Forum hoppers

Lieve Patricia,

Wat ontzettend naar voor jullie zeg. Bah bah en nog eens bah. Verder zou ik niet weten wat ik je kan schrijven. Ik wens jullie veel, heel veel sterkte.
Liefs en een knuffel,

D

Hey meiden,

Wat een K-nieuws van Pat zeg....echt rottig. Ik heb nog een berichtje achtergelaten bij de wonderwoman...ik vind het echt heel erg.

@ Sab,

Het gaat nu goed tussen mij en mijn vriend, ik snap niet eens meer waar het vandaan kwam maanden geleden. We zijn langzaam maar zeker gewoon weer op ons oude vertrouwde padje gekomen en gewoon heerlijk samen wederom. Echt wel vreemd hoe dat is gegaan en weken geleden had ik nog mn reserve bewaard omdat ik het niet vertrouwde maar ik moet zeggen dat ik niet bang ben dat het nog stuk gaat nu of er moet iets heel erg geks gaan gebeuren. Dus meiden, ik ben niet langer single mama haha....

Even een vraag, ik hoor jou maar over een dvdtje...krijg je dat er standaard bij ofzo bij die 20 weken echo? Of is dat gewoon toevallig bij jullie zo. Ik wil dat dan nl ook wel haha. Ben benieuwd.

Groetjes Peet

Oh Pat nee he! Het was jullie zooooooo enorm gegund dat deze zw.schap goed zou verlpoen met een gezond kleintje aan het eind van de rit..... heel veel sterkte toegewenst.

@Petra, dvd is niet standaard bij 20 weken echo.... je zou voor de zekereheid zelf eentje mee kunnen nemen en vragen of ze willen opnemen, sommige zhuizen zijn daar heel makkelijk in.
Wij hebben niet eens een foto meegekregen  En dan zijn we nog wel 2x heen geweest ook.

groetjes,
Marije

Thx voor je antwoord Marije, dan zal ik een dvd meenemen en vragen of ze dat willen doen. Lijkt me wel heel leuk namelijk.

We zitten volop in het namen verzinnen op dit moment en eindelijk zijn er wat meidennamen die ik leuk vind haha. De jongensnamen laten nog even op zich wachten maar ook dat zal wel komen uiteindelijk.

hoihoi
dat dvdtje kan bij onze echopraktijk gewoon, je moet 't even zeggen van te voren (of ze vragen het) en dan krijg je aan het einde dus de dvd mee van de hele echo. kost 5 euro. bij pretechobureaus kun je ook dvd's laten maken, daar betaal je 10 euro ofzo...maar die zijn natuurlijk ook zo commercieel als wat! probeer 't maar, wie weet lukt het! wij vinden het superleuk en onze ouders ook haha!

echt kut van patricia. dan heb je al zoiets vreselijks meegemaakt, dan is het toch wel een keertje genoeg he zou je denken! bah.

doei sabine

Hey meiden,

Zie dat ik een beetje achter loop met reageren....

Ten eerste: nog van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs Petra!!!
Hartstikke goed gedaan, en nu lekker niet meer op de fiets overal naar toe...

@Pat: Verschrikkelijk nieuws, heb je ook al een berichtje bij wonderwoman achtergelaten...

@S77 ; spannend dat jullie misschien ook wel willen weten wat het geslacht word.
Ik vond het elke keer nog heel leuk om het geslacht te weten.

@ zuster jose; fijn dat jullie zo"n goede echo hebben gehad, stelt altijd wat gerust he!

@ marije: wat raar dat je geen enkele foto mee hebt gekregen tijdens de 20 weken echo.
Hier doen ze dat heel snel, heb er nu al weer 5 en ben nog maar 14 weken...
Misschien volgende keer tijdens echo gewoon vragen...

Voor alle anderen die ik nu vergeet: gaat alles goed met jullie?
Nog lekker een vakantie voor de boeg?

Hier gaat alles goed, morgen 14 weken, dus begint al weer wat te worden.
Buikje begint nu weer wat te groeien, en misselijkheid is ver over.
Nog wel wat moe, maar dat komt door de bloedarmoede(heb ik ijzertabletten voor gehad).

Zijn nu ook al weer bezig met namen verzinnen, maar weet echt geen jongensnamen, meisjesnamen in overvloed.....moeilijk hoor....

veel liefs Wanda

Zo dat werd tijd zeg Wanda! haha nee hoor geintje.

Ben blij dat alles goed gaat met je, 14 weken alweer. Het gaat prima met jou zo te lezen. Erg fijn.

Ja ik ben blij dat ik straks niet meer overal heen hoef te fietsen, alhoewel ik de kids nog wel grotendeels op de fiets naar school zal brengen, behalve als het regent!!!! En daar ben ik reuze blij om.

Wij zijn ook uit de meisjes naam, nu die voor een jongen nog pfff. Maar ook dat zal wel goedkomen neem ik aan. Er breken nog drukke tijden aan eerst. Volgende week mn dochter die 8 wordt en ik kan maar geen cadeau bedenken en de dingen die ze vraagt zijn van die dingetjes die wel leuk zijn voor de visite om te geven maar niet echt een cadeau van haar mama zeg maar pff echt lastig.

Dan gaan we vrijdag een week met vakantie (goh ik zal jullie missen hahah) en daarna kunnen we hopelijk eens wat meer tijd en rust inbouwen en ons volledig te storten op de komst van deze kleine druk trappende hummel hihi.

Nou meiden, fijne avond, tis een latertje voor me want ik ben alweer zo moe dat ik mn bed ga opzoeken. Trusteeee.

Hoi meiden, stilletjes weer hier.

Ik heb me net ff zitten opwinden op het zwanger zijn forum bij het topic 35+ en zwanger van de eerste....tjonge jonge jonge jonge jonge....ik laat me nooit gaan maar ik moest toch echt even wat zeggen.(mn eerste en tevens laatste reactie)

Het zal wel eerder olie op het vuur zijn maar dat moet dan maar, verder ga ik toch niet meer reageren wat dat is het me niet waard pfff. Zo ik heb even stoom afgeblazen.

Ga maar eens lekker flink huishouden en genieten van mn drukke hummeltje want die gaat vandaag flink tekeer haha.

Groetjes allemaaaaaal

Terug
Bovenaan