direct weer zwanger was natuurlijk!

Nog geen hulp geregeld verder, ik ga in het ziekenhuis met keizersnede bevallen, weet eigenlijk niet waar je dan thuis nog recht op hebt. Ben wel vrijdag naar het kinderdagverblijf geweest, best raar!

Voornamelijk erg blij hier en ik geef daarom graag wat daarvan aan jou Petra!

Liefs
D.

Hey Dattig,

Lief van je. Ik voelde me vorige week best goed maar na zo'n telefoontje stort al je hoop weer in pff. Maar ik laat me er niet onder krijgen. Ik ga gewoon mezelf helemaal richten op al mn kinderen. Hij hoeft er voor mij niet bij betrokken te zijn. Het is niet anders. Sommige mannen zijn weglopers en losers!

Wat die keizersnede betreft, mijn zus had er vorig jaar eentje en die kreeg wel gewoon kraamhulp. Ze heeft zelfs nog een paar dagen extra aan kunnen vragen juist vanwege de keizersnede. Ik zou het wel even vragen, je hebt zooo hard hulp nodig na de bevalling!

Groetjes en liefs Petra

hoihoi!
hoe gaat het met jullie?

jeetje petra wat een ontzettend hard telefoontje heb je gehad. hoe kan hij dat nou zomaar zeggen he! ik vind het wel schandalig dat hij eerst bewust voor een kindje kiest en er vervolgens voor weg loopt. hoop dat het weer een beetje met je gaat, of is je 'goede' gevoel nu weer de grond ingedrukt?

spannend bericht van diana, ik hoop maar dat alles goed is!!

hier gaat het goed. ik voel weinig aan m'n buik (en jawel, daar maak ik me dan natuurlijk weer zorgen om), maar dat zal vast wel goed zijn. ik kan me zo slecht voorstellen dat die kleine al 'n centimeter of 10 is van top tot teen, keihard aan het dansen is en dat ik daar niets van voel! ben wel ontzettend moe de laatste paar dagen. moet 's middags gewoon weer gaan liggen, dat was even voorbij. moet zeggen dat ik wel erg druk met met opdrachten nu, dat speelt natuurlijk ook flink mee.
alweer over de 14 weken heen! nog maar 2 weekjes moeders voor moeders (gelukkig!) ben het bijna zat haha.
en de uitgerekende datum is gelukkig voorbij. speelde toch wel vaak door m'n hoofd, als 'angstige' datum die eraan zat te komen.

nou, hoop dat het goed gaat met jullie!
liefs sabine

hoi meiden,
wat weer een onwikkelingen zeg........
@ diana: ben erg benieuwd hoe het is afgelopen met de echo.leef met je mee!
hier gaat het goed,morgen alweer 14 week.donderdag gaan we kinderkamer bestellen bij babypander. hebben hele mooie gezien. merk bopita,eliza. romantische kinderkamer.
en mag afspraak maken voor 20 wk echo. we hebben gekozen voor screeningsecho,geen onderzoek naar syndroom van down.
hoop dat het verder goed met jullie gaat.
veel liefs jose.

Tjonge wat een ontwikkelingen met diana idd. Hoop dat ze gauw wat laat horen.

@S, het gaat wel hoor. Voel me redelijk goed. Heb inmiddels wederom wat gehoord van zijn kant enne blijkt dat hij het toch niet zo makkelijk los kan laten als hij zelf dacht dus ik ga achterover zitten en wachten wat er nu gaat gebeuren. Kan me moeilijk de hele tijd er over blijven opwinden. Ik geniet van het kleintje dat groeit. Als het nog groeit hahah wat jij hier net schreef dat voel ik nu ook zo. Eerst vond ik dat mn buik groeide en nu helemaal niet meer. Het staat gewoon stil zeg. Dan denk ik ook gelijk weer van pff zou dat wel kloppen? En het is al nr 3 en het nog niet weten he hahaha..

Nou meiden we wachten maar ff het nieuws van Diana af dan he.

Tot laters

hey dames alles was goed gelukkig een kleine bloeding net buiten mijn baarmoeder vandaar het bloedverlies alles zag er goed uit, hartje klopte goed en het kleintje was druk aan het koppeltje duikelen.
pak van mijn hart schrijf morgen evn verder ga nu zo slapen

liefs diana

Terug
Bovenaan