Forum hoppers

ja,goed nieuws he. we willen niet weten wat het wordt,dus zei voor dat ze met echo begon dat we het geslacht niet willen weten. echt een verrassing als het straks geboren wordt. wanneer heb jij de echo,petra? en diana jij moet hem ook nog hebben? dan heeft iedereen de 20 weekecho gehad! super dat het met iedereen goed gaat.
onze kleine laat nu goed van zich horen,is erg bewegelijk.
op de echo konden wij de beeb niet erg duidelijk zien,waarschijnlijk omdat ik dikkere buikwand heb,maar goed de echodame zag alles perfect.
nu lekker weeken. bij ons is die goed volgeboekt. morgen ff shoppen voor mama en de kleine en zondag naar noordholland naar familie.
iedereen goed weekend.
x jose.

hoi allemaal!
hoe gaat het met jullie? en met de buikjes?
leuk weekend gehad?
super jose dat je echo goed was! heerlijk he!
hier gaat het goed! ik merk dat ik steeds meer energie krijg, heerlijk is dat! de baby is superdruk geweest dit weekend, voelde hem de hele tijd bewegen en trappelen, zelfs tijdens het lopen! en m'n buik bewoog weer alle kanten op haha. hebben jullie dat ook wel eens, dat de baby zich lijkt om te draaien en dat je dan 'n hele harde plek in je buik krijgt en een heel gek eng gevoel? en even later is het weer weg. hihi!
nou, we dachten te weten wat we krijgen, maar we hebben nog eens goed naar de echo gekeken en nu weten we het weer niet meer! denk zelfs eerder dat we het compleet mis hebben!
we hebben een afspraak gemaakt voor een pretecho om het geslacht te bepalen maar ik denk dat ik die toch maar weer ga afzeggen. haha twijfelaar. liever over een tijdje een mooie 3D echo en als we het dan echt willen kunnen we altijd nog even tussen de beentjes kijken!
marije gaan jullie nog een geslachtsbepalingsecho doen?

groetjes sabine

Hoi hoi, goedemorgen allemaal,

Wij hebben een heerlijk weekendje gehad. En ook ik heb mn kindje heel regelmatig gevoeld. Fijn is dat. We waren op visite bij mijn zus omdat mijn nichtje jarig was en daar was nog een andere zwangere, kon mijn lol niet op haha. Ze was 13 weken dus we konden lekker kletsen over de zwangerschap. Iedereen zal wel hebben gedacht, raken die niet uitgepraat haha. Ach ja.

Ik wil nog steeds het geslacht niet weten, mijn vriend wel dus dat wordt leuk! En op 29 juli hebben wij de 20 weken echo dus het duurt nog even. Mn vriend zegt dat als hij het weet het wel verborgen kan houden voor mij maar of dat werkelijk gaat lukken? Dan ga ik denk ik toch zeuren om te weten wat het wordt ofzo....pff kan hij het maar beter ook niet weten vind ik. Ik zie het nog wel, we hebben nog heel even om daarover te praten.

Gaat het hier goed met iedereen?

hoi peet!
dat lijkt me lastig hoor als hij het wel weet en jij niet! haha ik zou me echt niet in kunnen houden dan en de oren van z'n hoofd zeuren. ik zou dan echt nog veeeeel nieuwsgieriger zijn dan nu. maar goed, misschien dat het bij jullie wel kan werken? hihi!
je hebt idd nog even om erover te praten, maar het gaat ook al opschieten! leuk hoor!
hoe gaat het nu tussen jullie?
groetjes sab

haha ja gooi een stel zwangeren of pas bevallen vrouwen in  1 kamer en het gaat nergens andes meer over (overigens was dat 'vroeger' ook al zo met basketballers onderling.... spreek je af het voor de anderen eens niet over het basketbal te hebben, lukt dat misschien 5 minuten ).

Lekker al die beweging!
Hier is het toch echt wel minder voelbaar als bij de oudste 2, dus best jammer zo'n voorliggende placenta (helemaal omdat dit zeer waarschijnlijk toch wel de laatste is). Junior is wel een 'lokbaby' en als ik dus rustig ga liggen en mijn handen op mijn buik doe heb ik snel reactie en voel het dan ook echt tegen mijn hand aan bewegen.
Grapjurk (of broek) is het wel, want zodra papa ook maar een vinger in de richting van de buik beweegt.... stopt het met bewegen.... helaas heeft hij dus nog steeds niet de kleine kunnen voelen terwijl ik zelf al heel duidelijk aan de buitenkant kan voelen (alleen onderin de buik over het algemeen).

Die echo's... wij willen wel nog een pretecho laten maken en dan 3D. Bij de oudste geen pretecho, bij de jongste een 2D echo en nu zijn we toch ook wel heel erg benieuwd hoe dat er in 3D uitziet hoor. Deze week even bellen en dan ergens na de vakantie een afspraak maken.
Als ze het dan kunnen zien wat het is.... dan graag natuurlijk.... want ik ben helemaaaaaal niet nieuwsgierig . Maar lijkt me zo leuk om te weten weer..... moet nog een nieuw boxkleed bij gemaakt worden (wij hebben een 8 hoekige box) en dan wil ik graag stofjes kopen die lekker verraden wat het is (maar niet eerder dan tot na de geboorte voor anderen haha). Lekker fröbelen met dat kleed, nieuw gordijntje voor de babykamer....

Nu vergeet ik wel voor het gemak dat er eerst nog een peuterparadijsje op zolder gecreeerd moet worden, maar daar herinnert de jongste me zelf al wel aan: mama ik slapen op zolder in grote jongensbed  (hij is net gepromoveerd van ledikant naar groot bed).

Overigens eerst lekker met vakantie hoor. Afgelopen weekend de tent gecontroleerd en ben nu vast dingen aan het uitzoeken en inpakken.... wat ingepakt is kunnen we niet meer vergeten zullen we maar zeggen!
Heb er erg zin in, maar ben toch wel benieuwd hoe het zal gaan het rijden en slapen op een luchtbed, want pijnvrij ben ik zeer zeker niet. Mocht het echt niet gaan zijn we waarschijnlijk sneller terug dan gepland en gaan we in NL nog wel wat dagjes doen.

Jullie allemaal nog plannen?!

groetjes,
Marije

hoi meiden,
helaas is er bij ons geen hoop meer. Geen hartje, geen kindje. Als het goed is krijg ik donderdag een curretage als er een bed is. Dit weet ik morgen.
Wat mogen wij toch een enorm fijn jaar beleven. Zo krijg je echt het vertrouwen dat je nog wel eens een levend wondertje in je armen mag sluiten.......
Patricia mama van Bas*

oh patricia wat ongelofelijk ontzettend klote voor jullie. wat een vreselijk jaar. ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen en probeer te blijven geloven dat er ook voor jullie wel weer gelukkige tijden aan gaan breken en dat het allemaal goed zal komen. hoe moeilijk dat nu waarschijnlijk ook is.
hele dikke knuffel
sabine

Terug
Bovenaan