he meiden,
wat fijn dat jullie allemaal positieve echo's hebben. DAt lucht dan toch echt wel weer wat op. Ik ben donderdag pas aan de beurt en ben er wel een beetje bang voor eigenlijk. Bij Bas* waren we er zo vroeg bij, omdat we al bij de gyn liepen, daar had ik bij 5 weken mijn 1e echo. Niet dat je dan echt wat ziet, ja een rondje in je baarmoeder, maar dat zegt nog niks. Daar had ik met 6w4d voor het eerst een hartje. Op 6w5 dagen bloedverlies en 6w6d een echo met een beter kloppend hartje. Zat meteen zo in de stress nl, dat ik weer mocht komen. Vandaag zit ik op 6w5d, dus een enge dag ivm het bloedverlies de vorige keer. We wachten maar af........
Begin intussen wel misselijk te worden. Niet zo erg als bij Bas*, maar heel de dag een gek gevoel in mijn maag. Prima als het zo blijft, ik hoef die wc-pot niet zo graag te omarmen. Verder slaap heb ik afgelopen nachten niet zo goed geslapen. Dat heb ik afgelopen nacht geweten. Ben gister tussen half 5 en half 7 al naar bed gegaan, zo moe was ik en toen van 11 tot 8 weer. Nou nu kan ik er weer een beetje tegenaan, al voel ik me nog steeds wat moe. Maar dat is dan misschien weer van teveel slaap, haha.
liefs
Patricia mama van Bas*