Forum hoppers

Ha dames,

Nou wow zeg wat een buik, grappig he dat we allemaal zo blij zijn met een komende buik. Bij mij hoef je niet persé wat te zien, is net hoe ik sta en wat ik aan heb. Wel handig want niet iedereen weet het. Heb bijvoorbeeld net nieuw werk maar contract is nog niet binnen... heb gelukkig wel van tevoren over de wens gesproken dus is niet helemal nieuw. Eerst maar een goed contract!
Hee Petra in ieder geval weet je nu dat wat er ook gebeurd, wat hij ook zegt, het kindje laat hem zeker niet koud! Alleen de twijfels zeggen dat er iets is van gevoel voor de kleine! Nou en dat is in ieder geval een hele troost. Wat er verder ook maar gaat gebeuren, ik hoop dat het is wat jij wilt en jou gelukkig maakt!
Fijn zeg dat de echo goed was, de bibbers alweer gezakt?
Ik ben gister maar weer eens naar de H&M geweest, veel te veel leuks voor een leuke prijs. Zo grappig normaal slaag ik daar nooit en nu moet ik echt bedenken wat ik eens niet zal nemen....
Vijftien weken nu. Ik kan ook niet wachten tot ik die kleine voel. Morgen haal ik zo'n angelsounds ding op, via marktplaats, ben toch te nieuwsgierig. Heb het hartje nog geen een keer gehoord. Doen ze dat niet bij een echo ofzo???
Nou ik ga zo maar weer aan het werk. Hoop dat ik dat contract heel snel krijg, vind het wel een beetje eng die onzekerheid!
Ik laat mijn vriend dit weekend mijn buik ook eens op de foto zetten...

Fijne dag en alvast een fijn weekend!
X D

Hey meiden,

Tis wat he dat zwanger zijn. Ik kan voorlopig niets op de foto laten zetten want je ziet niks hahaha. Dus moeten we nog eventjes wachten.

Ik heb idd ook beeld bij de mensen. Ben heel nieuwsgierig naar hoe jullie er uit zien idd. Maar ja dat zullen we niet weten he. Ik heb bruin half lang haar en groene ogen en ben 1.61 haha...jullie?

Ik ga dit weekend shoppen denk ik voor positiekleding, heb er zin in.

nou dan klopte mijn beeld bij jou aardig al was ik niet zover door gaan denken op de kleur ogen hoor haha maar klein van stuk donker haar had ik in gedachten.

Op basis van de foto misschien al een beetje geschat dat ik iets langer ben, nl. 1.80m en dan een standaard noorderling (of in de ogen van veel buitenlanders een echte nederlander haha) (lang) blond haar en blauwe ogen.

En lekker pos.kleding shoppen! Ik 'moet' ook hoognodig op zoek naar wat shirtjes met korte mouw. Lange mouw genoeg van de vorige zw.schappen, maar wel 1 met korte mouw en mijn eigen shirts staan heel lelijk. Aan de achterkant is het prima maar ze kruipen aan de voorkant echt al omhoog en dat ziet er niet echt mooi uit dus. Iemand nog tips, want wat ik tot nog toe gezien heb vond ik niet leuk qua t shirtjes....

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Nou ben nog niet wezen shoppen, kwam wat tussen...helaas. Dan hopelijk van de week maar. Ben weer verder gegaan aan mn tuin. Pfff wat een werk is dat toch. Vooral dat onkruid tussen de tegels...damn. Nou ja ik ga nu eventjes uitrusten en op het forum rondkijken alhoewel ik vrees dat er niet veel aanwezig zullen zijn vanwege het mooie weer.

Gaat het hier nog goed met iedereen en de buikjes? hihi.

tot hoors.

hey dames ik voel me weer helemaal gelukkig, ik heb woensdag na de plotselinge echo{ en toen we hoorden dat alles goed zat gekekene naar positiebroeken}mijn spijker broeken zit echt niet lekker meer, ik heb een zwarte en beide kleurige broeken gekocht bij h&m en gong die dag nog 10 euro per broek af, geweldig toch en ze zitten lekker.

@ petra ben blij voor je dat je vriend nu wel goede reacties geeft op jullie kindje, en ben blij dat je op je hoede blijft.

@ marije het is al een poosje geleden volgens mij vroed jij het waar uit drenthe ik weg kwam of niet? ik kom vlakbij assen weg en jij?

ik ben 1,80 lang en heb half lang bruin haar

dikke knuffel diana

hey dames nog even een vraagje trouwens, heb af en toe wat last van volgens mij bij mijn schaambeen na een dag werken of veel tillen kunnen dat mijn bekken of banden zijn heb geen idee?

liefs diana

Hallo,

Nou ik heb bij de H&M vandaan: zwarten en beige broek (die met 10 euro korting) en een beige 3/4 broek en een spijkerbroek en twee tunieken, oh ja en bikini en van die banden (die kunnen dan om mijn niet meer passende rijbroek heen). De broeken heb ik gisteren direct weer weggebracht om een stuk korter te maken. Ik ben namelijk ook 1.61m en heb halflang blond haar en groene ogen. En nou ja ik ben zo'n tien kilo te zwaar (voordat ik zwanger was dan he ).

Heerlijke buitendag gehad vandaag. Tuintje is al op orde, bij ons is het huis zelf t probleem. Binnenkort gaan we inventariseren wat we allemaal over kunnen nemen van familie voor de kleine.

En en en en vandaag heb ik toch maar zo'n angelsounds ding gehaald, via marktplaats.Oooooh wat mooi zo'n hartje! Had ik nog nooit gehoord, alleen maar gezien op de echo. Vond het wel eng maar gelukkig hoorden we het direct. Mijn vriend viel zelfs in slaap met de koptelefoon op zijn hoofd. Haha zal niet de laatste keer zijn dat hij door die kleine slaperig wordt!

Fijn weekend iedereen!

Liefs
D

hey,

Hier heerlijk dagje gehad. Proefgereden in 2 auto's (nadat we eerst in 2 auto's geprobeerd hadden of er 3 zitjes in konden, maar dan had kind 3 voor de helft buiten de auto gehangen, ook zo sneu ). Toevallig mogen (eh moeten) wij een maand voor de geboorte een andere auto rijden (lease) en dus dan direct maar meenemen dat er 3 zitjes in moeten passen he. Beperkt de keuze trouwens aardig dat criterium (of je moet er heel veel geld aan kwijt willen zijn), maar het komt helemaal goed.
Jongens vonden het helemaal geweldig al die andere auto's en alles mocht wel mee naar huis haha. Ging het maar zo makkelijk.

Vanavond me nog weer een slagje dikker gegeten bij de bbq bij mijn ouders.... al staan de kilo's nog in de min dus zo erg is het nog niet.

@Diana, dan zitten we vlakbij elkaar, want ik woon in Assen. Zit jij dan in Assen bij de VK-praktijk of dat dan weer niet? Wie weet treffen we elkaar dan wel een keer haha.

Nou ik plof lekker op de bank met een glas drinken en zo op tijd op bed.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan