Forum hoppers

zo, mijn eerste zwangerschapsbh-zoektocht-avontuur zit erop.... wat een ellende!
hema zag er zo oncharmant uit, als er zo'n bandje onder een zomerhempje vandaan piept vind ik het echt niet mooi.
hunkemoller had alleen voedingsbh's en de grotere maten van gewone bh's zaten helemaal niet goed en stevig.
heb nog een paar anita's gepast en daarvan was er 1 die wel mooi was maar te wijd, en de goede maat komt volgende week binnen. ik moest wel even slikken van de maat zeg!!
petra hoe bevalt die bh van mamalicious je? is het een aanrader?
de mevrouw in de winkel zei dat de groei vooral van 1 tot 3 maanden is en dan weer vanaf de 6e maand... hebben jullie die ervaring ook? het lijkt bij mij juist nu in de 4e maand te komen.

pfffff! doei! sabine

ps ik heb nog wel iets handigs gescoord, tussenzetstukjes om de sluiting van je bh iets wijder te maken! zo kan ik 2 bh's nog iets langer doordragen, maak van omvang 75 nu gewoon een 80. en dat voor 8 euro (in 3 kleuren). misschien een handige tip!

Hey S,

Ja die dingen heb ik ook om je bh's  wijder te maken. Ik heb nog steeds geen bh  van mamalicious want die ik hebben wilde was de dag erna ineens weg pffffffffffffff. dus ik kan je helaas niet vertellen hoe dit zit ook. Ik vond nog een bustier in mn kast van toen ik wat dikker was een aantal jaren geleden en dat zit nu wel ff lekker. Ik mag toch hopen dat ik echt ben uitgegroeid overigens!!!!!

Ik ben vanmiddag eventjes bij Prenatal geweest en ik moet zeggen dat de prijs van het ondergoed me alles meeviel vergeleken bij lingeriezaken. De bh's zagen er echter niet zo erg charmant uit. Waarom zien die dingen er zo uit? Als je zwanger bent mag je niet meer sexy zijn ofzo? Ik snap dat niet hoor. Maar goed, ik ga nog wel eventjes terug spieken op die site van mamalicious want wie weet hebben ze weer een nieuwe voorraad haha.

Ben versleten vandaag en ga er vroeg in heb ik mezelf beloofd. Groetjessssss

Ps: heb n rompertje gekocht (het eerste dingetje hihi) joepie....

@Sabine: waarom niet direct een voedingsbh?!?!
Die rekken ook behooooorlijk mee (denk aan stuwing hihi) en dan kan je veel langer met 1 doen EN de keuze is vaak ook groter. Of je moet natuurlijk geen bv willen gaan geven hihi dan is het onzin (heb zelf de jongste nogal lang gevoed en ga er zomaar vanuit dat iedereen bv gaat geven ).

Hier gaat het lekker zijn gangetje nog steeds. Merk wel weer dat er een 'spannend' moment aan komt: de echo EN dat de mk me bij de beleving van deze zw.schap afentoe best wel in de weg zit. Ik blijf minder onbezorgd en maak me sneller 'druk'. Dit kindje heeft blijkbaar nogal veel van de oudste (net als de zw.schap overigens) en vindt beweging niet zo belangrijk of in elk geval niet om het zo duidelijk te doen dat mama het goed voelt. Was wel heel erg blij dat ik het gister in bad weer even voelde, maar is echt 1x zachte plof en dat is het... keer daarvoor was alweer een week terug, dus was echt helemaal blij.

Nog 1,5 week en dan is het dus alweer echo-tijd en vind het best wel errug spannend, maar ja...afwachten maar.

@Petra: leuk de eerste aanschaf!

groetjes,
Marije

hoi!
ja misschien is zo'n voedingsbh wel een idee ja....ga ik binnenkort ook maar even passen. ik schrok wel van de maat joh! ze kwamen met 1 tot 2 cupmaten groter aanzetten! en ik had al niet zo weinig... hihi!

fijn dat je de beeb weer even hebt gevoeld. stom he, dan ben je dus eigenlijk al zo ver en nog maak je je zorgen. ik vind het erg jammer dat het zo is. iedere keer denk je: na die echo dan... of na het hartje luisteren dan.... maar nee, zo komt er steeds wel weer een spannend moment. ik heb vandaag gesport sinds een vrij lange tijd (yoga dus heel rustig) en heb er last van en maak me dus ook meteen weer ongerust. ga steeds op m'n rug liggen om te checken of ik de beeb voel. maar dat is nu niet zo, dus weer ongerust. ik denk dat we er mee moeten leren leven zegmaar.... jammer hoor.

petra leuk je 1e babydingetje! wij gaan deze week kinderwagen en kamertje kijken! zin in!

nou meiden succes weer met alles he!
sab

Haha ben ik weer ff, wil net gaan slapen en dan lees ik dit weer! haha...

Ik zoek ook een meegroei en voedingsbh in 1 en die had ik dus gevonden en was weg maar nu zie ik op diezelfde site ze weer staan van een ander merk, jippie...

http:// www.bellyfashion.nl/index.php?cPath=   57_351_362  

moet je maar ns kijken...2 vliegen in 1 klap!

groetjessss (ik ga pitten, nu echt! )

http://www.borstvoedingswinkel.nl/

Zelf nog nooit wat gekocht, maar hoor er van anderen wel goeie verhalen over....
Net even gekeken en de Anita die ik heb (met leuke kantjes ) staat er helaas niet op (die heb ik toen gekocht bij een baby winkel en ga binnenkort nog even kijken voor nog zoiets)

groetjes,
Marije

hoi,
net een echo gehad. Had 7 weken 3 dagen
moeten zijn, maar er was niks te zien. Het kan zijn dat ik minder ver
ben, maar daar geloof ik niet zo in. Het mag gewoon niet zo zijn voor
ons dit jaar.
Ik ga vanavond lekker op vakantie, de vakantie die
ontspanning moest brengen na al dat verdriet, nu zal dat toch anders
gaan lopen. Je tekent al niet voor een miskraam, laat staan voor een mk
in het buitenland.
NOu ja afwachten maar, we kunnen er toch niks aan veranderen,