Forum hoppers

@Sabine, dat kan je toch oplossen door alsnog voor november te trouwen . Of is de zomer trouwerij helemaal van de baan?! En als je vriend je niet vraagt... lekker geemancipeerd HEM vragen, laat hem dat maar eens weigeren .
Wat gaaf trouwens dat je jullie wurm al zo goed voelt. Dat is hier echt niet niet zo helaas. Voel heel afentoe wat en dan moet ik het er weer een paar dagen mee doen *boehoe*. Onze oudste was net zo (en die voelde ik voor het eerst pas na de 20 weken) en dat bleef eigenlijk zo tot aan de geboorte. Jammer had stiekum gehoopt op nog zo'n druktemaker als de 2e, tis toch hoogstwaarschijnlijk de laatste keer dat ik zo'n wonder in mijn buik mag dragen.

@Petra, heel soms heb ik dat ook hoor dat het me ineens overvalt en er toch nog tranen blijken te zijn voor het kindje dat niet geboren mocht worden. En dat voelt dan ook heel dubbel met weer een kindje in mijn buik. Het is dan kort, maar wel weer even echt verdriet. Ben benieuwd of het hier ook minder/ niet meer voorkomt na de uitgerekende datum van die zw.schap.
Overigens vorige week weer de vriendin gezien die ook in juli uitgerekend is en toen hoefde ik er niet eens aan te denken. Was er gewoon niet meer bezig, Kon lekker naar haar laatste loodjes informeren etc etc. Hielp ook wel dat zij heel spontaan feliciteerde (had haar nog niet weer gezien nadat ze het wisten) en ik dus gewoon echt heel blij was met deze zw.schap en het kindje dat in november geboren zal worden.

@José, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Bijzonder he, een jaar geleden getrouwd en nu een kleintje in je buik om samen met jullie die eerste trouwdag te vieren.

@Wanda, hoe was de echo?!?

Hier gaat het verder zijn gangetje. Groei nog steeds wel aardig, al hangt het heel erg af van de kleding hoe zwanger ik lijk . Heb wel met deze warmte dat ik toch echt wel wat dikke vingers en voeten krijg, dus mijn trouwring hangt aan mijn ketting... wil toch niet dat die op een gegeven moment echt klem zit en doorgeknipt moet worden. Baarmoeder kan ik ongeveer een vinger onder mijn navel voelen, dus die loopt een stukkie voor, ach lekker zwembad voor Junior (die waarschijnlijk toch al alle ruimte heeft met voorgangers van 9 en 8 pond die de boel al eens opgerekt hebben). Voel nog steeds niet dagelijks de kleine en dat vind ik wel jammer hoor.
En kijk uit naar (en wederom om ook op tegen) de screeningsecho. Over 2 week is het al zover. Vind het toch echt wel spannend hoor....

Nou, ga zo de boel pakken en naar weer een verjaardag toe.

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Nou, ben weer helemaal gerustgesteld vanmiddag.
De echo zag er geweldig mooi uit, en ze hebben me een dagje vooruit  gezet.
Dus de 7e i.p.v. de 8e januari  uitgerekend.
Woensdag alweer 10 weken dus!

Je zag al een heel mooi kindje met armpjes en beentjes die volop aan het bewegen waren, gek dan dat je dat nog niet voelt he.

Ben nog niet helemaal mijn angst kwijt, maar ben superblij met deze   mooie echo!
Mag donderdag de 19e weer terug voor een echo (Bofkont die ik ben).

Moest zo lachen vanmiddag... kom ik bij die echokamer naar buiten vraagt mijn dochter van 21 maanden: ALLES GOED??
Was zo lief, al snapt ze er nog niet zoveel van natuurlijk, maar ze zag wel een babytje op de echo dus dat herkende ze al wel.

Ga nu weer mijn mandje opzoeken, ben zo moe.
Lees morgen even de rest van jullie verhalen.....

Veel liefs Wanda

Hey Wanda wat een heerlijk nieuws dat alles goed was. Het blijft toch eng he die controles. Gelukkig mag je snel al weer.

@ Dattig, ik wil ook niet alleen het hartje horen en wil het kind elke keer zien. Helaas gaat dat niet zo he grrrrr.

@ Pat, gaat het allemaal nog goed?

@ Marije, Ja ik ken het hoor van die kleding, de ene dag lijk je zwanger en de volgende dag niet. Nou heb ik ook nog steeds het gevoel dat mn buik al weken stil staat. In het begin leek het veel sneller te gaan maar het zijn nog steeds wel die opgeblazen darmen pff. Het lijkt gewoon of ik dik ben dus...bah bah. Wil een babybuik!!! NU. hahaha

@ Sabine, mijn relatie lijkt toch weer ietsie beter te worden. Alhoewel ik graag had willen samenwonen zie ik dat voorlopig echt niet gebeuren. Ik sta er toch grotendeels alleen voor. Maar helemaal zonder hem wil ik ook niet dus....we nemen het maar zoals het nu is en ik zie wel hoe het verder gaat. Hij is wel serieus betrokken bij het kindje nu. Hij probeerde of ie het hartje kon horen door mn buik heen, moest zo lachen. Dat gaat dus niet he! Misschien moet hij dan maar een angelsound kopen voor zichzelf hihi, (die hij vervolgens weer mee naar huis moet nemen want het lijkt me eng en te verleidelijk dat je het steeds wilt horen en stel dat het niet werkt pff)

@ zusterjose, Nog gefeliciteerd hoor enne het is idd een heel mooi cadeau he de baby. Echt fantastisch.

Nog even over de miskraam, ik dacht dat ik er al helemaal over heen was. Ik ben er totaal niet meer mee bezig geweest. Ik had het echt achter met gelaten joh. Het overviel me dus ook echt die gevoelens. Maar ja als je zwanger bent dan word je wel meer overvallen door gevoelens zomaar ineens. Ik denk dat het een groot deel met mijn hormonen te maken heeft. Inmiddels heb ik er niet meer aan gedacht en gaat het gewoon goed. Ik ben wel emotioneel over vanalles en nog wat. Er hoeft maar iets te gebeuren en ik moet huilen pfff. Daar zou ik toch wel heel graag vanaf willen haha..nog ff wachtuhhhhh.

Meiden geniet allemaal van jullie zwangerschappen en tot hoors weer!

@ diana, potverdikke ik was je vergeten in het rijtje te zetten....ik wist dat ik iemand oversloeg haha...zwangerschapsdementie...maar het lijstje word ook steeds langer (wat heel leuk is natuurlijk  maar goed) Alles goed met jou ook?

Groetjes Petra

Hallo iedereen

Ik wou al zeggen petrahoor ik er niet meer bij haha nee hoor hihi.
Met mij gaat het goed hoor mijn buik begint nu echt te groeien als kool, de ouders van de kindjes op mijn werk valt het nu ook op, dus dat is wel leuk, ben nu alles aan het regelen, zwangerschapscursus, kraamzorg, ouderschapsverlof, aanvraag kdv{wil eerst weten hoeveel ik in de mnd moet gaan betalen}.
Druk druk druk, en helemaal utgeput s''avonds, maar s'morgens om 7 uur ben k klaar wakker, terwijl ik voorheen zo tot een uur of 11 kon liggen pfff.

En natuurlijk gisteren voetbal gekeken, met een groep vrienden, erg gezellig vooral met zo'n uitslag haha, maar na de wedtrijd direct weer op bedje, vandaag weer werken, van   8.00 tot 17.30 uur.
Maar goed morgen lekkerdagje vrij{altijd woensdags

Tot zover mijn tussenstand

liefs Diana

hallo!
gefeliciteerd met je goede echo wanda! gaaf om te zien he!

hee petra, dat klinkt wel positief joh, met je relatie. dus eigenlijk zijn jullie weer net zover als voordat er samenwoonplannen kwamen? of heb ik dat mis? wie weet wat de tijd nog brengt. als de kleine er eenmaal is wil hij 'm vast ook niet meer missen.

tja dat trouwen voor november zou wel gaaf zijn he! ik weet het niet hoor. m'n vriend doet er zo wisselvallig over, komt vooral omdat trouwen hem eigenlijk niets zegt. hij zou het alleen voor mij doen. en omdat 't handig is qua erfrecht etc. nouja, we hebben het er nog wel over. ik zou zo graag willen dat hij me vraagt omdat ik de allerliefste ben, maar om die reden zal hij het dus niet doen zegt hij... hij zegt dat hij me zowiezo de allerliefste vindt. ach ja...dat is natuurlijk ook wel fijn om te horen. maarja die jurk he! en een feestje! en een ring!! hihihi! meisjesdromen.

ik voel de beeb niet altijd nu hoor... van 't weekend heel duidelijk, maar gisteren en vandaag eigenlijk niet... ja vanmorgen voelde ik hem zelf! er zat ineens een gekke bobbel in m'n onderbuik, aan de ene kant meer dan de andere kant...voelde ook een beetje langwerpig ipv een bolletje zoals m'n baarmoeder. even later was het weer weg...misschien kwam hij even langsgezwommen!

vandaag trouwens nog een leuk pakje gescoord! een broekje met tshirt met lange mouwen... leuk voor een jongen en voor een meisje.

we hebben het er wel eens over gehad, maar willen jullie eigenlijk allemaal weten wat het is?!??
ik niet! en m'n vriiend wel. haha! lastig!!

liefs sabine

Hey S,

Nee ik wil echt niet weten wat het is...dan zit je al maanden met ow het is een meisje of oh het is een jongen...voor mij is dan de verrassing er helemaal af. Mocht ik het per ongeluk zien dan heb ik pech natuurlijk maar ik wil het op voorhand echt niet weten.

Mijn vriend vind het wel handig om te weten maar dan heeftie pech

En over trouwen gesproken....tis idd een meisjesdroom geloof ik. Ik wacht al zolang ik weet van trouwen op mijn prins en die is tot op heden niet gekomen. Ik wil dat sprookje!

Hallo dames,
Zo zeg en dan zou ik nu ook wel iedereen persoonlijk wat willen zeggen, maarre dan weet ik het dus al niet meer. Jemig ik vergeet zo veel de laatste tijd!
In ieder geval: gaaf van de echo en wat fijn dat er binnenkort weer een aan komt. Ik kijk erg uit en ben bang voor 24 juni. De dag ervoor word ik 32, pfff nou dan zal een mooie echo met goed nieuws toch wel een heel mooi cadeau zijn. Wij willen gelukkig alletwee niet weten wat het wordt, hoop dus ook dat we er niet achter komen!
Het wordt steeds zichtbaarder dat ik zwanger ben, best leuk. Helaas nog niets gevoeld. Gisteren nog wel naar het hartje liggen luisteren. Ik begrijp wel dat je het eng vindt hoor Petra, ik moet ook altijd even slikken bij het opzoeken, maar ja als je het dan hoort.... oh zo mooi! :)
Tsja een droombruiloft... ook voor mij zit het er niet in en ook ik vind het maar niets dat erkennen enzo.. Zit niets anders op ben ik bang! Trouwens mijn ex had een (licht) paard maar om nou te zeggen dat dat de prins was.... Maar blijven dromen dan! Inmiddels weet ik al wel dat het echte trouwen niet meer gaat gebeuren voor de geboorte, dan had hij inmiddels wel om moeten zijn! Zucht zucht zucht.
Inderdaad wel een gaaf cadeau na een jaar getrouwd te zijn een baby!!! Fijn hoor, gefeliciteerd he!
Ik ga maar eens wat doen in huis...
Liefs
D

Terug
Bovenaan