Forum hoppers

Lekker dat de kinderen al op bed liggen en moeders ook plat kan. Ja het is hard werken hoor een baby maken! Dus groot gelijk dat je dan mooi op tijd naar bed gaat.

enne... ga het niet terugzoeken maar was het niet de 26e dat je moest afrijden?!?!

groetjes,
Marije

Jippie alles was goed, Junior was luid en duidelijk te horen
Ben dus weer lekker blij blij blij haha. Zaterdag gaan de kids even naar opa&oma en gaan manlief en ik even de stad in voor wat pos. shirtjes. Wissel er nu 2 af (eigen shirts zijn echt te kort) en dat is best magertjes.... en het blijft vast nog wel eventjes korte mouwen weer.

groetjes,
Marije

@Sabine; wij zijn diezelfde dag nog in het ziekenhuis getrouwd.
Ik in mijn zhbedje en aan de weeenremmers, ik had toen al 4cm ontsluiting.
Wij kijken er niet leuk op terug, maar in 2010 zijn we eigenlijk dus 5 jaar getrouwd en dan willen we het graag overnieuw gaan doen.(Heb tenslotte de jurk nog niet aangehad.)
Ook wel leuk want dan is onze dochter net 4 en de nieuwe baby 1,5( als alles goed gaat)
Maare....zou wel leuk zijn al hij jou zou vragen ja.....gewoon veel hintjes geven hahaha.

@Marije: veel succes bij de vk vandaag!! Dat je nog met 7,5 maand getrouwd bent zeg!
Had je toen ook een speciale zwangerschaps jurk ofzo aan?
Ik was toen al behoorlijk flink, waren er natuurlijk ook wel 2 toen, maar voelde me echt een tonnetje in de jurk(met het aanpassen dan he).

@Petra: goed joh dat je je kindje al een paar keer gevoeld hebt, ik kan ook haast niet wachten.
maar dat zal nog wel even duren....

Gr wanda

Hey Marije,

Ik wist het wel hoor dat het goed zou zijn bij de vk. Fijn hoor, ben blij voor je. Ik mag lekker volgende week donderdag haha, ben ook wel al licht zenuwachtig als ik er aan denk maar goed. Zal ook wel oke zijn allemaal.

@ wanda, ja ik heb het gevoeld een paar keer maar nu alweer een paar dagen niet. Zal wel zo horen denk ik, het is nog zoooo pril allemaal. Had dat bij mijn zoon ook, die voelde ik heel vroeg en toen weer tijden niet. Dus ik neem aan dat dit net zo is.

Ik ga weer eventjes wat eten dames...ik val bijna flauw hahaha...groetjessss

hoi!!
jippie marije! fijn dat het goed was joh!!! als ie nu lekekr veel gaat schoppen dan hoef jehelemaal geen onzekerheid meer te hebben!
jeetje wanda, wat een verhaal. wel 'n heel leuk idee om 't in 2010 nog eens over te doen!

ik heb vandaag weer hard gewerkt en heb weer zo'n last van m'n buik joh! het lijkt wel of het ook erger wordt als ik zegmaar aan tafel/aan m'n bureau zit, en ik leun wat naar voren. alsof de beeb dan klem zit ofzo...kennen jullie dat? zal hij nu gewoon op een rottige hoogte zitten, of zal het iets anders zijn? bah!!

doei! sabine

hoi!
hoe gaat het met jullie?
nou mijn buik en rug en zijpijn was nog best erg dus heb de vk gebeld en moest urine laten checken bij de dok. op blaasontsteking. bleek niet zo te zijn en toen mocht ik langskomen om 't hartje te luisteren. en die ging me toch tekeer! we hoorden de kleine zelfs keihard in het rond schoppen! de vk zei dat hij heel erg druk is en dat ik daar waarschijnlijk last van heb. en dat het groeipijn is. tja...dan moet ik er maar aan wennen dus! en niet meer zo zwaar tillen.

hee petra ga je vandaag positiekleding shoppen?? ik heb gisteravond echt zo'n goede score gehad!! allemaal hele gafe dingen van mamalicious.... rokje, jurkje, blousje, ben helemaal blij! en niet duur!! alles gemiddeld 30 euro...nou, daar kocht ik normaal gesproken geen rokje voor hoor!

nog leuke weekendplannen jullie? ik ben manloos dit weekend en ga gezellige dingen doen met vriendinnen en veel relaxen...lekker!!
groetjes sabine

Hey Sab,

Nee ik heb nog steeds niets gekocht...tis alsof mn buik stilstaat. Heb bovendien nog het een en ander gekregen. Maar binnenkort zal ik er echt aan moeten geloven haha.

Groetjesssss

Terug
Bovenaan