Forum hoppers

Hoi Petra,

Wij waren tegelijk een berichtje aan het typen, dus had jeberichtje nog niet gelezen, maar.....
Geweldig nieuws!!!
Nou hopelijk kun je nu echt gaan genieten!!!

Gr Wanda

he meiden,
wat fijn dat jullie allemaal positieve echo's hebben. DAt lucht dan toch echt wel weer wat op. Ik ben donderdag pas aan de beurt en ben er wel een beetje bang voor eigenlijk. Bij Bas* waren we er zo vroeg bij, omdat we al bij de gyn liepen, daar had ik bij 5 weken mijn 1e echo. Niet dat je dan echt wat ziet, ja een rondje in je baarmoeder, maar dat zegt nog niks. Daar had ik met 6w4d voor het eerst een hartje. Op 6w5 dagen bloedverlies en 6w6d een echo met een beter kloppend hartje. Zat meteen zo in de stress nl, dat ik weer mocht komen. Vandaag zit ik op 6w5d, dus een enge dag ivm het bloedverlies de vorige keer. We wachten maar af........
Begin intussen wel misselijk te worden. Niet zo erg als bij Bas*, maar heel de dag een gek gevoel in mijn maag. Prima als het zo blijft, ik hoef die wc-pot niet zo graag te omarmen. Verder slaap heb ik afgelopen nachten niet zo goed geslapen. Dat heb ik afgelopen nacht geweten. Ben gister tussen half 5 en half 7 al naar bed gegaan, zo moe was ik en toen van 11 tot 8 weer. Nou nu kan ik er weer een beetje tegenaan, al voel ik me nog steeds wat moe. Maar dat is dan misschien weer van teveel slaap, haha.
liefs
Patricia mama van Bas*

Hoi meiden,

Vandaag overviel me iets....ja ja ja....de miskraam! Waar het ineens vandaan kwam weet ik niet maar ik moest me toch huilen. Ik dacht ineens, dat kindje had er ook moeten zijn en die is er niet en die komt er ook niet...nou ja zeg....Oke, het is alweer over maar het kwam zomaar ineens zeg.

Ik voel me voor de rest goed behalve dan dat ik mn kindje al een hele tijd niet meer voel. Maar ja ik heb natuurlijk afgelopen donderdag het hartje op volle toeren horen kloppen dus niks aan de hand maar ik wil gewoon beweging. Ik zal het eens netjes vragen wie weet word ik beloond hihi.

@ Pat, wees blij dat je niet zo misselijk bent joh. Het lijkt me vreselijk als je de hele dag moet spugen of de hele dag moet eten omdat je anders misselijk blijft pff. Donderdag dus een echo? Spannend idd he. Ik vind elke controle eng hoor brr.

@ Diana, je vroeg me een tijdje geleden hoe het met mijn vriend staat? Of ik nog iets hoor. Ja ik zie hem nu af en toe  en dan praten we wel over de baby en over hoe het tussen ons staat en zo. Ik merk wel dat er liefde is maar verder schiet het niet echt zo op. Ik woon nog steeds alleen en dat zal wel zo blijven ook ben ik bang. Ik had het liever anders gezien maar het is niet aan mij......hopelijk ziet hij ooit het licht.

@ Wanda, hoe ver ben je nu ook alweer?

En voor alle anderen, genieten jullie nog? Groetjes Peet

Hoi Petra,

Je vroeg in je berichtje hoe ver ik was, nou ben vandaag 9wk3dg, maar krijg morgen een termijnecho, dus dan weten we het iets exacter...

Alles goed verder?

Liefs Wanda

Hallo mamma's,

Fijn Petra dat het goed was bij de vk. Oh wat balen dat die miskraam zo maar ineens weer vol naar boven kan komen he? Bah, fijn dat het nu echt momenten zijn en niet alles overheersend is!
Wij zijn vrijdag weer bij de gyn geweest. Ik helemaal teleurgesteld: we kregen geen echo. Hij luisterde naar het hartje en voelde of mijn baarmoeder op de goede plek zit. Alles keurig (aaah wat ben ik zwaar), over twee weken de 20 weken echo, nog even volhouden dus. Gek ik hoorde het hartje, helemaal leuk, maar ik wil het kindje dus gewoon ZIEN. Trouwens het is nu wel goed aan me te zien hoor dat ik zwanger ben...
Ik zou wel willen dat ik die kleine al kon voelen... ben zo heel benieuwd! Voel me verder super gelukkig.

Hee veel succes bij de vk vandaag! Ik duim hoor!

Fijne dag,

Liefs D.  

hoi dames,
allemaal een leuk weekend gehad?
mijn man en ik waren gister 1 jaar getrouwd,dus ff gevierd met etentje samen met naaste familie. allemaal leuke kadootjes gekregen voor de baby.
en mooi weer.......vorige was het net zulk weer,zelfs nog warmer.zweten in onze trouwkleding. hihihihi.
ik zei   tegen mijn man,wat een mooi kado hebben wij toch voor onze eerste trouwdag...een baby. hihihihi.
jullie hebben het al over de baby voelen. dacht dat ik de kleine ook voelde..een plop.
en krijg nu echt een buikje en het valt mensen ook op.
nou ik ga nog ff genieten van het mooie weer en er moeten nog boodschappen worden gedaan. morgen weer aan het werk.
liefs jose.

hoihoi,

hoe gaat het met jullie?
petra is het weer een beetje uit je hoofd, de miskraam? gek he, hoe dat zo ineens kan komen opzetten! ik merk dat het bij mij nu echt minder vaak voorkomt. misschien komt het ook omdat de uitgerekende datum voorbij is. wel werd ik pas heel jaloers toen ik hoorde dat een vage kennis een baby had gekregen, rond 'onze datum', en wij niet. stom he. en dat terwijl er nu echt iets groeit en leeft in m'n buik!
en hoe gaat het nu met jou en je relatie?

wanda hoe was je termijnecho? alles goed hoop ik? en weet je nu precies hoever je bent?

sinds dit weekend voel ik de baby steeds vaker! 's morgens en 's avonds in bed gaat ie flink tekeer, 1 keer voelde ik hem zelfs tegen m'n vingers! zo gaaf!! het lijkt wel of hij ineens heel hard aan het groeien is, want m'n buik is ineens steeds beter te zien!
en ik ben MOE. hebben jullie daar ook zo'n last van?

wij hebben "de ongeboren vrucht" erkend. ik werd er even nogal opstandig van, want ik had zo graag gewild dat we getrouwd waren en dan was dit niet nodig geweest, maar ja, dat is dus niet zo. wel een fijn idee dat het nu juridisch gezien in ieder geval geregeld is. alleen heeft mijn vriend nu dus nog steeds geen zeggenschap over de baby. kan pas na de geboorte.

doei! sabine

Terug
Bovenaan