Forum hoppers

hey meiden,

Lekker weekend gehad?!
Hier wel. Zaterdag waren de kids bij opa&oma en ben ik met manlief de stad in geweest. Was lang geleden dat we met z'n tweetjes zo de stad in waren. Tussendemiddag lekker broodje gegeten enzo. EN een zw.schaps broek (3/4 spijker) en shirtje gescored. Nu kan ik er qua broeken gelukkig wel even mee vooruit (2 lange broeken en 2 3/4 broeken) en heb ik 3 shirtjes met korte mouw. Binnenkort nog even vragen bij een pas bevallen vriendin wat zij nog heeft liggen in korter.

Verder veel in en om het huis geweest. Kinderen lekker spelen zelf nog wat lopen schoonmaken etc.

Enige vervelende is dat ik op het moment afentoe ongelooflijke pijn heb als ik net opgestaan ben en wil lopen of als er iets onverwachts gebeurt (vallend kind oid) en ik even snel snel moet. Alsof de hele onderkant uit elkaar scheurt . Vorige keren nooit gehad, dus dit is nieuw (ja toen heb ik hetzelfde gevoel maar dan milder ervaren toen de oudste indaalde, die eerste week dat hij zo laag lag deed ook pijn maar niet zo fel).

Ga er vanuit dat het nog wel weer minder/beter wordt. Probeer nu rustig aan op te staan en even de tijd te nemen voor ik ga lopen.

Hoe is het verder met iedereen?

groetjes,
Marije

hoi!
hier ook een lekker weekend geweest.... nieuwe kleren geshopt en nog een hele stapel meegekregen van een vriendin die net een baby heeft, dus ik heb echt keus zat! alleen nog geen normale tshirts...waar heb jij leuke gevonden marije? ik vind 't maar lastig!

die pijn die jij omschrijft, als je net opstaat enzo, dat heb ik ook een beetje, er schiet dan een kramp in en ik kan even niet rechtop staan...zoiets? de vk zei me dat dat komt omdat je baarmoeder even naar voren kantelt als je gaat staan en dan komt er dus even extra rek te staan op je banden... misschien is 't bij jou ook wel zoiets. (die rottige banden ook steeds! :) )

groetjes en fijne dag!

hey hallo

ik heb een wat minder weekend gehad, zatedagavond feestje was gezellig maar toen voelde ik me al niet zo fit, en gisteren was het helemaal mis, erg verkouden en al het eten en drinken wat naar binenn ging, kwam er net zo hard weer uit, vannacht ook nog en nu langzamerhand kan er weer wat water in en een apeltje blijft tot nu te zitten, maar even paar daagjes rustig aan doen.

woensdag naar verloskundige eerste x hartje luisteren, super veel zin in.

en ik ben ook nog opzoek naar 3/4 broeken spijker of iets dergelijks, iemand tips

x Diana

de beide broeken die ik deze zw.schap heb gekocht komen bij de miss etam vandaan.
Zo'n winkel waar ik normaal eigenlijk niet eens naar binnen ga en nu dus voor broeken wel slaag.

Daar komt die 3/4 spijker dus ook vandaan en krijg er nu al veel positieve reacties op!

@Diana: ik ben bij de Miss Etam in Groningen geweest, in Assen hebben ze een veel kleiner assortiment en daar hadden ze hem dus ook niet. Hij hing er afgelopen weekend volgens mij nog in alle maten tussen 34 en 46. Had mazzel want 20% korting op alle broeken, weet niet of dat nog steeds geldt deze week. Balen trouwens dat je je niet lekker voelt.... hopelijk is het snel over!

Shirtjes vind ik moeilijk hoor.... heb er nu dus 1 gevonden bij de H&M en verder vond ik het vrij weinig. Dingen die ik normaal ook never ever zou kopen, dus waarom nu wel??? Je ziet vrij veel van die 'patchwork' dingen met 12 soorten bloemetjes stof.... tja vonden ze misschien heel geslaagd in de jaren 60/70 en misschien dat er ook best vrouwen zijn die het nu mooi vinden... maar persoonlijk is dat niks voor mij en ben dan ook snel door zo'n rek heen gekeken.

Shirt van de H&M is trouwens op papier een voedingsshirt. Had al zo eentje met lange mouwen van de vorige zw.schap en die heb ik tot de laatste dag aangehad en rekt dus ook aan alle kanten mee. Je ziet ook verder niet dat het een voedingstop is, heeft een zelfde soort hals als die je nu veel bij andere shirtjes hebt. Zit heerlijk en hij is ook na de bevalling nog super praktisch (ga er voor het gemak even vanuit dat het ook deze keer weer voorspoedig zal lopen met de bv en ik dus volgend voorjaar en zomer ook nog voed).

groetjes,
Marije

Hallo ben ik ook weer. Bij Neckermann heb ik wat shirts besteld, zeg er vrij normaal uit, ben benieuwd. Ik baal een beetje, wil die kleine voelen (krijg ik vast spijt van, die gaat me straks te grazen nemen). Vrijdag weer een echo, toch vind ik dat eng. Ben nog helemaal niet op zoek gegaan naar kraamzorg, schijn ik behoorlijk laat mee te zijn, ga ik vandaag dan maar eens doen...
Voel me hartstikke onrustig door gedoe met werk, bah. Vandaag maar eens flink aan het ruimen en soppen hier, zal vast opluchten!

xD

Hoi hoi allemaal,

Ben ik weer even.

@Dattig, wat een rotsituatie met je werk. Kan je niet gewoon vragen hoe het zit?

@ Diana, voel je je al wat beter vandaag?

Met mij gaat het wel goed, mn buik trekt af en toe behoorlijk, die banden he haha. Donderdag mag ik naar de vk om het hartje te luisteren. Ik ben erg benieuwd, hoop zo dat alles goed is en er nog leven is. Denk het wel hoor want ik voel me niet ongerust maar ja het maakt me toch wel een klein beetje zenuwachtig. Ik ben nu wel over de 3 maanden grens maar toch....

Groetjes Petra

hoi meiden,
alles goed bij jullie? met mij prima,alleen die hitte,kan ik echt niet tegen.....krijg direct hoofdpijn van. had dit weekend ook nog avonddienst,was ik niet blij mee.
vanochtend bij vk geweest,hartje gehoord en kleine was gegroeid,baarmoeder zat al veel hoger dan vorige week. zat toen nog op schaambeen. ben echt blij,blijft toch spannend of hartje te horen is. die onzekerheid blijf ik toch houden.
gister nog bij miss etam geslaagd, 1 caprispijkerbroek en zandkleurige bermuda en nog wat shirts. je wil er toch leuk uitzien,toch?
@diana hopelijk gaat het weer wat beter met je.
en voor andere dames hoop dat het met jullie ook goed gaat.
veel liefs jose.

Hey dames

Ik voel me weer een stukje beter, hoef gelukkig niet meer te overgeven{afkloppen}
Wat kun je je dan ellendig voelen zeg, en zo wankel op je benen staan alles is teveel, hoop dat ik snel wer de oude ben, morgne naar de vk/

@Petra, hoe is het met je en je vriend? no wat van hem gehoord?

@ hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en met kleintjes, bedankt voor jullie reacties!

liefs Diana

Terug
Bovenaan