Forum hoppers

Hey meiden, Ik zit ff lekker met een bakkie (surrogaat) koffie achter de pc of voor de pc tis maar hoe je het bekijkt hihi. De meningen zijn daarover verdeeld. Voel me goed vandaag en ja het is wel fijn dat mijn ex zich iets meer betrokken begint op te stellen. Voor de rest is het tussen ons nog steeds niets hoor. Ik heb ook het vertrouwen niet echt meer dus. De tijd zal het leren he.

@ Marije, dus jullie zijn gaan autoshoppen haha..wat leuk zeg. Ja dat zijn allemaal van die dingen die er bij komen kijken he. Mijn kinderen zitten al op stoelverhogers die nemen iets minder plaats in. Ik zal mijn kindje in de maxicosi naast me voorin moeten zetten of tussen hun achter in maar in het begin heb ik hem of haar liever naast me denk ik. Heb toch geen airbag in dat oude brik haha.

@ Dattig, Wat grappig dat je ook zo kort bent. En 10 kg te zwaar pff ja ik was ongeveer 6 kg te zwaar en hoeveel ik nu ben aangekomen weet ik niet...ga me niet wegen. Voel me nog helemaal oke en heb niet het gevoel dat het erg veel is op dit moment. Ik baal al tijden van die weegschaal dus als ik er nu op ga staan ben ik misschien niet blij dus ik blijf gewoon eventjes die weegschaal vermijden tot volgende maand misschien haha. Toch een angelsound, ja ik heb er ook over nagedacht en ik durf nog niet maar het kriebelt wel heel erg nu ik dit mooie verhaal van jou hoor. Eigenlijk voel ik me ook niet ongerust over de baby dus ik zou het best kunnen aanschaffen. Ik wilde het eerst pertinent niet omdat ik bang was dat ik niets zou horen maar goed dat gebeurt zelfs een enkele keer bij de vk ook! Dan ben je net zo ongerust eigenlijk. Nou ik ga er nog een nachtje over slapen en als ik echt die 12 weken voorbij ben ...misschien dat ik het dan toch nog doe!

@ Diana, ik denk dat je na een werkdag gewoon alles meer voelt hoor. Ik heb gisteren weer veel in de tuin gewerkt en mn lichaam protesteerde s'avonds echt enorm. En ik voelde mijn buik flink trekken. Ik denk dat iedereen een eigen zwakke plek heeft hoor wat dat betreft. Ik voel mijn banden altijd zo snel trekken dat ik echt af en toe sta te jodelen en als het weer wegtrekt is er net of er niets is gebeurt haha.

@ S, Hoe gaat het met je? Voel je je nog goed? Ben nu wel benieuwd naar hoe lang jij bent eigenlijk. We hebben 2 korte en 2 lange dames hier haha.....Ik stel me voor dat je er tussenin zit eigenlijk. Ben benieuwd hoor.

Groetjes en fijne zondag allemaal.

Hey marije,
dat is zeker echt toevallig, nee ik zit in beilen bij de verloskundige.
Vriendinnen van mij zijn daar ook heen geweest en goede verhalen over gehoord dus vandaar.
erg grappig allemaal.

I zal binnenkort ook eens even gaan kijken naar wat voor cursussen er in de buurt zijn
Hebben jullie voorkeuren?

En nu begint het allemaal te kriebelen he wat voor kinderwagen wat voor kinderkamer, langzamerhand wordt het stukje bj beetje echter.

Wat een weertje weer he verveeld zo snel, maar volgende week weer lekker warm weer woehoe

liefs diana

Bij de oudste 2 heb ik de traditionele zw.schaps gym gedaan.... vooral leuk omdat je dan ook andere as mama's leert kennen en bij een eerste ook nog wel voor de kennis natuurlijk .
Dat bevallen op zich dat ken ik nu wel een beetje (al blijft elke bevalling anders natuurlijk) en heb dan ook niet zo'n zin in de traditionele gym. Zag dat ze bij Icare nu ook zw.schapsaerobics aanbieden. Aangezien ik nu ook op aerobics zit leek me dit wel een goed idee.

Maar is al tussen 18 en 24 weken beginnen.... dan ben ik nog gewoon aan het aerobicen! (ga door tot aan de zomer en dan zit ik op 20 weken) na de zomervakantie ben ik dan 26 weken vind ik persoonlijk nog prima kunnen..... de laatste les ben je dan 34/35 weken ofzo nou moet best kunnen toch?!? Als ik tenminste net zo zwanger blijf als de vorige keren. Ach kan weleens informeren.

groetjes,
Marije

Hallo meiden,

Misschien dat jullie het al hadden gelezen bij "wonderwoman", maar ook ik ben weer zwanger geraakt na mijn curretage. Joepie!!

Nu heb ik natuurlijk hier wel alles een beetje mee gevolgd dus ben op de hoogte van jullie aanstaande beebjes en zwangerschapskwaaltjes enz.

Graag zou ik hier ook weer een beetje mee willen kletsen, het word zo stil op dat andere forum....

Nou, tot ziens dan maar weer...

Gr . Wanda

hoi meiden,
ook een fijn weekend gehad? wij zijn gister naar musical dirty dancing   in utrecht geweest,was super gaaf.
ook hebben we al lekker geshopt voor de kleine. een kinderkamer,kinderwagen van mutsy(mijnman is erg lang...2 meter drie en dit merk heeft goeie hoogte),een box en maxicosi. kregen echt de kriebels,super leuk om al die dingen te kopen.
oja ik ben 1.73 m en heb nu bruinrood kort haar.
staan jullie ook   op hyves voor novembermamas? ik wel!
voel me goed,alleen deze week weer erg vermoeid en gevoelige buik en banden. heb gelezen dat kleine weer groeispurt maakt in 14 de week,dus dat hebben we er wel voor over. toch?
nou, ik geniet nog ff van mijn vrije dag en moet morgen tm zondag weer werken.
veel liefs jose.

hoi allemaal!
gezellig, het wordt hier steeds drukker! leuk wanda dat je er ook komt meekletsen! hoe ver ben je nu? gaat het allemaal goed?
jullie hebben allemaal lekker zitten beppen de laatste dagen hahaha! nou hier dan ook weer wat van mij. ik heb het erg druk gehad afgelopen week. grote (hele leuke) klus waarvoor ik veel op lokatie ben geweest en als ik thuis was, was ik zo moe dat ik zelfs een keertje echt onder de dekens ben gekropen...op klaarlichte dag! dat heb ik echt nog nooit gedaan (behalve als ik ziek was dan). en 's avonds heb ik een aantal optredens gehad, zit in een theatergroep en we hadden dus een voorstelling. was erg leuk en ging erg goed! gisteren hebben we de hele dag lekker rustig aan gedaan en vandaag weer aan de slag. ben net terug van een klus en val alweer bijna om van de slaap. wat vervelend is dat zeg! ik dacht dat de vermoeidheid juist wat minder zou worden na de 12 weken!

wat leuk om te lezen hoe jullie er ongeveer uitzien! qua haarkleur klopt het wel aardig met mijn verbeelding, maar over lengtes had ik nog niet nagedacht haha! nou, ik ben 1.75 lang (idd ertussenin dus petra!) blond iets langer dan halflang/iets korter dan lang haar met laagjes, blauw/grijze ogen. ik WAS redelijk slank qua postuur, maar daar is inmiddels al verandering ingekomen haha. op zich nog maar 3,5 kilo, maar dit is op mijn oude gewicht wel vrij veel...en dat begin ik nu ook van anderen te horen haha!

wat ik zo gaaf vind is dat ik een bollinkje begin te zien op de plek waar de beeb zit!!!! m'n buik is best wel opgezet steeds, maar das natuurlijk van de organen darmen etc... maar onderin m'n buik wordt het wat harder en boller! jippie!!
het gaat allemaal goed! behalve dan de vermoeidheid en ik merkte echt dat ik een erg drukke week heb gehad, want m'n buik begon behoorlijk te protesteren. beetje rustigaan doen dus waar het kan!

hee petra wanneer ga je nou ook alweer afrijden? dat is toch ook al vrij binnenkort? ben je nog druk aan het lessen? en heb je inmiddels al positiekleding gekocht?
kunnen jullie eigenlijk een beeetje leuke dingen vinden? ik vind de broeken allemaal wel erg leuk, maar qua shirts is het zo moeilijk!! ik hou van een beetje stoere kleding, maar de shirts zijn of een beetje tuttig, of er staat zo'n duidelijke 'zwangerverwijzing' op en dat vind ik niet zo leuk. ik heb een website gevonden met supergafe kleding (www.isabellaoliver.com), maar dat is duuuuuuuur!!!

OOOOH hoe kan ik het vergeten!!! mondje dicht nog hoor....maar m'n vriend en ik hebben het erover gehad om misschien toch nog voor de baby komt te gaan trouwen!!!!! ik wacht echt al eeeeeuwen tot hij een keertje op z'n knieen gaat, maar dat is dus nog steeds niet gebeurt boehoe, maar nu hoor ik hem er toch wel vaker over en gisteren dus echt serieus over gehad. nu wil ik alleen liever niet dat het zo'n praktische-redenen-huwelijk wordt, ik wil natuurlijk het liefste trouwen omdat ik hem de allerallerliefste vind en hij mij ook! maar toch...het is ook wel een stuk makkelijker dan wanneer je die erkenning etc moet gaan regelen.
hebben jullie nog een leuk idee? het liefste heb ik komende zomer, als ik een mooie buik heb, een niet al te grote bruiloft, met familie, beste vrienden, gezelligheid, lekker eten en natuurlijk een mooie jurk, maar dat kost ook allemaal weer genoeg en we moeten nog zooooveel kopen. we zouden ook heel klein kunnen trouwen en dan volgend jaar in de lente een feest geven...met lekkere hapjes en drankjes en eten en ook een hele mooie jurk maar dan slank hahaha! en natuurlijk met kleintje erbij!!
m'n vriend heeft het niet zo heel erg op trouwen en doet het 't liefst klein....
ben benieuwd!!

nou, m'n verhaal wordt veel te lang en ik moet nog even werken...
hoop dat het goed gaat met jullie!
marije hebben jullie al een auto uitgekozen eigenlijk? nooit bij stilgestaan dat t wel eens lastig zou zijn om 3 kids in een auto te passen + stoeltjes haha!

doei! groetjes!
sabine

Hey meiden,

Wat een heerlijk nieuws van Pat. Ik was gelijk in jubelstemming haha....wat leven we toch mee hier met zn allen. Ik hoop zo dat de anderen ook snel volgen.

@ S, je was weer heerlijk lang van stof haha, ouderwets goed. Zeg wat gaaf dat je theater doet. Dat heb ik altijd al gewild...nooit het lef gehad het te doen...zucht. Nah ja, dan maar dagdromen hihi. Gaat het inmiddels weer een beetje met je lijf? Overbelasting voel je uiteindelijk wel he pff. Had het ook pasgeleden, die buik trok en deed pijn toen ik in bed lag. Dus heb ik de volgende dag maar eventjes rustig aan gedaan. Oh ja je vroeg of ik de baby nog een keer voelde, ja de dag er na nog 1 x maar daarna weer niets. Zal hopelijk wel goed zitten. Tis nog zo vroeg allemaal he.

Groetjes enne tot hoors allemaal.

hoi,

Hier weer eentje die zich toch weer stiekum druk gaat lopen maken.... er komt weer een controle aan he... donderdag naar de VK en tja wat ik bij de oudsten nooit had zit me nu alweer druk te maken of het allemaal wel goed is of niet.
Zit m'n baarmoeder al wel hoog genoeg? (al voel ik hem duidelijk zitten en zit die ook echt hoger dan een week of wat terug) Zou ik het kindje niet al veel vaker en duidelijker moeten voelen? (voel het nu misschien 1 a 2x in de week, maar wat verwacht ik nou ook eigenlijk met bijna 16 week zwangerschap ). Nou ja en ga nog maar even lekker door met dat rijtje.

Ook al voel ik me super (zwanger!) en heb ik er vertrouwen in.... die mk van januari blijft gevoelsmatig nog steeds afentoe wat roet in het eten gooien. Tot nog toe elke keer als er een controle moment naderde kwamen de twijfels met rasse schreden. Kan echt niet wachten tot we donderdag het hartje horen en daarna ga ik Junior maar eens toespreken wat meer krachttraining en zwemlessen te gaan volgen, want mama wordt ongeduldig en wil het liefst elke dag meerdere keren beweging voelen .

Wel erg prettig is dat het hier steeds drukker wordt en ik hoop dat er snel nog meer meiden volgen. Het kan me hier niet druk genoeg zijn en dat andere forum mag best leeg blijven.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan