Forum hoppers

Hey S en de anderen,

Het is idd rustig hier. Maar bij mij thuis niet pfff wat een drukte. Er is elke dag wel wat momenteel. De kinderen hebben hun laatste schoolweek en het is het ene feestje na het andere en een zwempartij hier en frietjes eten daar en cadeautjes zus en zo pfff...zal blij zijn als het echt vakantie is want de kinderen zijn ook drukker dan normaal en echt aan wat rust toe (net als mama) haha.

Helaas kan ik nog geen auto gaan rijden want a.s vrijdag kan ik mijn rijbewijs pas gaan ophalen (duurt 5 werkdagen tegenwoordig) en ik heb al een klein wagentje maar die mag pas 10 juli de weg weer op, moet gekeurd worden. Ben erg benieuwd. Nah ja nog heel even wachten kan er ook nog wel bij.

A.s donderdag mag ik weer lekker naar de vk het hartje luisteren. Ben benieuwd hoor. Ik voel het bijna elke dag wel eventjes nu dus ik maak me niet echt ongerust. Ben wel wat huiveriger voor die 20 weken echo. Ik las hier op het forum dat er meerdere zijn. Ik vind de verhalen zo eng van dat ze het helemaal mis kunnen hebben en dingen zien die er dan achteraf niet zijn en dan zit je zelf maanden in de stress. Daar moet ik even niet aan denken zeg.

@ zusterjose, jij succes, plezier en ook wat sterkte voor morgen met de 20 weken echo want het blijft gewoon spannend he. We horen wel hoe het is gegaan he.

Groetjes Petra

(rustig aan met dat warme weer allemaal he)

Hey meiden

even een paar dgn niet gereageerd, afgelopen zaterdag de 28 was de datum dat we eigenlijk uitgeteld waren, de afgelopen dgn waren even een verdrietig moment.
Maar het gaat nu weer de goede kant op.

volgende wk woensdag weer hatje luisteren, zou blij zijn als ik het wer gehoord heb de afgeloen paar dgn beetje onzeker, banden pijn, mijn buik is wel mooi aan het groeien maar ik voel de baby nog niet, tenminste niet dat ik kan onderscheiden van dat gevoel komt van de baby.

zijn druk bezig boven om alles klaar te stomen, krijgne alles nieuw zelf een nieuwe kamer en een kinderkamer, 21 juli hebben we de 20 wk echo en willen graag weten wat het wordt en hoop dan ook dat ze vertellen dat alles goed lijkt. en dan na de echo gaan we op zoek naar een baby kamer.

Hebben jullie alles al op orde?

@marije ben je nog naar tt geweest?

@ petra super dat je je rijbewijs gehaald heb gefeliciteerd.

@ alle meiden lekker genieten van het mooie weer en jullie zullen wel bijna met vakantie gaan allemaal zeker?

Liefs  Diana

hoi hoi,

@diana, nee ben niet naar de TT geweest. Onze oudste was zaterdag jarig.... wat dus voor jullie toch wel een verdrietige dag was was hier feest.... we hebben nu een heuze kleuter.
En met de TT-nacht ed heb ik eigenlijk niet zoveel hoor. En kon thuis genoeg meegenieten van muziek en bijbehorend lawaai .

Verder gaat het hier goed, gister deel 2 van de 20 weken echo gehad en echografisch gezien draag ik een gezond kindje bij me, helemaal super dus! Ben helemaal blij. Was ik vorige week al wel, maar nu is het helemaal klaar, ook het hartje ziet er goed uit. Geslacht nog steeds onbekend.

Junior is de laatste dagen trouwens lekker actief. Ik merk wel echt verschil met de vorige zw.schappen dat de placenta aan de achterkant lag. Maar afentoe komen er aan de zijkant hele venijnige trappen door al. Was druk bezig voor de verjaardag van de oudste en blijkbaar was dat iets te druk naar de zin van Junior en die zat even mijn zij te bewerken... en die is al breed zat .

Wel erg prettig om dat nu te weten dat het allemaal goed zit met Junior en dat ik het lekker voel bewegen, want werd vanmorgen wakker en besefte me ineens dat ik vandaag anders 37 weken zwanger was geweest en heel anders de komende weken in was gegaan. In afwachting van wat komen gaat.... en nu vooral in voorbereiding op de vakantie en natuurlijk lekker bezig in huis... alhoewel het eigenlijk best wel te warm is op zolder om daar nu aan de slag te gaan maar oké.

Ga de zandbak hier open zetten!

groetjes,
Marije

hoihoi!
wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad en alles zag er hartstikke goed uit!!! jippieeeee!!!
wat een heerlijk gevoel is dit zeg! vorige week was ik er nerveus voor, maar de afgelopen dagen eigenlijk helemaal niet, het voelt allemaal ook zo goed. en dat klopte dus! we hebben aangegeven dat we niet wilden weten of het een jongen of meisje is en toen ze bij dat punt aankwam zei ze dat we beter even de andere kant op konden kijken. dat heb ik gedaan maar mijn vriend niet haha, die heeft erg goed zitten opletten maar kwam er toch niet uit. we hebben later de dvd nog bekeken maar ook daar kwamen we er geen wijs uit haha!
we hebben prachtige foto's van het gezichtje, zo mooi! en op de echo zag je alles zo goed, zelfs de vingertjes, tongetje, echt super!
en vandaag gaan we de kinderwagen bestellen en naar het strand!

diana ik hoop dat je je weer wat beter voelt. onze datum is ook al een tijdje voorbij en ik had er het ook best wel erg moeilijk mee. maar ik kan je vertellen dat het daarna steeds beter gaat, omdat je het ook op die manier weer hebt kunnen afsluiten. af en toe denk ik wel eens met pijn in m'n hart eraan dat we anders nu ons kleintje hadden gehad, maar dan denk ik snel weer aan dat moois wat nu in m'n buik zit en dat maakt een hoop goed. ik denk dat we erg dankbaar mogen zijn dat we alweer zwanger zijn allemaal, dat maak het een stuk draaglijker.

meiden fijne dag vandaag met dit mooie weer!
liefs sab

Hey S,

Wat ontzettend fijn zeg. Het gaat de goede kant op met alle zwangeren onder ons he. Ik hoop dat de rest (inclusief mezelf) ook zo'n schitterende 20 wkn echo krijgen met goed nieuws. Ik knijp hem echt wel een beetje er voor vanwege mn leeftijd pff.

Meid, geniet van je kleine en nu kan je echt echt echt relaxen.

hee petra, ja fijn he! nu is het idd echt echt echt echt genieten!!
komt bij jou vast ook allemaal goed!!wanneer ga je precies?

marije fijn dat alles bij jou ook okee is! maar waarom konden ze het geslacht niet zien? lag ie er niet goed voor of was het gewoon heel moeilijk? wij hebben onze dvd al 100x bekeken en de ene keer denken we een piemeltje te zien en de andere keer zie je de streepjes die je bij een meisje schijnt te zien. haha we weten dus niets!vind het ook wel goed zo, anders hadden we het natuurlijk wel gevraagd.

onze kinderwagen is besteld! de eerste grote aanschaf voor de beeb. echt gaaf!

fijne dag! sabine

owow ik denk dat we weten of we een jongen of meisje krijgen!!!!!
en ik vind het eigenlijk stiekem echt supersuperleuk om het te "weten"!!
nog even 'beraad' met m'n vriend en kijken of hij er hetzelfde over denkt... en dan bedenken of we het voor onszelf houden of niet! :)
m'n fam heeft namelijk al vaak aangegeven het niet te willen weten... maar goed, het is ons kindje!
owowoww wat spannend!

hoi meiden,
gisteren hebben wij 20 weekecho gehad en alles zag er goed uit. jippieeeeeeeeee.
was wel gespannen,maar toen de echovrouw steeds riep van het ziet er goed uit,toen konden we weer rustig ademhalen.
begin nu ook een mooi buikje te krijgen,was hier ongeveer twee week terug onzeker over,maar nu zeggen andere mensen ook van je begint te groeien. en de echovrouw vond mijn buik ook niet aan de kleine kant.
ik moet straks nog 1 nachtdienst draaien,viel niet mee met de hitte......was erg moe vanochtend en blij dat ik mijn bedje in kon.ik probeer nog   volgende maand twee nachten te draaien. vk zei dat ik niet meer verplicht ben om vanaf 20ste week nachtdienst te draaien,het mag wel,gewoon bekijken of ik volhou.
fijne avond   en tot gauw.......
veel liefs jose.

Terug
Bovenaan